DIT PROGRAMMA WORDT IN HET ENGELS AANBEVOLEN

De BA (hons) in Business Design is opgevat als een educatieve reactie op de nieuwe behoeften die ontwerpgerichte bedrijven, adviesbureaus, communicatiebureaus en ontwerpstudio's hebben wanneer ze op zoek zijn naar professionals die creativiteit, managementcapaciteit en ondernemershouding kunnen combineren om nieuwe merken, producten en diensten te herpositioneren of te ontwikkelen. Professionele uitkomsten: ondernemer, merkconsulent, communicatiestrategie, reclamemanager, innovatiemanager, new business-ontwikkelaar, klantervaring, manager corporate communications, pr-manager, productontwikkelaar, enz.

Beschrijving

De BA (hons) in Business Design biedt een educatief pad dat studenten leert vaardigheden te ontwikkelen op het gebied van schrijven en articulatie, communicatie en presentaties, onderhandelingen en verkoop, zelfbewustzijn en impact, evenals een vermogen tot samenwerking. De belangrijkste werkinstrumenten zijn onderzoek, conceptuele ontwikkeling, visualisatie en prototypering van ideeën en projectpresentatie. Deze cursus combineert creativiteit, business en communicatie, om toekomstige creatieve professionals te leren hoe ze etnografisch markt- en consumentenonderzoek kunnen ontwikkelen, coördineren en implementeren om inzichten, merk- en productinnovatie, bedrijfsontwerp, communicatiestrategieën en evenementontwerp te genereren.

Het eerste jaar van deze cursus is gericht op het verwerven van de fundamenten van ontwerp, creatieve economie, projectcultuur en methodologie. Studenten leren de invloed van kunst in het bedrijfsleven, de relevantie van onderzoek, communicatie, public relations en event- en managementontwerp te begrijpen door middel van visuele communicatie.

Het tweede jaar omvat het gebruik van hulpmiddelen en technieken om uitgewerkte projecten met bedrijven te ontwikkelen en effectieve en pragmatische oplossingen te bieden, evenals verdieping over culturele trends, onderzoek naar markten en concurrentie, en de impact van neurowetenschap op het gedrag van consumenten te beoordelen , ontwikkel communicatie- en merkstrategieën; naast het bestuderen van de nodige technologie om een eenvoudige en effectieve visuele boodschap over te brengen door het ontwikkelen van de eigen creativiteit en interdisciplinaire methodologische processen met videotechnieken en sociale media.

Tijdens het derde jaar leren studenten over aspecten als onderzoek naar opkomende markten, collectieve financiering, technische productie van evenementen en het creëren en ontwerpen van service-ervaringen, alles om sociale en creatieve zakelijke projecten te bedenken. Ook wordt het vakgebied voor professionele expertise gekozen (Business Design of Communicatie en Evenementontwerp). Uiteindelijk wordt het afstudeerproject ontwikkeld in samenwerking met echte bedrijven, waar prototypes worden geproduceerd. In succesvolle gevallen zullen die prototypen evolueren en worden gefabriceerd om ze op de markt te brengen. Creatief management krijgt een grote relevantie door projectmanagement en de capaciteit om de kennis die in de voorgaande jaren is opgedaan, te implementeren.

Duur: 3 jaar
Start: oktober * De onderwijsplanning voor alle IED-cursussen is afgestemd op de criteria die zijn vastgesteld door de European Higher Education Area (EHEA). Het IED-programma heeft een kredietstructuur aangenomen die het European Credit Transfer System (ECTS) volgt. De IED is een privédiploma.

vakken

1

Historia del arteInleiding tot creatieve economieSemiotiek van communicatieIntroducción a la sociologíaIntroducción a las finanzas y budgetIntroducción a la comunicaciónOrganización eventos y RRPPIntroducción al marketingIntroductie tot brandingVisuele communicatietechniekenuitmuntenSociale mediaIntroductie in ontwerpmanagementMaterialen en technologie 1Introductie van coloucoachingPortfolio persoonlijkSemana workshops febreroDeel uw talentconferenties

2

  • Captación de tendencias
  • Bedrijfsontwerp onderzoek
  • Intellectueel eigendom
  • Videotechnieken
  • Serviceontwerp en prototyping
  • Distributiesystemen
  • Marketingplan
  • Nieuwe markten kansen
  • Creatief persoonlijk merk
  • Advertising
  • Webmarketing
  • Strategische marketing
  • Service ontwerp
  • Oficina de comunicación y prensa
  • Zakelijk ontwerpproject
  • Spreken in het openbaar
  • coaching
  • Portefeuille
  • Semana workshops febrero
  • Deel uw talentconferenties

3

  • Neurowetenschappen en branding
  • Crowdfunding
  • Service gebruikerservaring
  • Creatief ondernemerschap
  • Zakenplan
  • Patrocinio
  • Visuele presentatietechnieken
  • Pre-thesis project
  • Dissertatieprojecten
  • Spreken in het openbaar
  • RRHH: entrevistas profesionales
  • Seminario proyecto y apoyo tesis
  • Deel uw talentconferenties

Faculteit

Idoia García Beheer en coördinatie van onderzoeksprojecten in ontwerp en nieuwe technologieën. Creëren van digitale inhoud voor e-learning platforms. Verschillende werken op verschillende media en platforms. Gursel Ilipinar Ph.D. Design Management gespecialiseerd in Design Management en Product Management. Gary Van Broekhoven Hij werkte in projectontwerp en -beheer voor grote bedrijven, met name in de speelgoedindustrie. Hij bouwde de eerste OpenIDEO off-line groep en onderwees innovatiegerelateerde onderwerpen aan universiteiten. Zijn werken ontvingen vele onderscheidingen in internationale publicaties. Hij is momenteel betrokken bij startups 'ondersteuning en innovatietraining voor bedrijven. Sergio Costa Hij is momenteel directeur en partner bij SR International Consulting. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in bedrijfsontwikkeling en investeringen in opkomende markten (Brazilië, China, India en Rusland) en internationale bedrijfsadvies. Tati Guimaraes Ontwerper en eigenaar van Ciclus-studie. Heeft verschillende prijzen gewonnen en internationaal erkenning gekregen voor hun projecten, waarvan sommige: uw product Cavallum, Idea Brasil-award voor Ecodesign Award; het tafelkleed Bakus, geselecteerd om internationaal en exclusief door MoMA te worden gedistribueerd; in 2011 werd vermeld in de Taiwan Design Week als een voorbeeld van professionele welvaart, interactie, duurzaamheid en menselijkheid via hun projecten. Enric Bayo Zijn professionele loopbaan was erop gericht om bedrijven te helpen meer innovatief te worden, zowel uit de particuliere - Infonomia - en openbare - ACC1Ó - sectoren. Hij is momenteel Head of Innovation Management bij ACC1Ó. Alex Beltrán Hij is een van de leiders van de studio StuffedPixels in Barcelona heeft gewerkt voor klanten zoals Adidas, TMB, Seat, Volkswagen, enz., Die video- en fotografie-postproductieprojecten ontwikkelden. Maker van geprogrammeerde audiovisuele ervaringen voor Sónar Barcelona, ​​Design Made Korea of ​​Lowlands. Gecertificeerde trainer van Apple Pro en andere hulpmiddelen zoals DaVinci Resolve. David Ortega Manager en consultant voor verschillende multinationals zoals Volkswagen-Audi, WPP of TUI Travel-groepen. Hij is ook Consultant in Marketing Strategie bij Delvico Bates en Kantya Brand Strategies (J. Walter Thompson - WPP) geweest, en werkt voor Premium Merken bij Barna Consulting Group. Hij is founding partner van Essentia Retail Business Consulting. Gabriel Palacios Hij was verantwoordelijk voor de afdeling Marketing en Communicatie van Grupaje Canario SL, het toonaangevende bedrijf op het gebied van zeevervoer op de Canarische Eilanden, en was lid van het Vodafone-team als projectmanager voor de implementatie van het nieuwe beeld. moment combineert hij zijn activiteit als professor in Marketing tussen IED Barcelona en Adwars Consulting met de ontwikkeling van een privéproject over online marketing Edoardo Fano Italiaans hoogleraar in Londen, Verenigd Koninkrijk (1992-1995); hoogleraar en juridisch adviseur Intellectuele eigendom in Barcelona en Milaan (1996-heden) en EU-projecten in ontwikkelingslanden (2004 - vandaag: Kazachstan, Chili, India, Kroatië); arbiter WIPO (Zwitserland) voor de beslechting van geschillen tussen handelsmerken en internetdomeinnamen.

Opleiding te volgen in:
  • Engels

Zie 6 andere vakken van IED – Istituto Europeo di Design Barcelona »

Laatst bijgewerkt op Juli 1, 2019
Deze cursus is Campus gesitueerd
Begindatum
okt 2019
Duration
3 jaar
Voltijd
Prijs
15,200 EUR
Deadline
sep 30, 2019
Op locaties
Op datum
Begindatum
okt 2019
Einddatum
okt 6, 2022
Aanmeldingslimiet
sep 30, 2019

okt 2019

Location
Aanmeldingslimiet
sep 30, 2019
Einddatum
okt 6, 2022