Lees de Officiële Beschrijving

Het doel van de opleiding is om toegepast en cognitieve competenties van de student te ontwikkelen in de overname, interpretatie, begrip en toepassingen van marketing principes. De student moet in staat zijn te analyseren en in het kader van een marketing operations afdeling of bedrijf uit te leggen marketing en promotie beslissingen te nemen en te beoordelen en de externe impact van beslissingen te interpreteren. De student moet ook in staat zijn om na te denken over zijn / haar bestuurlijke beslissingen en toepassingen om het effect ervan in de holistische context van marketing en promoties te beoordelen.

Studenten moeten ervaring in de marketing industrie, met het oog op hun leren contextualiseren om hun zakelijke omgeving, en om verbeteringen en interventies kunnen beïnvloeden in hun werkomgeving te waarderen.

Toelatingseisen

Een National Diploma (Marketing) of een gelijkwaardige kwalificatie op NQF niveau 6, zoals bepaald door een comité inzake de status met een gemiddelde van 60%. Een 60% of hoger markering op Marketing 3 zou verplichte plus 60% of hoger bij alle andere grote onderwerp, namelijk Marketing Research 3, Marketing Communications 3, Consumentengedrag of Sales Management 3A zijn.

Tegemoetkomen aan de minimale eisen van de faculteit voor een bepaald programma is geen garantie voor toelating tot dit programma specifieke selectiecriteria kunnen worden toegepast en als gevolg van de beperkte ruimte.

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 135 andere vakken van University of Johannesburg »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Feb. 2020
Duration
3 jaar
Voltijd
Op locaties
Op datum
Begindatum
Feb. 2020
Aanmeldingslimiet

Feb. 2020