Degree in het primair onderwijs

Algemeen

Beschrijving van opleiding

over

We leiden gekwalificeerde professionals op om het beroep van leraar basisonderwijs als een gereglementeerd beroep uit te oefenen, waardoor ze praktische kennis van de klas en het management krijgen, zodat ze de processen van interactie en communicatie in groepen studenten van 6-12 jaar kunnen reguleren .

Als je geïnteresseerd bent om te leren

  • Ken de curriculaire gebieden van het basisonderwijs, de interdisciplinaire relatie daartussen, de evaluatiecriteria en de hoeveelheid didactische kennis rond de onderwijs- en leerprocessen van deze fase.
  • Onderwijs- en leerprocessen ontwerpen, plannen en evalueren.
  • Ontwerp en regel leerruimtes in contexten van diversiteit.
  • Effectief omgaan met taalleersituaties in multiculturele en meertalige contexten.
  • Ontwerp en regel leerruimtes in contexten van diversiteit en die aandacht besteden aan gendergelijkheid, gelijkheid en respect voor mensenrechten die voldoen aan de waarden van burgereducatie.
  • Bevorder coëxistentie in de klas en daarbuiten.

Wat bieden wij jou

  • Stages op scholen.
  • Adequate infrastructuur voor lesgeven en leren.
  • Gekwalificeerde leraren die zich inzetten voor leren.
  • Nationale en internationale mobiliteitsprogramma's (Duitsland, Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Verenigde Staten, Frankrijk, Italië, Japan, Mexico, Peru, Polen, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Roemenië, Rusland, Zweden, Taiwan en Vietnam).

Professionele uitstapjes

  • Openbare onderwijscentra (vorige oppositie).
  • Opleidingscentra georganiseerd en particulier volgens arbeidscontract.

competenties

algemene vaardigheden

KB 1393/2007 stelt in bijlage I, punt 3.2, de generieke of transversale competenties vast die de student die een diploma heeft behaald, moet hebben verworven:

Dat studenten hebben gedemonstreerd om kennis te bezitten en te begrijpen in een studiegebied dat begint bij de basis van het algemeen voortgezet onderwijs, en meestal wordt gevonden op een niveau dat, hoewel ondersteund door geavanceerde tekstboeken, ook enkele aspecten omvat die impliceren dat kennis afkomstig van de voorhoede van zijn vakgebied.

Dat studenten weten hoe ze hun kennis op een professionele manier op hun werk of beroep kunnen toepassen en over de vaardigheden beschikken die meestal worden aangetoond door het uitwerken en verdedigen van argumenten en het oplossen van problemen binnen hun studiegebied.

Dat studenten het vermogen hebben om relevante gegevens te verzamelen en interpreteren (meestal binnen hun studiegebied) om oordelen te vellen die een reflectie op relevante sociale, wetenschappelijke of ethische kwesties omvatten.

Dat studenten informatie, ideeën, problemen en oplossingen kunnen doorsturen naar een gespecialiseerd en niet-gespecialiseerd publiek.

Dat de studenten die leervaardigheden hebben ontwikkeld die nodig zijn om verdere studies met een hoge mate van autonomie uit te voeren.

Toegang en toelating van studenten

De toegang tot de officiële universitaire onderwijs van de Universiteit van León evenals haar toelatingsprocedures, worden geregeld door Koninklijk Besluit 1892/2008, in zijn wijzigingen en door de overeenkomsten die zijn gesloten door de Interuniversitaire Commissie van Castilla y León

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Lees Minder
León , Ponferrada + 1 Meer Minder