DE TAAL EN LITERATUUR VAN KAZACH

Algemeen

Beschrijving van opleiding

DOELSTELLINGEN VAN HET ONDERWIJSPROGRAMMA: vorming van universele en sociaal-persoonlijke waarden; vorming van ecologische, fysieke, ethische, juridische cultuur en de denkcultuur; diepgaande verwerving van moderne opvattingen en verworvenheden van algemene taal- en letterkunde, problemen met methoden om de Kazachse taal en literatuur te onderwijzen; vorming van fundamentele kennis, gewoonten en vaardigheden die nodig zijn bij professionele activiteiten.

GEBIEDEN VAN PROFESSIONELE ACTIVITEIT: educatieve activiteit; experimenteel onderzoek; organisatorische managementactiviteit; sociaal-pedagogische activiteit; educatieve activiteit; academisch-technische activiteit; informatieve activiteit.

DOELEN VAN BEROEPSACTIVITEIT: educatieve activiteit - middelbare scholen voor algemeen onderwijs, lycea, gymzalen; wetenschappelijke onderzoeksactiviteit - een junior onderzoeker aan de instellingen voor wetenschappelijk onderzoek; literaire - creatieve activiteit - de instellingen van literatuur, cultuur, uitgeverij; organisatorische-managementactiviteit - middelbare scholen, gymnasiums, lyceums, hogescholen die de directe relatie hebben met de specialiteit; productieve-managementactiviteit - de afdelingen van zakelijke correspondentie en documentatie van de staatsorganen, verschillende ondernemingen; literatuurconsulent.

DISCIPLINES VAN PROFESSIONELE ACTIVITEIT: de Kazachse taal en literatuur, problemen van de nationale spirituele staat, opvoeding van welwillendheid, menselijkheid en menselijkheid, de vorming van zeer bewuste burgers van de samenleving.

Laatst bijgewerkt op jan 2021

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Training in Eurasian Humanitarian Institute (EAGI) allows receiving the prestigious and demanded full-time and part-time education and reduced terms on the Bachelor's degree specialities.

Training in Eurasian Humanitarian Institute (EAGI) allows receiving the prestigious and demanded full-time and part-time education and reduced terms on the Bachelor's degree specialities. Lees Minder