Duale Opleiding In De Vroege Kinderjaren En Basisonderwijs, Met EFL (Engels Als Vreemde Taal) De Concentratie En De Concentratie In Het Onderwijs Therapie

Universidad Pontificia Comillas

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Duale Opleiding In De Vroege Kinderjaren En Basisonderwijs, Met EFL (Engels Als Vreemde Taal) De Concentratie En De Concentratie In Het Onderwijs Therapie

Universidad Pontificia Comillas

Duale opleiding in Early Childhood en Basisonderwijs, met EFL (Engels als vreemde taal) Concentratie en concentratie in de pedagogische Therapy

Bachelor111

De Dual Degree in het basisonderwijs en Early Childhood Education wordt gegeven over vijf academiejaren. Het verkrijgen van beide diploma's, georganiseerd volgens het kader van de Europese ruimte voor hoger onderwijs, geeft u het recht om te werken als leraar in zowel het primair onderwijs, en als leraar in Early Childhood Education fasen. Dit geldt voor het onderwijs centra publiek, alsmede particuliere, en die gesubsidieerd door de staat.

De Double Degree biedt de kans om twee specifieke concentraties te verkrijgen: het Engels als vreemde taal Concentratie, en de Educational Therapy Concentratie.

Comillas Pauselijke Universiteit was de eerste Spaanse universiteit te gunnen vier jaar graden naar de lagere school en de vroege kinderjaren leraren, in overeenstemming met het proces van Bologna.

Toelating

Aanvrager profiel:

De aanbevolen profiel voor mensen die bereid zijn om de double degree in de vroege jeugd bestuderen en Primair Onderwijs is iemand die in het onderwijs gelooft als het ideale medium om individual's leven, evenals de ontwikkeling van de samenleving te veranderen. Studenten die dit deze programma's te starten moeten sterk worden gemotiveerd om de processen van lesgeven en leren te ontdekken. Dit zijn de basis voor persoonlijke groei van de leerlingen, 0-12 jaar, met wie leraren zullen behandelen, langs hun carrière. Future Early Childhood en Basisonderwijs studenten moeten de volgende kenmerken: een breed scala van culturele, educatieve, psychologische en sociale belangen; een gretigheid om de mens om de hoogst mogelijke graad te begrijpen, en zij redelijkerwijs moeten erop vertrouwen dat educatieve interventie, in zowel formele als informele settings, kan een beslissende bijdrage leveren aan het welzijn van de mensen. De Double Degree heeft een sterke pedagogische basis, didactische specialisaties en onderwijspraktijk in educatieve centra. Het vereist een sterke persoonlijke betrokkenheid bij academische studie.

Toelatingseisen:

Om te beginnen je studie is een eerste vereiste conditie bewijzen dat u bereiken met de wettelijke vereisten van de toegang tot de universiteit.

Vaardigheden

ALGEMENE VAARDIGHEDEN

Instrumentaal

  • CGI1 - kunnen analyseren en synthetiseren.
  • CGI2 - oplossen van problemen.
  • CGI3 - Mogelijkheid om zich te organiseren en te plannen.
  • CGI4 - De mogelijkheid om informatie uit verschillende bronnen te beheren.
  • CGI5 - Algemene basiskennis van het gebied van de studie.
  • CGI6 - Mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in de moedertaal.

persoonlijk

  • CGP7 - Interpersoonlijke vaardigheden.
  • CGP8 - Team werk.
  • CGP10 - Kritische en zelfkritische vaardigheden.
  • CGP11 - Ethische betrokkenheid.

systematisch

  • CGS11 - Het vermogen om te leren.
  • CGS12 - Mogelijkheid om aan te passen aan nieuwe situaties.
  • CGS13 - Het vermogen om zelfstandig te werken.
  • CGS14 - Interesse in kwaliteit.
  • CGS15 - Inzicht in de culturen en tradities van andere landen.
  • CGS16 - Inzicht in religie en christelijke waarden.

specifieke vaardigheden

gedeelde

  • CEC1 - Het vermogen om de complexiteit van de educatieve processen te begrijpen in het algemeen en van het onderwijs-leerprocessen in het bijzonder.
  • CEC2 - Een solide wetenschappelijke-culturele aarding.
  • CEC3 - Mogelijkheid om het onderwijs te maken geïntegreerd gebruik van de disciplinaire, interdisciplinaire en multidisciplinaire kennis passend het opleidingsniveau in kwestie te organiseren.
  • CEC4 - Mogelijkheid om te gebruiken en adequaat op te nemen informatie- en communicatietechnologie in het onderwijs-leeractiviteiten.
  • CEC5 - Mogelijkheid om de kwaliteit in de situaties (klas en midden), waar het leerproces plaatsvindt, met het oog op het welzijn van de leerlingen te garanderen promoten.
  • CEC6 - Mogelijkheid om de evaluatie te gebruiken als een regulerende en promotie-element voor het verbeteren van het leren en onderwijzen.
  • CEC7 - Mogelijkheid om educatieve taken uit te voeren in het kader van inclusief onderwijs.
  • CEC8 - capaciteit voor het uitvoeren van de rol van de docent, het begeleiden van studenten en ouders, en de coördinatie van de educatieve activiteiten met betrekking tot de groep van studenten.
  • CEC9 - Het vermogen om samen te werken met verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de bredere gemeenschap.
  • CEC10 - In staat van het hebben van een realistisch zelfbeeld en van zelfregulering.
  • CEC11 - Mogelijkheid om de noodzaak van voortdurende professionele ontwikkeling te aanvaarden, door middel van zelfevaluatie van je eigen praktijk.
  • CEC12 - Geschikt voor het creëren van positieve verwachtingen ten aanzien van het leren en de algemene voortgang van het kind.
  • CEC13 - In staat van het christelijk dimensie van het leven te aanvaarden en handelen in overeenstemming met het.
  • CEC14 - Basiskennis van het lerarenberoep.
  • CEC15 - In staat om een ​​tweede taal te gebruiken in het kader van de klas (Engels niveau B2).
  • CEC16 - In staat om nieuwe ideeën (creativiteit) te genereren tijdens het uitvoeren van educatieve taken.

Specifiek voor Early Childhood Education

  • CEIN1 - Begrijp de onderwijs- en leerprocessen in de periode 0-6, in het gezin, sociale, en de school contexten.
  • CEIN2 - Ken de fasen van de jeugd ontwikkelingspsychologie in de 0-3 en 3-6 periodes.
  • CEIN3 - Ken de basis van vroege zorg en deze strategie op te sporen en te reageren op ontwikkelingsstoornissen en leerproblemen in de periode 0-6 te promoten.
  • CEIN4 - Herken de identiteit van het podium Early Childhood Education en de cognitieve eigenschappen, evenals zijn psycho-motor, communicatieve, sociale en affectieve kenmerken.
  • CEIN5 - Weten hoe ze de overname van gewoonten in de periode 0-6 gebaseerd op onafhankelijkheid, vrijheid, nieuwsgierigheid, observatie, experimenteren, imitatie, het aanvaarden van regels en beperkingen, en symbolische en heuristische play promoten.
  • CEIN6 - Ken de pedagogische dimensie van interactie met leeftijdsgenoten en volwassenen in de 0-6 leeftijdsgroep, en in staat zijn om de deelname aan collectieve activiteiten, coöperatieve en individuele inspanningen in deze periode te promoten.
  • CEIN7 - Identificeren leerproblemen en cognitieve stoornissen in de periode 0-6, in het bijzonder moeilijkheden met betrekking tot aandacht.
  • CEIN8 - Weet hoe je andere gespecialiseerde professionals kennis en het bevorderen van de samenwerking tussen het centrum en de vroegschoolse educatie leraar in de aandacht op de specifieke onderwijsbehoeften die zich voordoen.
  • CEIN9 - Het verwerven van de middelen om de educatieve integratie van leerlingen te bevorderen met moeilijkheden in de periode 0-6.
  • CEIN10 - Maken en onderhouden van communicatie met gezinnen om effectief beïnvloeden het onderwijsproces in de periode 0-6.
  • CEIN11 - Ken en in staat zijn om de functies van docent en mentor tijdens de voor- en vroegschoolse educatie stadium met betrekking tot familie onderwijs uit te oefenen.
  • CEIN12 - bevorderen en samen te werken aan acties binnen en buiten de school, georganiseerd door families, gemeenten en andere instellingen met een impact op de burgerschapsvorming in de periode 0-6.
  • CEIN13 - kritisch te analyseren en op te nemen van de meest relevante actuele maatschappelijke vraagstukken die van invloed zijn gezin en school onderwijs in de vroegschoolse educatie vroeg stadium: de sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; veranderingen in gender en intergenerationele betrekkingen; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie; en duurzame ontwikkeling.
  • CEIN14 - Weten over de historische evolutie van het gezin, verschillende types van gezinnen en leefstijlen, en onderwijs in de context van het gezin.
  • CEIN15 - Ken de basisprincipes van een gezonde ontwikkeling en het gedrag tijdens de voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN16 - Identificeren slaap, voeding, psycho-motorische ontwikkeling, aandacht en het gehoor en gezichtsvermogen aandoeningen in de periode 0-6.
  • CEIN17 - Samenwerken met gespecialiseerde professionals om deze aandoeningen in de voor- en vroegschoolse educatie stadium op te lossen.
  • CEIN18 - Detect emotioneel, de voeding en het welzijn van tekortkomingen die invloed hebben op de juiste fysieke en psychische ontwikkeling van de leerlingen tussen nul en zes jaar.
  • CEIN19 - Begrijp dat de dagelijkse dynamiek in en vroegschoolse educatie verandert afhankelijk van elke leerling, groep, en de situatie, en weten hoe om flexibel te zijn bij de uitoefening van de rol van de leraar.
  • CEIN20 - waarde van het belang van de stabiliteit en regelmaat in de schoolomgeving, tijdschema's, en de stemmingen van de docenten als factoren die bijdragen aan de harmonieuze en uitgebreide voortgang van leerlingen.
  • CEIN21 - Weten hoe te werken in een team met andere professionals van binnen en buiten het centrum aan elke student te helpen, maar ook in de planning van het leren van sequenties en het organiseren van werksituaties in de klas en speeltoestellen, het identificeren van de specifieke kenmerken van de 0-3 en de periode 3-6.
  • CEIN22 - Woon aan de behoeften van leerlingen van nul tot zes jaar, het verzenden van veiligheid, rust en warmte aan hen.
  • CEIN23 - Begrijp dat stelselmatige observatie is een fundamenteel instrument om te kunnen reflecteren op de praktijk en de werkelijkheid, alsmede bij te dragen aan innovatie en verbetering van de voor- en vroegschoolse educatie.
  • CEIN24 - Commando de technieken voor het waarnemen en vastleggen van educatieve activiteiten, met name in het voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN25 - Onderneem veldanalyse (met name op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie) met observationele methode, met behulp van informatietechnologie, documentatie en audiovisueel materiaal.
  • CEIN26 - Weten hoe de verkregen gegevens te analyseren, kritisch te begrijpen werkelijkheid (vooral op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie), en voor te bereiden een rapport met conclusies.
  • CEIN27 - Het vinden van de vroege kinderjaren school binnen het Spaanse onderwijssysteem, en in de Europese en internationale context.
  • CEIN28 - Ken Spaanse en internationale ervaringen en voorbeelden van innovatieve praktijken in en vroegschoolse educatie.
  • CEIN29 - waarde van het belang van het team werk, vooral op het gebied van voor- en vroegschoolse educatie.
  • CEIN30 - Neem deel aan de voorbereiding van en het toezicht van educatieve projecten in en vroegschoolse educatie in het kader van het centrum op basis van projecten, en in samenwerking met collega's en andere professionals en maatschappelijke actoren.
  • CEIN31 - Ken de wetgeving die de vroege kinderjaren scholen en de organisatie regelt.
  • CEIN32 - Evalueer persoonlijke relaties met elke leerling en zijn of haar familie als een kwaliteit van het onderwijs factor in de nul tot zes periode.
  • CEIN33 - Ken de wetenschappelijke, wiskundige en technologische grondslagen van het curriculum voor de 0-6 podium, evenals theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN34 - Ken de didactische strategieën voor de ontwikkeling van numerieke voorstellingen en noties van ruimtelijke, geometrische, en logische ontwikkeling in de nul tot zes leeftijdsgroep.
  • CEIN35 - Inzicht in wiskunde als socio-culturele kennis en de bijzondere kenmerken in het stadium Early Childhood Education.
  • CEIN36 - Ken wetenschappelijke methodologie en de bevordering van wetenschappelijk denken en experimenten in de nul tot zes jaar oude periode.
  • CEIN37 - Kennis verwerven van de ontwikkeling van het denken, douane, overtuigingen, en de sociale en politieke bewegingen in de geschiedenis.
  • CEIN38 - Ken de meest opmerkelijke momenten in de geschiedenis van de wetenschap en techniek en hun betekenis, en of zij van invloed zijn op het leren van de inhoud met betrekking tot dit alles in het stadium vroege jeugd.
  • CEIN39 - Bereid didactische voorstellen in verband met de interactie tussen wetenschap, technologie, de maatschappij, en duurzame ontwikkeling, past bij de fase Early Childhood Education.
  • CEIN40 - bevordering van de belangstelling en respect voor de natuurlijke, sociale en culturele omgeving door middel van didactische projecten geschikt voor kinderen van nul tot zes.
  • CEIN41 - Promote ervaringen aan leerlingen tot informatie- en communicatietechnologieën in te voeren in de hele vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN42 - Ken de taal en lezen en schrijven curricula voor deze fase van de voor- en vroegschoolse educatie, alsmede theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN43 - Promote spreek- en schrijfvaardigheid in de leeftijd van nul tot zes.
  • CEIN44 - kennen en beheersing van mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid technieken als de basis van de onderwijstaak.
  • CEIN45 - Ken de orale traditie en folklore, en hun toepasbaarheid op het leren in de periode 0-6.
  • CEIN46 - Begrijp de overgang van toespraak aan het schrijven, en kennen de verschillende registers en maakt gebruik van de taal om deze kennis te gebruiken in de juiste aan de voor- en vroegschoolse educatie stadium activiteiten.
  • CEIN47 - Ken het proces van het leren lezen en schrijven, en hun onderwijs.
  • CEIN48 - Confronteer taal leersituaties in meertalige instellingen met bijzondere aandacht voor de factoren die betrekking hebben op de periode 0-6.
  • CEIN49 - Herkennen en het juiste gebruik van verbale en non-verbale taal in de voor- en vroegschoolse educatie stadium te evalueren.
  • CEIN50 - Weten en adequaat gebruik van middelen voor de bevordering van het lezen en schrijven in de nul tot zes jaar tijd.
  • CEIN51 - Acquire literaire opleiding, in de literatuur van het bijzonder jonge kinderen.
  • CEIN52 - In staat zijn om een ​​eerste benadering om een ​​vreemde taal te stimuleren vóór de leeftijd van zes.
  • CEIN53 - Ken de muziek, kunst en ambachten, en lichamelijke expressie bases van het curriculum voor deze fase van Early Childhood Education, alsmede theorieën over de aanschaf en ontwikkeling van de bijbehorende kennis.
  • CEIN54 - kennen en gebruiken songs auditieve, ritmische en vocale onderwijs te bevorderen in de nul tot zes jaar tijd.
  • CEIN55 - Weten hoe je het spel te gebruiken als didactisch middel in de vroege jeugd, alsmede het ontwerpen van leeractiviteiten gebaseerd op play principes.
  • CEIN56 - Ontwikkelen van didactische plannen die de muzikale beleving en expressie, motoriek, tekenen, en creativiteit in de nul tot zes jaar oude periode aan te moedigen.
  • CEIN57 - Analyseren audiovisuele talen en hun educatieve implicaties in het stadium Early Childhood Education.
  • CEIN58 - Promote gevoeligheid ten aanzien van plastic meningsuiting en artistieke creatie in de vroege leeftijd kindertijd.
  • CEIN59 - Schaf een praktische kennis van de nul tot zes klas en het beheer ervan.
  • CEIN60 - Ken interactie en communicatie processen en toe te passen in de vroege kindertijd klaslokaal, evenals een bevel van de nodige sociale vaardigheden en capaciteiten om een ​​klimaat dat het leren en samenleven vergemakkelijkt aan te moedigen.
  • CEIN61 - Monitor en bijhouden van het onderwijsproces en, in het bijzonder onderwijs en leren, door middel van het commando van de nodige technieken en strategieën in de nul tot zes jaar leeftijdsgroep.
  • CEIN62 - Relate theorie en praktijk met de realiteit van de klas en de vroege jeugd educatief centrum.
  • CEIN63 - Deelnemen aan onderwijsactiviteiten en het verwerven van know-how, acteren en reflecteren uit de praktijk, met bijzondere aandacht voor de factoren die betrekking hebben op de periode 0-6.
  • CEIN64 - Deelnemen aan suggesties voor verbetering in de verschillende gebieden van de actie die in een centrum kan worden vastgesteld, met name met betrekking tot de kenmerken van de voor- en vroegschoolse educatie podium.
  • CEIN65 - Regulate interactie en communicatie processen in groepen van leerlingen 0-3 jaar en 3-6 jaar.
  • CEIN66 - Ken vormen van samenwerking met de verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de sociale omgeving, met bijzondere aandacht voor de behoeften van de 0-6 leeftijdsgroep.

Specifiek voor Primair Onderwijs

  • CEP1 - Begrijp onderwijs- en leerprocessen in de periode 6-12, in het gezin, sociale, en de school contexten.
  • Cep2 - Ken de kenmerken van deze studenten, evenals de kenmerken van hun motivatie en sociale contexten.
  • CEP3 - Commando de nodige kennis om de ontwikkeling van de persoonlijkheid van deze studenten te begrijpen en te identificeren disfuncties.
  • CEP4 - Identificeren leerproblemen, rapporteren, en werken samen bij de behandeling van hen.
  • CEP5 - Ken huidige voorstellen en ontwikkelingen op basis van vaardigheden leren.
  • CEP6 - Identificeren en het plan van de resolutie van het onderwijs situaties die studenten met verschillende vaardigheden en verschillende ritmes leren beïnvloeden.
  • CEP7 - Analyseren en educatieve processen binnen en buiten de klas die betrekking hebben op de periode 6-12 begrijpen.
  • CEP8 - Ken de basisprincipes van het basisonderwijs.
  • CEP9 - Analyseren onderwijspraktijk en de institutionele voorwaarden dat het vormgeven.
  • CEP10 - Ken de historische ontwikkeling van het onderwijs in ons land en de politieke en wettelijke factoren die onderwijsactiviteit vorm te geven.
  • CEP11 - Weten over interactie en communicatie processen in de klas.
  • CEP12 - Adres en op te lossen disciplinaire problemen.
  • CEP13 - Promote coöperatief werken en individueel werk en inspanning.
  • CEP14 - Promote waarde educatieve acties gericht op de voorbereiding op een actief en democratisch burgerschap.
  • CEP15 - Weten en het adres van de school situaties in een multiculturele context.
  • CEP16 - Design, plannen en evalueren van de onderwijsactiviteit en leren in de klas.
  • CEP17 - Ken en innovatieve ervaringen toe te passen in het basisonderwijs.
  • CEP18 - Deelnemen aan het definiëren van het educatieve project en in het algemeen de activiteit van het centrum in overeenstemming met de kwaliteit van het management criteria.
  • CEP19 - Ken en fundamenteel onderwijsonderzoek methoden en technieken toe te passen en in staat zijn om innovatieve projecten te identificeren evaluatie-indicatoren te ontwerpen.
  • CEP20 - Geef de sociale vaardigheden om gezinnen te begrijpen en maak je door hen begrepen.
  • CEP21 - Ken en in staat zijn om de functies van docent en mentor uitoefent in verband met familie onderwijs in de 6-12 leeftijdsgroep.
  • CEP22 - Relate onderwijs met haar context, en samen te werken met gezinnen en de gemeenschap.
  • CEIN13 - kritisch te analyseren en op te nemen van de meest relevante vragen van de huidige samenleving die van invloed zijn gezin en onderwijs in de vroegschoolse educatie vroeg stadium: de sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; veranderingen in gender en intergenerationele betrekkingen; multiculturalisme en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie; en
  • duurzame ontwikkeling.
  • CEP24 - Weten over de historische evolutie van het gezin, verschillende types van gezinnen en leefstijlen, en onderwijs in de context van het gezin.
  • CEP25 - Begrijp de basisprincipes en fundamentele wetten van de experimentele wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie en geologie).
  • CEP26 - Ken de school curriculum voor deze wetenschappen.
  • CEP27 - Heden en problemen in verband met de wetenschap en het dagelijks leven op te lossen.
  • CEP28 - Value wetenschappen als een cultureel fenomeen.
  • CEP29 - Herken de wederzijdse beïnvloeding tussen wetenschap, samenleving en de technologische ontwikkeling, evenals de juiste burger gedrag, met het oog op een duurzame toekomst te verzekeren.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP31 - Begrijp de basisprincipes van de sociale wetenschappen.
  • CEP32 - Ken de school curriculum voor de sociale wetenschappen.
  • CEP33 - Integratie van historische en geografische studie van een educatieve en culturele oriëntatie.
  • CEP34 - Promote democratische burgerschapsvorming en de praktijk van kritieke sociale denken.
  • CEP35 - Waarde van de relevantie van openbare en particuliere instellingen voor vreedzame coëxistentie tussen de volkeren.
  • CEP36 - Weten over religie in de geschiedenis, en de relatie met cultuur.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP38 - Verwerven van elementaire wiskundige vaardigheden (aantal, rekening, meetkunde, ruimtelijke voorstellingen, het schatten en meten, de organisatie en de interpretatie van informatie, etc).
  • CEP26 - Ken de school curriculum voor wiskunde.
  • CEP40 - Analyseren, door te denken, en te communiceren wiskundige wiskundige voorstellen.
  • CEP27 - Heden en problemen in verband met het dagelijks leven op te lossen.
  • CEP42 - Waar de relatie tussen wiskunde en wetenschap als een van de pijlers van het wetenschappelijk denken.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP44 - Begrijp de basisprincipes van de wetenschappen van taal en communicatie.
  • CEP45 - Acquire literaire opleiding en de kennis van de jeugdliteratuur.
  • CEP46 - Ken de lesprogramma voor talen en literatuur.
  • CEP47 - spreken, lezen, en correct en gepast te schrijven in de talen van de autonome regio in kwestie.
  • CEP48 - Ken het proces van het leren van de geschreven taal en hoe het te leren.
  • CEP49 - Promote lezen en schrijven te bevorderen.
  • CEP50 - Ken de moeilijkheden voor het leren van de officiële talen voor leerlingen met andere talen.
  • CEP51 - Behandel het leren van talen situaties in meertalige contexten.
  • CEP52 - Druk jezelf mondeling en schriftelijk in een vreemde taal.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP54 - Begrijp de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale vorming van de kunsten.
  • CEP55 - Ken de school curriculum voor het plastic, audiovisuele en muzikale aspecten van het kunstonderwijs.
  • CEP56 - verwerven middelen om levenslange deelname aan muzikale en plastic-activiteiten binnen en buiten de school aan te moedigen.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP54 - Begrijp de principes die een bijdrage leveren aan de culturele, persoonlijke en sociale vorming van de kunsten.
  • CEP59 - Ken de school curriculum voor lichamelijke opvoeding.
  • CEP56 - verwerven middelen om levenslange deelname aan muziek en beeldende activiteiten aan te moedigen binnen en buiten de school.
  • CEP30 - Ontwikkelen en curriculum inhoud door middel van passende didactische middelen te evalueren, en het bevorderen van de verwerving van basisvaardigheden door studenten.
  • CEP62 - Schaf een praktische kennis van de klas en het beheer ervan.
  • CEIN60 - Kennen en interactie en communicatie processen toe te passen in de Early Childhood klas, evenals beheersing van de noodzakelijke sociale vaardigheden en capaciteiten om een ​​klimaat dat het leren en samenleven vergemakkelijkt aan te moedigen.
  • CEP64 - Monitor en de follow-up van het educatieve proces en in het bijzonder het onderwijsleerproces door middel van het commando van de nodige technieken en strategieën.
  • CEP65 - Relate theorie en praktijk met de realiteit van de klas en educatief centrum.
  • CEP66 - Deelnemen aan de onderwijsactiviteit en het verwerven van kennis door te handelen en reflecteren uit de praktijk.
  • CEP67 - Deelnemen aan verbeteringsprogramma's in de verschillende actiegebieden die in een centrum kan worden vastgesteld.
  • CEP68 - Regel de interactie en communicatie processen in groepen van leerlingen 6-12 jaar.
  • CEP69 - Ken vormen van samenwerking met de verschillende sectoren van het onderwijs en maatschappelijke omgeving.

Opleiding

Plaatsingen in al JAREN VAN DE CURSUS

  • De stage voor het Onderwijs (Early Childhood en primair) programma's op Comillas vindt plaats in alle jaren van de opleiding en, in totaal, zijn gelijk aan een periode van bijna een heel studiejaar educatieve centers.The opgedane ervaring zorgt voor professionele ontwikkeling en is van groot nut zijn bij het zoeken naar werk.
  • Het plan van de Double Degree in Early Childhood Education en Primair Onderwijs is voor het onderwijs praktijken voor de eerste graad plaatsvinden in elk van de eerste vier jaar, en praktijken voor de tweede graad zal plaatsvinden in het vijfde jaar van de double degree.
  • Comillas heeft een uitgebreid netwerk van educatieve centra (publiek, privaat, door de staat gesubsidieerde), in de Gemeenschap van Madrid, waar de studenten hun stage kunnen uitvoeren.
  • Sinds het academiejaar 2013-2014, kan Early Childhood Education studenten en Primair Onderwijs leerlingen hun intensieve 4 jaar stages (vijf weken) uit te voeren in een Europees educatief centrum (Ierland, Frankrijk, Italië, België).

Tijdens de 2013-2014 en 2014-2015 academisch jaar, de Comillas Early Childhood en Basisonderwijs programma's deelnemen aan het Comenius Regio [2013-1-IT2-COM13-52394], programma, met financiële steun van de Europese Unie, waarvan het doel is om te analyseren en het verbeteren van de onderwijspraktijk van de toekomstige leraren. Evenals lichamen uit de streek van Brescia, Italië (Istituto Comprensivo Bagnolo Mella, Università Cattolica del Sacro Cuore, Comune di Brescia), Spaanse instanties die bij dit project zijn het directoraat-generaal voor het verbeteren van kwaliteit van het onderwijs van het Ministerie van Onderwijs, Jeugd, en Sport van de Gemeenschap van Madrid en de Federico García Lorca openbare school (Alcobendas).

Subsidies en financiële hulp

De universiteit als instelling van de katholieke kerk gewijd aan alle leden van de samenleving, biedt een scala aan subsidies en financiële steun aan haar studenten, om te helpen met studiekosten en te zorgen voor gelijke kansen op basis van de individuele behoeften van elke student.

Deze steun komt rechtstreeks van de universiteit, uit bijdragen van de Comillas-ICAI Universitaire Stichting, het Fonds van de Kerk Grants, de niet-zelfstandige basis voor kandidaten voor het priesterschap en van andere organisaties en individuen.

De universiteit biedt haar eigen financiële steun aan Bachelor's Degree studenten met beperkte middelen, in de vorm van een gedeeltelijke vermindering van het collegegeld.

Studenten aan de universiteit komen in aanmerking voor dezelfde voordelen als de andere Spaanse universitaire studenten met betrekking tot de school verzekeringen, officiële subsidies en andere subsidies.

Comillas biedt Bachelor's Degree programma's voor studenten beginnen hoger onderwijs. Wij bieden ook Postdoctorale programma's voor afgestudeerden en professionals.

Career & academische vooruitzichten

  • Het invullen van de double degree in Early Childhood Education en Primair Onderwijs stelt studenten in staat om te werken als leraren in de Early Childhood en Basisonderwijs podia, zowel in de openbare centra, en in de staat gesubsidieerde en particuliere.
  • Afgestudeerden van Degree de bachelor in Early Childhood Education en primair onderwijs bij Comillas zullen vooral bereid zijn om de problemen en uitdagingen die voortvloeien uit tweetalig onderwijs confronteren, de integratie van informatie- en communicatietechnologie in het schoolleven, inclusief aandacht voor diversiteit, het samenwerkingsverband openheid van scholen voor gezinnen en hun territoriale en sociale context, en het effectief leren van de belangrijkste instrumentale vakken
  • Deze opleiding stelt studenten in staat om het gereglementeerd beroep van Early Childhood Education en Primair Onderwijs Onderwijs, voert in overeenstemming met de wetgeving op zijn plaats.
  • Hoog niveau van kennis van het Engels en kwalificatie voor het onderwijs in het Engels.

Trainning VOOR tweetalig onderwijs

De Dual diploma van Comillas kunt u de Concentration "Engels als vreemde taal" te krijgen, die het mogelijk maakt om Engels te onderwijzen in de vroege kindertijd en basisscholen.

PROFIEL na zijn afstuderen

Afgestudeerden in Early Childhood Education (0-6 jaar) komen in aanmerking om te werken als leraren in openbare centra (na het openbaar onderzoek), die gesubsidieerd door de staat, maar ook particuliere scholen, in Spanje en in alle EU-landen. Bovendien kunnen ze worden gebruikt in banen die verband houden met het onderwijs: manager of leraar in Playgrounds, assistent van de Spaanse conversatie in buitenlandse centra (opgeroepen door het ministerie van Onderwijs), educatieve specialist in editorials, leraar in het Engels academies, leraar in NGO's, evenals het starten van een eigen one's kindergartner / kinderdagverblijven.

Aan de andere kant, Afgestudeerden in het primair onderwijs (6-12 jaar) komen in aanmerking om te werken als leraren in openbare centra (na het openbaar onderzoek), die gesubsidieerd door de staat, maar ook particuliere scholen, in Spanje en in alle EU-landen . De mate stelt afgestudeerden om alle onderwerpen van de periode te leren, behalve voor muziek of Lichamelijke Opvoeding.

Bovendien kunnen ze worden gebruikt in banen die verband houden met het onderwijs: Assistent van de Spaanse conversatie in buitenlandse centra (opgeroepen door het ministerie van Onderwijs), educatieve specialist in editorials, leraar in het Engels academies, leraar in NGO's, etc.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
5 jaar
Voltijd
Locations
Spanje - Madrid, Madrid
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Spanje - Madrid, Madrid
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan