Dual Degree Programma In Fysieke Activiteit En Sport Wetenschappen En Basisonderwijs

Universidad Pontificia Comillas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Dual Degree Programma In Fysieke Activiteit En Sport Wetenschappen En Basisonderwijs

Universidad Pontificia Comillas

Duale opleiding in fysieke activiteit en Sport Sciences en Primair Onderwijs

Bachelor112

De Bachelor's Degree in Physical Activity en Sport Sciences (CAFYDE) wordt samen aangeboden met de Bachelor's Degree in het primair onderwijs, het creëren van een vijfjarige Dual Degree waarin uitgebreide opleiding wordt verworven, wat leidt tot carrièremogelijkheden op het gebied van lichaamsbeweging en gezondheid , Sports management, Trainen, fysieke voorbereiding en onderwijs (Teaching basisonderwijs met de concentratie in de lichamelijke opvoeding (6-12 jaar) en Onderwijs gespecialiseerd in een vreemde taal: Engels) Verder, na het bestuderen van de Master's Degree in het onderwijs Secundair en Pre- universitair onderwijs, afgestudeerden kunnen leerkrachten lichamelijke opvoeding in het secundair en vwo worden, en in de beroepsopleiding gebieden (12-18 jaar). Daarom bereidt studenten voor het onderwijs niet alleen in het basisonderwijs, maar ook in verplichte secundair onderwijs, het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs en de beroepsopleiding.

Toelating

Aanvrager profiel:

De aanbevolen kandidaat profiel voor diegenen die de Dual Degree studeren in het basisonderwijs en in fysieke activiteit en Sport Sciences (CAFYDE) is iemand die gelooft dat onderwijs is een ideaal middel om veranderingen in het leven van individuen en in de sociale ontwikkeling. Degenen die zich inschrijven op deze studies moeten mensen zijn die in de eerste plaats, zijn zeer gemotiveerd om alles over het onderwijzen en leren processen die de fundamenten van de persoonlijke ontwikkeling van de leerlingen van 6-12 jaar die zij moeten leren in hun loopbaan en, anderzijds lag te ontdekken, mensen die lichamelijke opvoeding en sport te beschouwen als een essentieel onderdeel van persoonlijke ontwikkeling. Aspirant-studenten van de Dual Degree moet de volgende kenmerken: een breed spectrum van culturele, educatieve, psychologische en sociale belangen; de grootste wens om de mens te begrijpen en redelijk zijn van mening dat educatieve interventie, zowel formeel en informeel onderwijs, kan een beslissende bijdrage leveren aan het welzijn van mensen. Op dezelfde manier, het vereist studenten die hebben een sterke wilskracht en die zijn zeer toegewijd aan het verkrijgen van een uitstekende academische opleiding op universitair niveau.

Toelatingseisen:

Om te beginnen je studie is een eerste vereiste conditie bewijzen dat u bereiken met de wettelijke vereisten van de toegang tot de universiteit.

Vaardigheden

Bachelor in het basisonderwijs - Vaardigheden

ALGEMENE VAARDIGHEDEN

Instrumentaal

  • CGI1 - Het vermogen om te analyseren en synthetiseren.
  • CGI2 - Het oplossen van problemen.
  • CGI3 - Mogelijkheid om zich te organiseren en te plannen.
  • CGI4 - De mogelijkheid om informatie uit verschillende bronnen te beheren.
  • CGI5 - Basis algemene kennis van het gebied van de studie.
  • CGI6 - Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in de moedertaal.

persoonlijk

  • CGP7 Interpersoonlijke vaardigheden.
  • CGP8 - Teamwork.
  • CGP9 - Kritische en zelfkritische vaardigheden.
  • CGP10 - Ethische betrokkenheid.

systematisch

  • CGS11 - Het vermogen om te leren.
  • CGS12 - Mogelijkheid om aan te passen aan nieuwe situaties.
  • CGS13 - Het vermogen om zelfstandig te werken.
  • CGS14 - De zorg voor kwaliteit.
  • CGS15 - Inzicht in culturen en gewoontes in andere landen.
  • CGS16 - Inzicht in religie en christelijke waarden.

specifieke vaardigheden

  • CEC1 - Het vermogen om de complexiteit van het onderwijs processen in het algemeen en in het bijzonder de processen van lesgeven en leren begrijpen.
  • CEC2 - Solid wetenschappelijke en culturele training.
  • CEC3 - Mogelijkheid om onderwijs te organiseren op een geïntegreerde wijze met disciplinaire, interdisciplinaire en multi-disciplinaire kennis geschikt is voor het niveau van het onderwijs.
  • CEC4 - Het vermogen om adequaat te gebruiken en te verwerken informatie en communicatietechnologie in het onderwijs-leeractiviteiten.
  • CEC5 - Mogelijkheid om de kwaliteit in de verschillende leeromgevingen (klas en midden) te stimuleren, waardoor het welzijn van de studenten te zorgen.
  • CEC6 - Mogelijkheid om de evaluatie te gebruiken als een regulerend element dat de verbetering van het onderwijs en het leren bevordert.
  • CEC7 - Pedagogische werkzaamheden in het kader van inclusief onderwijs uit te voeren.
  • CEC8 - Mogelijkheid om de begeleiding rol gericht op studenten en ouders te verrichten en educatieve activiteiten in verwijzing naar uw leerlingen te coördineren.
  • CEC9 -Mogelijkheid om samen te werken met de verschillende sectoren van het onderwijs gemeenschap en het milieu.
  • CEC10 - Mogelijkheid om een ​​realistisch zelfbeeld en hebben zelf te reguleren.
  • CEC11 - Mogelijkheid om de noodzaak van voortdurende professionele ontwikkeling door zelf-evaluatie van uw eigen praktijk te accepteren.
  • CEC12 - Mogelijkheid om positieve verwachtingen van het leren en het uitgebreide proces van de kinderen te genereren.
  • CEC13 - Mogelijkheid om op te nemen en zich te houden aan de christelijke dimensies van het leven.
  • CEC14 - Basiskennis van het lerarenberoep.
  • CEC15 - Mogelijkheid om een ​​tweede taal in de klas milieu (Engels niveau B2) gebruiken.
  • CEC16 - Mogelijkheid om te komen met nieuwe (creatieve) ideeën bij het uitvoeren van educatief werk.
  • CEP1 - Inzicht in het leerproces met betrekking tot de leeftijd periode van 6-12 in het gezin, sociale en schoolse context.
  • Cep2 - Zich bewust zijn van de kenmerken van deze studenten, evenals de kenmerken van hun motivatie en sociale instellingen.
  • CEP3 - Het verwerven van de nodige kennis om te begrijpen de persoonlijke ontwikkeling van deze studenten en disfuncties identificeren.
  • CEP4 - Het identificeren van leermoeilijkheden, te rapporteren en te helpen om te gaan met hen.
  • CEP5 - Het kennen van de huidige voorstellen en ontwikkelingen op basis van vaardigheden leren.
  • CEP6 - Het identificeren en plannen hoe educatieve situaties die studenten met verschillende capaciteiten en de tarieven van het leren van invloed zijn op te lossen.
  • CEP7 - Het analyseren en begrijpen van onderwijsprocessen in en uit de klas met betrekking tot de leeftijd periode van 6-12.
  • CEP8 - Het kennen van de fundamenten van het basisonderwijs.
  • CEP9 - Het analyseren van de onderwijspraktijk en de institutionele voorwaarden dat het definiëren.
  • CEP10 - Het kennen van de historische ontwikkeling van het onderwijs in ons land en het beleid en de wetten die een impact hebben op educatieve activiteit.
  • CEP11 - Het kennen van de interactie en communicatie processen in de klas.
  • CEP12 - Het aanpakken en oplossen van discipline problemen.
  • CEP13 - Het bevorderen van samenwerking en individueel werk en inspanning.
  • CEP14 - Het aanmoedigen van ethisch onderwijs gericht op de voorbereiding van een actief en democratisch burgerschap.
  • CEP15 - Kennen en het aanpakken van school-gerelateerde situaties in een multiculturele context.
  • CEP16 - Het ontwerpen, plannen en evalueren van onderwijsactiviteiten en klassikale leren.
  • CEP17 - Het hebben en toepassen van innovatieve ervaringen in het basisonderwijs.
  • CEP18 - helpen bij de opleiding en de algemene activiteiten van het centrum in lijn met de kwaliteit van het management criteria.
  • CEP19 - Kennis van en het toepassen van fundamenteel onderwijsonderzoek methoden en technieken en in staat om innovatieve projecten te identificeren evaluatie-indicatoren te ontwerpen.
  • CEP20 - Demonstreren sociale vaardigheden om gezinnen te begrijpen en om zichzelf begrepen.
  • CEP21 - Weten hoe de taken van de docent en adviseur met betrekking tot een familie-based onderwijs uit te voeren tijdens de 6-12 jaar oud periode.
  • CEP22 - Inzake onderwijs voor de gemiddelde persoon en samen te werken met gezinnen en de gemeenschap.
  • CEP23 - Kritisch analyseren en de integratie van de meest relevante kwesties in de huidige maatschappij die van invloed zijn gezin en school-based onderwijs: sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; wijzigingen met betrekking tot gender en generaties; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie en
  • duurzame ontwikkeling.
  • CEP24 - Het kennen van de historische evolutie van het gezin, de verschillende soorten, het leven-stijlen en onderwijs in het gezin context.
  • CEP25 - Inzicht in de basisprincipes en fundamentele wetten van de experimentele wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie en geologie).
  • CEP26 - Het kennen van het lesprogramma voor de wetenschappen.
  • CEP27 - Gezien en het oplossen van problemen in verband met het leven van alledag sciences.
  • CEP28 - waarderen wetenschappen als een cultureel feit.
  • CEP29 - erkennen de wederzijdse beïnvloeding tussen wetenschap, samenleving en de technologische ontwikkeling, samen met de juiste gedrag van de burgers, om een ​​duurzame toekomst te zoeken.
  • CEP30 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum inhoud met behulp van passende educatieve middelen en bevorderen van de prestaties van leerlingen van basisvaardigheden.
  • CEP31 - Inzicht in de basisprincipes van de sociale wetenschappen.
  • CEP32 - Het kennen van de school curriculum voor de sociale wetenschappen.
  • CEP33 - Integratie van historische en geografische studie van een leerzame en culturele positie.
  • CEP34 - Het bevorderen van democratisch onderwijs van het burgerschap en de praktijk van de kritische sociale denken.
  • CEP35 - Onderzoek naar de relevantie van openbare en particuliere instellingen voor het vreedzaam samenleven van gemeenschappen.
  • CEP36 - Kennis hebben van de religie door de geschiedenis en de verbinding met de cultuur.
  • CEP37 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum content met behulp van de juiste educatieve middelen en het bevorderen van de desbetreffende student vaardigheden.
  • CEP38 - Het verwerven van elementaire wiskundige vaardigheden (numeriek, berekening, geometrics, ruimtelijke dimensies, schattingen, metingen, de organisatie en de interpretatie van de informatie, enz.).
  • CEP39 - Het kennen van de school curriculum voor wiskunde.
  • CEP40 - Analyseren, redeneren en communiceren wiskundige voorstellen.
  • CEP41 - Gezien en het oplossen van problemen in verband met het leven van alledag.
  • CEP42 - Onderzoek naar de relatie tussen wiskunde en wetenschappen als één van de pijlers van het wetenschappelijk denken.
  • CEP43 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum content met behulp van de juiste educatieve middelen en het bevorderen van de desbetreffende student vaardigheden.
  • CEP44 - Inzicht in de basisprincipes van taal en communicatie wetenschappen.
  • CEP45 - Het verwerven van literaire opleiding en kennis hebben van de jeugdliteratuur.
  • CEP46 - Het kennen van het curriculum voor taal en literatuur.
  • CEP47 - spreken, lezen en correct en adequaat schrijven in de officiële talen van de overeenkomstige autonome gemeenschap.
  • CEP48 - Het kennen van de leer- en onderwijsproces van de geschreven taal.
  • CEP49 - Het bevorderen van het lezen en het stimuleren van het schrijven.
  • CEP50 - Het kennen van de problemen die studenten van andere moedertaal hebben in het leren van de officiële talen.
  • CEP51 - De aanpak van het leren van talen situaties in meertalige contexten.
  • CEP52 - Versneld zich mondeling en schriftelijk in een vreemde taal.
  • CEP53 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum content met behulp van de juiste educatieve middelen en het bevorderen van de desbetreffende student vaardigheden.
  • CEP54 - Inzicht in de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale ontwikkeling van de kunsten.
  • CEP55 - Het kennen van de school curriculum voor kunstonderwijs op het gebied van muziek, audiovisuele en beeldende kunst.
  • CEP56 - Het verwerven van middelen om een ​​leven lang deelname aan muzikale en beeldende kunst activiteiten in en buiten de school te bevorderen.
  • CEP57 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum content met behulp van de juiste educatieve middelen en het bevorderen van de desbetreffende student vaardigheden.
  • CEP58 - Inzicht in de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale ontwikkeling van de lichamelijke opvoeding.
  • CEP59 - Het kennen van de school curriculum voor lichamelijke opvoeding.
  • CEP60 - Het verwerven van middelen om een ​​leven lang deelnemen aan sportieve activiteiten in en buiten de school te bevorderen.
  • CEP61 - Het ontwikkelen en evalueren van curriculum content met behulp van de juiste educatieve middelen en het bevorderen van de desbetreffende student vaardigheden.
  • CEP62 - Het verwerven van praktische klas kennis en management.
  • CEP63 - Kennis van en het toepassen van klassikale interactie en communicatie processen en het verwerven van de nodige sociale vaardigheden en capaciteiten om een ​​klaslokaal omgeving die leren en samenleven vergemakkelijkt bevorderen.
  • CEP64 - Beheersing van en het toezicht op het onderwijsproces en, in het bijzonder dat van het onderwijs en leren, door middel van het commando van de nodige technieken en strategieën.
  • CEP65 - Betreffende theorie en praktijk aan de realiteit van de klas en het centrum.
  • CEP66 - Deelname aan onderwijs activiteit en het leren van de know-how, acteren en reflecteren op de praktijk.
  • CEP67 - Deelnemen aan verbetervoorstellen in verschillende gebieden van de maatregelen die in een centrum kan worden vastgesteld.
  • CEP68 - Het reguleren van interactie en communicatie processen in groepen van leerlingen van 6-12 jaar.
  • CEP69 - Het kennen van de methoden van de samenwerking met de verschillende sectoren van het onderwijs gemeenschap en het milieu.

Bachelor in lichaamsbeweging en sport SCIENCE

ALGEMENE VAARDIGHEDEN

  • GS01 - Mogelijkheid om te zoeken naar en het beheer van informatie op het gebied van fysieke activiteit en sport.
  • GS02 - Het vermogen om te analyseren en synthetiseren gegevens en informatie aan de professionele gebied van fysieke activiteit en sport relevant.
  • GS03 - Mogelijkheid om zich te organiseren en plannen in het werk als een Physical Activity en Sport professioneel.
  • GS04 - Mogelijkheid tot informatie- en communicatietechnologieën te gebruiken toegepast op fysieke activiteit en Sport Science.
  • GS05 - Mogelijkheid om correct te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in de uitvoering van zijn werk als lichaamsbeweging en sport professioneel.
  • GS06 - Vermogen om te werken in een team en interpersoonlijke relatie vast in het werk op het gebied van fysieke activiteit en sport.
  • GS07 - Mogelijkheid voor kritische redeneren en zelfkritiek in de praktijk van zijn werk als een fysieke activiteit en sport professioneel.
  • GS08 - Mogelijkheid om te leren om beslissingen zelfstandig en op basis van professionele vragen op het gebied van fysieke activiteit en sport te maken.
  • GS07 - Mogelijkheid voor kritische redeneren en zelfkritiek in de praktijk van zijn werk als een fysieke activiteit en sport professioneel.
  • GS10 - Ethische toezeggingen aan professionele prestaties op het gebied van fysieke activiteit en sport.
  • Vermogen om zijn beroep met strengheid en kwaliteit te ontwikkelen op het gebied van fysieke activiteit en sport.
  • GS12 - Mogelijkheid om aan te passen aan nieuwe situaties en creatief te werken op het gebied van fysieke activiteit en sport.
  • GS13 - Mogelijkheid om correct te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in een vreemde taal (niveau B2 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader) in de uitvoering van zijn werk als lichaamsbeweging en sport professioneel.
  • GS14 - Mogelijkheid om iemands beroep met initiatief en leiderschap te ontwikkelen op het gebied van fysieke activiteit en sport.

specifieke vaardigheden

  • SS 01 - Kennis van en inzicht in de fysiologische en biomechanische conditionering factoren van de praktijk van fysieke activiteit en sport.
  • SS 02 - kennis en begrip van de effecten van de praktijk van lichaamsbeweging op de structuur en functie van het menselijk lichaam.
  • SS 03 - Kennis van en inzicht in de fysiologische en bio-mechanische conditionering factoren van de praktijk van fysieke activiteit en sport.
  • SS 04 - Kennis van en inzicht in de effecten van de praktijk van lichaamsbeweging op de psychische en sociale aspecten van het menselijk wezen.
  • SS 05 - Kennis van en inzicht in de fundamenten, structuren en functies van de vaardigheden en de patronen van de menselijke beweging.
  • SS 06 - Kennis van en inzicht in de fundamenten van de sport.
  • SS 07 - Kennis, inzicht en het vermogen om fysieke activiteit aan te passen aan de evolutionaire ontwikkeling en biofysiologische niveau van degenen die fysieke activiteit en sport te beoefenen.
  • SS 08 - Kennis en toepassing van de meest voorkomende procedures voor de meting en instrumentatie op het gebied van de fysieke activiteit en sport wetenschappen.
  • SS 09 - Het vermogen om onderscheid te maken en betreffen de rol van lichamelijke activiteit in de ontwikkeling van de maatschappij en de geschiedenis.
  • SS 10 - Kennis van de basisprincipes van de onderzoeksmethodologie toegepast op de lichamelijke activiteit en sport.
  • SS 11 - Mogelijkheid om ontwerpen, ontwikkelen en het onderwijsleerproces processen met betrekking tot fysieke activiteit en sport te evalueren, met de nadruk op de individuele persoonskenmerken en contexten.
  • SS 12 - Promote en de evaluatie van de invoering van een duurzame en autonome fysieke activiteit en sport gewoonten tussen de verschillende profielen van de bevolking.
  • SS 13 - Toepassing van de anatomische, fysiologische, biomechanische, gedrags- en sociale principes in de verschillende vakgebieden van fysieke activiteit en sport.
  • SS 14 - Identificatie van de risico's voor de gezondheid als gevolg van ongepast gebruik van lichamelijke activiteit.
  • SS 15 - Mogelijkheid om te selecteren en te gebruiken sportieve materialen en apparatuur in de verschillende gebieden van fysieke activiteit en sport.
  • SS 16 - Bekwaamheid op verschillende niveaus om te plannen, te ontwikkelen en evalueren van de voltooiing van de sportprogramma's.
  • SS 17 - Mogelijkheid om basisopleiding principes toe te passen op verschillende bevolkingsgroepen.
  • SS 18 - Het vermogen om fysieke vaardigheden in verschillende bevolkingsgroepen te ontwikkelen.
  • SS 19 - Evaluatie van de fysieke conditie en het voorschrijven van fysieke oefeningen gericht op de gezondheid van verschillende types bevolking.
  • SS 20 - Mogelijkheid om het belang van sport in de uitgebreide fysieke en emotionele ontwikkeling van mensen te evalueren.
  • SS 21 - Mogelijkheid om de bijdrage van sport bij de bevordering van niet-competitieve waarden van samenwerking, samenwerking en teamwerk te leren kennen.

Opleiding

PLACEMENTS

Externe curriculaire onderwijs stages beginnen in het 2e studiejaar van de Dual Degree en zijn goed voor 35 ECTS.

Ter uitvoering van deze Dual Degree, de Faculteit der Geesteswetenschappen en Sociale Wetenschappen heeft een educatieve samenwerkingsovereenkomst met de Raad van Alcobendas opgericht om studenten van de universiteit om alle gemeentelijke sportcentra gebruiken. De sporthallen beschikbaar voor dit doel zijn als volgt:

Valdelasfuentes Sports City (Ciudad Deportiva de Valdelasfuentes).

Het heeft de volgende faciliteiten:

  • Voetbalveld.
  • 3 outdoor 5-a-side multisport voetbalvelden.
  • Outdoor basketbalveld.
  • 7 sportscholen.
  • Traditionele tennis en padel tennisbanen.
  • Zwembad.
  • Voetbalveld.
  • 3 outdoor 5-a-side multisport voetbalvelden.
  • Outdoor basketbalveld.
  • 7 sportscholen.
  • Traditionele tennis en padel tennisbanen.

José Caballero Sports Center.

Het heeft de volgende faciliteiten, met sportzalen:

  • Zwembad.
  • Voetbalveld.
  • 3 outdoor 5-a-side multisport voetbalvelden.
  • Outdoor basketbalveld.
  • 7 sportscholen.
  • Traditionele tennis en padel tennisbanen.

Bovendien, Comillas had een uitgebreid netwerk van educatieve centra (publieke, private en gesubsidieerde) in de Gemeenschap van Madrid, waar studenten stages kunnen worden uitgevoerd.

Subsidies en financiële hulp

De universiteit als instelling van de katholieke kerk gewijd aan alle leden van de samenleving, biedt een scala aan subsidies en financiële steun aan haar studenten, om te helpen met studiekosten en te zorgen voor gelijke kansen op basis van de individuele behoeften van elke student.

Deze steun komt rechtstreeks van de universiteit, uit bijdragen van de Comillas-ICAI Universitaire Stichting, het Fonds van de Kerk Grants, de niet-zelfstandige basis voor kandidaten voor het priesterschap en van andere organisaties en individuen.

De universiteit biedt haar eigen financiële steun aan Bachelor's Degree studenten met beperkte middelen, in de vorm van een gedeeltelijke vermindering van het collegegeld.

Studenten aan de universiteit komen in aanmerking voor dezelfde voordelen als de andere Spaanse universitaire studenten met betrekking tot de school verzekeringen, officiële subsidies en andere subsidies.

Comillas biedt Bachelor's Degree programma's voor studenten beginnen hoger onderwijs. Wij bieden ook Postdoctorale programma's voor afgestudeerden en professionals.

Career & academische vooruitzichten

Na het voltooien van de vijf academische jaren, zullen de studenten de volgende kwalificaties te ontvangen:

  • Bachelordiploma in Physical Activity en Sport Sciences.
  • Bachelordiploma in het basisonderwijs met de concentratie in de lichamelijke opvoeding
  • Bachelordiploma in het basisonderwijs met een concentratie in het Engels
  • Diploma in communicatieve vaardigheden en Foreign Language Studies (Instituut voor Moderne Talen)

Dit duale opleiding geeft studenten de mogelijkheid om uitgebreide training over 5 jaar te verwerven zodat ze kunnen werken in de volgende gebieden:

  • Physical Activity and Health (fitness, welzijn, personal training, preventie en revalidatie van sportblessures, aangepaste fysieke activiteiten, etc.).
  • Sports Management (marketing, organisatie en beheer van bedrijven en sportcentra, sportevenementen, etc.).
  • Recreatieve Sporten.
  • Trainen.
  • Fysieke voorbereiding.
  • Teaching basisonderwijs met de concentratie in de lichamelijke opvoeding (6-12).
  • Lesgeven gespecialiseerd in een vreemde taal: Engels

Na bestudering van de Master's Degree in het onderwijs secundaire en pre-universitair onderwijs, kunnen afgestudeerden leerkrachten lichamelijke opvoeding in het middelbaar en pre-universitair onderwijs, en in de beroepsopleiding gebieden (12-18 jaar) te worden.

In aanvulling op de onderwerpen van de Dual Degree Bachelor's, het ook mogelijk om specifieke onderwerpen van Kerkelijke Diploma van Academic Proficiency (Deca) te bestuderen.

Graduate profiel

Afgestudeerden van de Bachelor's Degree in Physical Activity en sportwetenschappen + basisonderwijs kan werken als docenten in het onderwijs centra in het publiek (door het passeren van concurrerende examens), gesubsidieerd of particulier (van de Spaanse staat) gebieden, maar ook in de EU-lid staten in het stadium Primair Onderwijs (6-12 jaar). De Dual Degree geeft studenten de mogelijkheid om alle vakken te onderwijzen, met uitzondering van Music Education, in dat stadium van het onderwijs. Bovendien kunnen ze ook nemen posities in de volgende beroepssectoren: het onderwijzen van lichamelijke opvoeding, sporttraining, lichamelijke activiteit en gezondheid, sport management en recreatieve sporten.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
5 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan