Consulting En Sales Management Studies (bis)

University of Applied Management Studies in Mannheim

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Consulting En Sales Management Studies (bis)

University of Applied Management Studies in Mannheim

Naast een gedegen basis bedrijfskundige opleidingen de focus van de opleiding van deze bacheloropleiding is de ontwikkeling en uitbreiding van communicatieve en persoonlijke vaardigheden voor een carrière in sales management. De sales management studie is gebaseerd op een uitgebreid tien modules advies en verkoop curriculum waarvan de overkoepelende doelstellingen zijn:

  • De bouw en het ontwikkelen van een onderhandeling veilige communicatie vaardigheden voor het raadplegen van de activiteiten in de economie, in het bijzonder voor de verkoop (sales management),
  • Het verkrijgen van kennis over de verschillende begeleiding theorieën en methoden,
  • Het ontwikkelen van een Vertriebsführungs- en sales management vaardigheden
  • Het kennen van de psychologische en economische achtergronden van Consulting en Sales
  • Reflectie en ontwikkeling van hun eigen communicatie en consulting-stijl.

Praktische consulting deskundigheid is samengesteld uit een "wat" en "hoe" van advies. Counselors moet eerst beschikken over vaardigheden, work-field-specifieke kennis en ervaring op het betreffende gebied van activiteit. Dit geldt in het bijzonder kennis van de typische probleemsituaties (betreft / behoeften) en hun vorming, probleemoplossende strategieën en juridische grondslagen. Bovendien is de concrete competentiebehoeften (het "wat") combineren met de mogelijkheid om te begrijpen en controle consulting processen (het "hoe"). Dit vereist kennis van Beratungskonzepte- en methoden, met name de kennis van de communicatie modellen en interviewtechnieken. Het advies- en sales management studies aan de HDWM richt zich op het "hoe" van consulting, dwz adviestrajecten. Het zal gaan consulting en adviserende processen van de economie aan de ene kant, en van het advies Wetenschappen in het psychosociaal gebied aan de andere hand samen. Opleiding voor advies en sales management integreert zowel theoretische modellen en hun praktische toepassing om te werken aan de eigen persoonlijkheid en persoonlijke empowerment. De Sales Management cursus bevat een begeleiding curriculum die tot uitdrukking komen de drie cruciale in het ontwikkelen van competenties voor advieswerk elementen:

  • theoretische benaderingen
  • Praktische vaardigheden / Applications (individuele praktijk begeleiding technieken)
  • (Consulting Training van zichzelf en anderen, realistische beoordeling van hun eigen bevoegdheden en hun grenzen, persoonlijke ontwikkeling, ontwikkeling en distributie van relevante instellingen) zelfreflectie / werk aan jezelf

In alle drie de gebieden in het bijzonder de bijdragen en perspectieven van advies- en bedrijfspsychologie opgenomen.

Het advies- en sales management programma en de inhoud ervan

Het curriculum leidt tot een Bachelor of Arts graad met 180 studiepunten (ECTS), gelijkmatig verdeeld over zes semesters, elk van 30 ECTS. De Sales Management cursus is modulair. Alle lesmodules met 5 studiepunten toegekend, de stage in hoofdstuk 4. Semester met 20 ECTS, de bachelor thesis in. 6 Semester met 10 ECTS. De prijs van het krediet is gekoppeld aan het bestaan ​​van de betreffende module examen. De modules zijn gerangschikt volgens de kern en methoden proefpersonen met een totaal van 95 studiepunten, waarbij 50% van alle credits vertegenwoordigen, en specialisaties met een totaal van 55 studiepunten. In de kernvakken, wordt het fundament gelegd economie. Onder de methoden onderwerpen zijn onder andere de noodzakelijke procedures in consulting en sales management, evenals de vreemde taal modules, die leiden tot de Engels-talige modules. Een sales management studies definitief carrière seminar zich voorbereidt op een carrière in de sales management of adviserende gebied te beginnen.

De sales management studies met de tien modules van het advies en verkoop curriculum omvat 5 x 10 = 50 ECTS. Elk semester, studenten bezoeken een of twee klassen, waar ze zitten met hun nadruk op "Consulting en verkoop" uit elkaar. In een stage, studenten proberen hun advies- en verkoop vaardigheden en nog steeds uit te breiden. Daarnaast worden de studenten geadviseerd om te werken in haar proefschrift aan het eind van de advies- en sales management studie een onderwerp uit de key "Consulting en verkoop". Daarnaast krijgen de studenten krijgen de kans om uit te breiden hun verworven in consulting en sales management studies kennis op basis van hun neigingen en de oriëntatie van zijn partnerbedrijf branchespecifieke of is - verschillende sectoren - om te gaan met vraagstukken van ondernemerschap (ondernemerschap). De laatste in eerste instantie is het oprichten minder van het bedrijf op de voorgrond, maar de overdracht van vaardigheden om kansen in de markt te identificeren, business ideeën en de uitvoering daarvan vind: In wezen, dus komt tot de "Awakening of pioniersgeest" en op hetzelfde moment aan de channeling in de zin van een gecoördineerde inspanning van middelen en een berekend risico's te nemen. Vanwege dit (procesgerichte) aanpak, is deze module ook uitermate geschikt om te worden geleerd om het programma over te studeren, dat is waarom het. Als een keuzevak in 5 Semester wordt aangeboden in alle programma's van de universiteit.

Het advies- en sales management studie opent interessante carrièremogelijkheden

Het advies- en sales management studie geeft een goede basis voor een succesvolle carrière start in de volgende gebieden:

  • Sales beheer: planning en organisatie van de verkoop van producten en diensten, ontwikkeling en customer support, prijsstelling, de ontwikkeling van de distributiekanalen, het beheer van commerciële medewerkers (binnendienst)
  • Sales Management: Persoonlijke verantwoordelijkheid voor het beheer van de verkoop afdelingen, waaronder regionale kantoren, het beheer van commerciële medewerkers (Field Service)
  • Key Account Management: verwerving en ondersteuning van belangrijke of grote klant product management:
    • Planning en control van het proces van productontwikkeling tot productlancering
    • Marketing management en leiderschap: plaatsing van producten en merken in de markt management consulting: consultant voor adviesbureaus

Collegegeld aan de School of Economics voor Management (HDWM) zijn uitzonderlijk laag voor een prive-universiteit. Ze bedragen tot 350 euro per maand voor studenten in de meeste gevallen. Wij zijn hier het hele land met een eigen, door de staat erkende universiteiten prijsleider en met een goede kwaliteit van het onderwijs, waarbij de accreditatie agentschap FIBAA in haar advies bevestigt. Hoe is dat mogelijk? Het geheim van het succes ligt in de speciale HDWM universiteit model. Dit is volgens de Raad Science een innovatieve "hybride tussen een klassieke universiteit en een dubbele universiteit". Concreet betekent dit dat de HDWM van partnerbedrijven wordt ondersteund met 350 euro per student per maand. Het bedrijf aldus verkregen gekwalificeerd jonge, die is voorzien op hun behoeften. Dit model gebruik met name middelgrote bedrijven in de regio Rijn-Neckar. De deelstaat Baden-Württemberg voegt nog eens 100 euro.

campus
Deze school biedt programma's in:
  • Duits


Laatst bijgewerkt op October 27, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Oct. 2018
Duration
Duur
6 semesters
Voltijd
Price
Prijs
590 EUR
Locations
Duitsland - Mannheim, Baden-Württemberg
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates