Degree In Marketing En Communicatie

Universidad Pontificia De Salamanca

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Degree In Marketing En Communicatie

Universidad Pontificia De Salamanca

1

De Faculteit Communicatie aan de Pauselijke Universiteit van Salamanca Aanbieding Degree in Marketing en CommunicatieMet een nieuwe studie plan en aangepast aan de nieuwe onderwijsmodel met een theoretische en praktische benadering rechtstreeks verband houden met het werkveld.

Degree in Marketing en Communicatie bereidt studenten voor op leidinggevende functies op het gebied van marketing, marktonderzoek en strategische aansturing van producten en merken, in een nationaal of internationaal bedrijf, met een methode voor buitengewoon praktisch leren, waarvan de inhoud ze zijn voortdurend aan te passen aan de eisen die bedrijven eisen.

Carrièremogelijkheden

  • Marketing manager: professional gespecialiseerd in management en marketing planning van bedrijven en in het bijzonder in functie van producten en merken, als product manager of brand manager.
  • Verantwoordelijk voor trade marketing en business management: gespecialiseerd in het managen van distributiekanalen, sales management en business planning professionele bedrijven.
  • Adviseur en marktonderzoeker: gespecialiseerd in de analyse en onderzoek technieken voor de besluitvorming in marketing en strategische markt consulting professional.
  • Digitale marketing manager: gespecialiseerd in digitale marketing management, management planning e-commerce en digitale media (mobile marketing, social media, web marketing) Professional

leerplan

1

  • statistiek
  • marketing Basics
  • Gedaan religieuze en christelijk geloof
  • economische geschiedenis
  • Engels
  • Onderzoek Documentaire Bronnen
  • Wiskunde: Algebra en Analyse
  • handelsrecht
  • Economie
  • Mondelinge en schriftelijke Expression
  • internationale politiek
  • psychologie

Studenten moeten alleen naar een van de drie instrumentale vakken aangeboden in de cursus 'Engels', 'Onderzoek documentaire bronnen' of 'mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid'.

2

  • strategische richting
  • Ontwikkeling van academisch werk met Quality Indicators
  • sociale structuur
  • macro-economie
  • Christelijke visie op mens en samenleving
  • financial accounting en analytische
  • Operations management
  • Fundamentals of Business Research
  • Wiskunde toegepast op marketing
  • micro-economie
  • Product- en merkenbeleid

3

  • zakelijke communicatie
  • consumentengedrag
  • Adres infor-systemen. voor MK
  • commerciële en distributie logistiek
  • prijsbeleid
  • strategische marketing
  • Bedrijfsethiek / CSR
  • business management en sales
  • Talent Management en People
  • Geïntegreerde marketingcommunicatie
  • Uitgebreid marktonderzoek
  • marketing Services
  • Marketing publieke en derde sector
  • relationship marketing en CRM

In 3, moeten de leerlingen slechts 3 studiepunten van keuzevakken (een cursus).

4

  • Brand strategische planning
  • Digitale marketing, social media en performance
  • E-commerce
  • Project management en innovatie
  • marketingplan
  • inv kwalitatieve technieken. markten en coolhunting
  • Internationale marketing en handel
  • Brand metrics
  • ad planning
  • practicum
  • Retail & visual marketing
  • business simulatie
  • Final Project

In 4, moeten de leerlingen slechts 3 studiepunten van keuzevakken (een cursus).

Aanvraagprocedure:

Vul het online formulier (bereikbaar vanaf www.upsa.es). U ontvangt een e-mail waarin u uitleggen wat documentatie moet presenteren ontvangen.

Toelatingscriteria: De zetels zijn toegewezen in volgorde van aanmelding.

Collegegeld (cursus 2016-2017):

  • Toepassing plein: 500 €. (1)
  • Opening Record: 90 €. (2)
  • Prijs per jaar: € 4.500. (3)
  • Prijs per credit: 75 €. (4)
  • School verzekering (verplicht onder de 28 jaar): 1,12 €.

betaling:

Het inschrijfgeld kan worden betaald in een forfaitaire som of in drie termijnen.

Kalender Aanmelding en inschrijving:

  • Verzoek plaats: tot en met 30 september 2016.
  • Registratie Periode: van 3 mei 30 september 2016. Eenmaal toegelaten, zal elke student een looptijd van 21 dagen om hun inschrijving binnen de termijn eerder gemarkeerde voltooien.

Voordelen van studeren in de UPSA

  • We van plan om professionals in marketing en marktonderzoek trainen met een globale visie van het bedrijfsleven, de kennis van de consument en de beroepsethiek.
  • Grade reageert op de profielen van meer verdachten momenteel in het bedrijfsleven.
  • Internationale visie, met vakken in het Engels en mogelijk verblijf in het buitenland.
  • Gericht op de ontwikkeling van persoonlijke en leidinggevende vaardigheden, talent management, innovatie en trends.
  • Wij bieden praktijken, methoden van de kast en business simulatie programma's om de kennis die in een bijna echte omgeving te implementeren.
  • Faciliteiten en technologische apparatuur kan elke student heeft voldoende middelen voor beroepsopleiding.
Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
4,500 EUR
Locations
Spanje - Salamanca, Castilië en León
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price
Prijs per cursus