Read the Official Description

In het huidige internationale toeristische landschap zijn de zorg voor duurzaamheid, de groeiende concurrentie tussen bestemmingen en de vraag naar kwaliteit tegen een redelijke prijs confluente uitdagingen in een omgeving die op zichzelf verandert, in voortdurende transformatie en in sommige gevallen onstabiel is.

Met dit paradigma biedt The Ostelea School of Tourism and Hospitality een nieuwe graad in toerisme en vrije tijd - dit is een officiële graad die is ontwikkeld rond de internationale benadering, waarbij reizen niet alleen wordt begrepen als het loutere feit van reizen of bemiddeling en toeristische marketing, maar in tegendeel, het correspondeert met alle activiteiten en actoren in de toeristische sector die zich manifesteren door reizen. Evenzo, de opleiding in toerisme en vrije tijd begrijp ik vrije tijd als de consumptie van toerisme die wordt weerspiegeld in een transversale manier in alle elementen van het toerismesysteem.

Het hoofddoel van de opleiding in toerisme en vrije tijd is het opleiden van professionals die in staat zijn om hun toeristische carrière met succes te beheren en ontwikkelen vanuit elk functioneel gebied, bedrijven en bedrijven die zich hoofdzakelijk toeleggen op de planning en het beheer van bestemmingen en internationale toeristen- en vrijetijdsproducten. .

Om dit te doen, biedt de graad in toerisme een uitgebreide opleiding in toeristische bedrijven, middelen, producten, bestemmingen en hulpmiddelen voor internationaal toerismebeheer, met het doel dat onze studenten een strategische en globale visie verwerven in elk van de professionele kansen waarvoor de diploma in Toerisme en Universitaire Vrije tijd is ontworpen.

Redenen om de Ostelea-graad in toerisme en vrije tijd na te streven:

  • Tweetalig Spaans en Engels, met Russisch en Duits als een optionele taal.
  • Beroepspraktijken vanaf het eerste jaar.
  • ERASMUS-programma .
  • Internationale uitwisselingen
  • Cyclus van vergaderingen met hotelmanagers en cateringbedrijven en internationale toerismeadviseurs.
  • Gespecialiseerd softwarebeheer: studenten in de opleiding in toerisme en vrije tijd leren het beheer van reisreserveringen, via Amadeus e-learning, een van de toonaangevende boekingsplatforms wereldwijd. De student die slaagt voor de cursus zal een door Amadeus toegekend diploma behalen dat de verbetering van de cursus certificeert.
  • Aanwezigheid op sectorale beurzen: De studenten van de opleiding Toerisme en vrijetijdsbesteding volgen sectorbeurzen gedurende de vier cursussen zoals Barcelona Travel, beschouwd als de belangrijkste sectorbeurs in Catalonië; of IBTM (Barcelona), een van de leiders in zakelijk toerisme.
  • Internationale faculteit: een deel van de inhoud van bepaalde vakken wordt gegeven door universitaire docenten en business schools van Ostelea. In het studiejaar 2015/2016 waren enkele van de uitgenodigde professoren Greg Richards, van de Universiteit van Tilburg (Nederland); Maria Kirstine Lovén van de Copenhagen Business Academy; en José Antonio Vázquez van de Autonome Universiteit van Mexico.
  • Bezoeken aan bedrijven en organisaties: in het kader van de onderwerpen hebben de studenten van de opleiding in toerisme en vrije tijd praktische bezoeken die hen in staat stellen om de geleerde in de klas aan te vullen. Sommige bezoeken zijn geweest: hotel Cotton House, Refugio del Poble Sec, de Mercat de la Boqueria, het Museum van het toerisme van Calella, het hotel ZT Villa Olímpica Suites, het Cultureel Centrum Mercat del Born, onder anderen.
  • Tranvsersal Project (PT): de studenten van de opleiding in toerisme en vrije tijd stellen samen met alle vakken een project op, zowel in de eerste cursus als in de tweede, zodat de evaluatie nadenkt over het totaal van de kwalificaties van elk vak. De PT simuleert een taak in een echte werkomgeving. De winnaars van het transversale project ontvangen een prijs, vorig jaar was het een helikoptervlucht en dit jaar is een zeiltocht gepland. Opgemerkt moet worden dat dit een geïndiceerde methode is om zinvol leren van alle onderwerpen aan te moedigen vanuit een transversaal perspectief.
  • Ontwikkelingstraject toerismevaardigheden: Studenten kunnen kennis, vaardigheden en capaciteiten verwerven op verschillende gebieden: talen, klantenservice, management en innovaties en Tics. Evenzo, als de student het totaal aantal uren voor elk van de competenties die gedurende de 3 cursussen zijn opgesteld, voltooit, zal hij het globale certificaat van het TSDP-programma verkrijgen.
  • Twee routes met vermelding.

doelstellingen

De universitaire graad in toerisme en vrije tijd biedt u de mogelijkheid om:

  • Reageren op bestaande trainingsbehoeften door het leren van fundamentele vragen over theorie, procedures, beleid, praktijken en ervaringen op het gebied van toerisme en vrije tijd te vergemakkelijken.
  • Bied een basiscorpus met een superieur karakter aan dat de technische specialisatie en directief beheer van bedrijven en instellingen op het gebied van toerisme en vrije tijd mogelijk maakt.
  • Genereer specifieke specialisatieprofielen die zowel rekening houden met de behoeften van bedrijfsbeheer en het beheer van collectieve aspecten, en in het bijzonder met het toeristisch gebruik van natuurlijke en culturele hulpbronnen.
  • Verinnerlijking en bewustmaking van de wetenschappelijke, economische, sociale, territoriale en persoonlijke relevantie van kwesties met betrekking tot toerisme en vrije tijd.
  • Introduceer studenten in het ontwerp, de planning en het beheer van zakelijke en publieke projecten in de toerisme- en vrijetijdssector.
  • Bevorderen van kennis van het huidige beleid, strategieën en acties ontwikkeld door instellingen, bedrijven en sociale agenten in relatie tot toerisme en vrije tijd.
  • Homogeniseer de overdracht van kennis op het gebied van toerisme, waarbij de versnippering van de inhoud door overmatige kennisgebieden wordt voorkomen.
  • Zorg voor een multidisciplinaire en transdisciplinaire benadering van toerisme en vrije tijd .
  • Stimuleer de ontwikkeling van kritisch denken over de rol en de gevolgen van toeristische en recreatieve ontwikkelingen in een ongelijke en geglobaliseerde wereld zoals de huidige.
  • Bevorder de erkenning van verschillen en continuïteiten tussen toerisme en vrije tijd.
  • De voorkeur geven aan de combinatie van creativiteit, bedrijfsvisie en organisatorische competenties bij ondernemersinitiatieven op het gebied van toerisme en vrije tijd.

Toelating en titelproces

TOEGANG

De toelating proces zorgt ervoor dat de geschiktheid van de kandidaten, zodat alle deelnemers kunnen profiteren van deze leerervaring.

Toegangseisen:

  • In het bezit zijn van het bachelordiploma of gelijkwaardig en slagen voor de University Access Test (PAU)
  • In het bezit zijn van een graad van Superior Technician of Professional Training, Superior Technical of Plastic Arts and Design of Superior Sports Technician (of gelijkwaardige kwalificatie)
  • De universitaire toegangstest hebben behaald voor studenten ouder dan 25 jaar
  • De universitaire toegangstest hebben behaald voor studenten ouder dan 45 jaar
  • Meer dan 40 jaar hebben gehad en de toegang hebben overschreden door accreditatie van werk of beroepservaring
  • In het bezit zijn van een universitair diploma of een equivalent daarvan
  • Doorgaan met onderwijssystemen van de Europese Unie of andere staten waarmee Spanje internationale overeenkomsten heeft ondertekend, voldoen aan de academische vereisten in hun oorsprongsstelsels om toegang te krijgen tot hun universiteiten en het door de UNED afgegeven diploma hebben verkregen. Vermeldenswaardig is het nieuwe koninklijk besluit 967/2014 van 21 november, waarin de vereisten en de procedure voor de homologatie en verklaring van gelijkwaardigheid ten aanzien van kwalificatie en officiële universitaire academische niveau en voor de validatie van buitenlandse studies van het hoger onderwijs zijn vastgelegd, en de procedure om de overeenstemming te bepalen met de niveaus van het Spaanse kwalificatieraamwerk voor hoger onderwijs van de officiële titels van architect, ingenieur, bachelor, technisch architect, technisch ingenieur en diploma
  • Doorgaan met andere buitenlandse onderwijssystemen, rekening houdend met het nieuwe Koninklijk Besluit 967/2014 van 21 november, waarin de vereisten en de procedure worden vastgelegd voor de homologatie en verklaring van gelijkwaardigheid op academische graad en officiële universitaire niveau en voor de validatie van buitenlandse studies van het hoger onderwijs, en de procedure voor het bepalen van de correspondentie met de niveaus van het Spaanse kwalificatiekader voor hoger onderwijs van de officiële titels van architect, ingenieur, bachelor, technisch architect, technisch ingenieur en diploma
  • Gedeeltelijke buitenlandse universiteitsstudies hebben voltooid, of totalen die niet de homologatie van hun graad in Spanje hebben behaald
  • Andere veronderstellingen die kunnen worden bepaald door de huidige wetgeving
KWALIFICATIES

De deelnemer die het programma met succes voltooit, krijgt TRIPLE TITLE:

  • De opleiding in toerisme en vrije tijd aan de universiteit van Lleida. (Official)
  • De graad in toerisme en vrije tijd door The Ostelea, School of Tourism
  • De graad in toerisme en vrije tijd van EAE Business School. (Eigen)

De opleiding in toerisme en vrije tijd kent twee vermeldingen:

  • Vermeld 1: Management van bedrijven en toeristische bestemmingen
  • Vermeld 2: vrijetijdsmanagement

Om de graden te behalen die zijn toegekend door de University of Lleida en EAE Business School, is het noodzakelijk om te voldoen aan de eisen die door deze instellingen worden gesteld.

Program taught in:
Engels
Spaans
Last updated April 24, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
4 jaar
Voltijd
By locations
By date
Begindatum
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
Einddatum