Double Degree in Early Childhood Education Primair Onderwijs

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Officiële graad: Double Degree in Early Childhood Education Primary Education
Duur / ECTS: 5 jaar / 312 ECTS
Plaatsen / campus: 80 / Moncada - Alfara; 80 / Elche; 80 / Castellón
Gedoceerd: Spaans
Leerresultaten

EDUCACION

algemene vaardigheden

  • Het kennen van de essentiële fundamenten van de menselijke persoon en ondersteuning van de waardigheid van de persoon.
  • Kennen en te assimileren de antropologische fundamenten die de grote principes van het educatief werk, met name die welke zijn gebaseerd op de christelijke boodschap te ondersteunen.
  • Analyse en synthese van de sociale realiteit en de stromingen die invloed hebben op de historische ontwikkeling van de mensheid, die gebaseerd zijn op de christelijke boodschap.
  • Het kennen van de begeleiding van de christelijke antropologie tot sociale kwesties, en vooral voor alles wat de familie en het onderwijs betreft.
  • Analyseer de complexe wereld van sociale relaties die de bestemming van de mens vast te stellen, in een poging om zin van het bestaan ​​en het mysterie rond de mensheid te maken.
  • Analyseer de verschillende voorstellen en oplossingen gegeven aan sociale kwesties, met nadruk op de sociale perspectief van het leergezag.
  • kritisch bewustzijn van het bestaan ​​van de transcendentie en zijn ervaring in de religieuze gebeurtenis.
  • systematische kennis van de religie in verschillende culturen en hun sociale, ethische en culturele invloed.
  • Bewustwording van en respect voor religies van andere culturen.
  • Vermogen om te identificeren en te begrijpen de betekenis van religieuze taal als een manier om uiting van de onuitsprekelijke.
  • kritisch bewustzijn van de onlosmakelijke relatie tussen geloof en praxis.
  • Kennis van de centrale plaats van de figuur van Jezus Christus op de boodschap en de christelijke moraal.
  • gedetailleerde kennis van de wezenlijke inhoud van het christelijk geloof.
  • Het kennen van de waarde van het christelijk gezin als de basis van onderwijsprocessen en als een gebied bij uitstek voor een harmonieuze groei.
  • Het kennen van de antropologische fundamenten van de educatieve taak.

specifieke vaardigheden

  • Ken de doelstellingen, de inhoud van het curriculum en de beoordelingscriteria voor Early Childhood Education.
  • Bevorderen en het leren in de vroege kindertijd, vanuit een mondiaal en inclusief verschillende cognitieve, emotionele, psychomotorische en wilskrachtige dimensionaal perspectief te vergemakkelijken.
  • Ontwerp en reguleren leeromgevingen in diverse contexten die de unieke educatieve behoeften van studenten, gender gelijkheid, rechtvaardigheid en respect voor de mensenrechten aan te pakken.
  • Bevorder coëxistentie in de klas en daarbuiten en het adres van de vreedzame oplossing van conflicten. Weten stelselmatig observeren leeromgevingen en samenleven en leren na te denken over hen.
  • Groep reflectie op de aanvaarding van normen en respect voor anderen. Bevorder autonomie en uniciteit van elke leerling als factoren van het onderwijs van de emoties, gevoelens en waarden in de vroege jeugd.
  • De evolutie van de taal in de vroege kindertijd, weten hoe ze eventuele storingen te identificeren en te zorgen voor een goede ontwikkeling. Effectief aan te pakken situaties van taalonderwijs in multiculturele en meertalige context. Zich te uiten in woord en geschrift en de kapitein van het gebruik van verschillende technieken van meningsuiting.
  • Het kennen van de educatieve implicaties van de informatie- en communicatietechnologie en in het bijzonder, televisie in de vroege jeugd.
  • Leer de basis van dieet en kind hygiëne. Lees fundamenten van de vroege zorg en basen en ontwikkelingen die ons in staat stellen om de psychologische processen te begrijpen, leren en persoonlijkheid van de bouw in de vroege jeugd.
  • Het kennen van de organisatie van de kleuterscholen en de diversiteit van de acties voor een operatie. Neem aan dat de uitoefening van het beroep van leraar moet worden verfijnd en aangepast aan de wetenschappelijke, educatieve en sociaal leven in veranderingen.
  • Fungeren als het begeleiden van ouders met betrekking tot onderwijs over het gezin in de periode 0-6 en de master sociale vaardigheden in het omgaan met familie en de relatie van elke student en hele families.
  • Denk na over de klas praktijken om te innoveren en verbeteren van onderwijs. Verwerven gewoonten en vaardigheden voor het zelfstandig en samenwerkend leren en te promoten bij studenten.
  • Begrijp de rol, de mogelijkheden en beperkingen van het onderwijs in de huidige maatschappij en kerncompetenties van invloed zijn scholen en vroegschoolse educatie professionals vroeg. Weten modellen voor het verbeteren van de kwaliteit toepassing scholen.
  • Inzicht in onderwijs- en leerprocessen in de periode 0-6, in de familie, sociale en schoolse context.
  • Het kennen van de ontwikkelingen van de evolutionaire psychologie van de kindertijd in perioden 0-3 en 3-6.
  • Ken de fundamenten van vroege aandacht.
  • Herken de identiteit van het podium en de cognitieve, psychomotorische, communicatieve, sociale, emotionele.
  • Namelijk met de overname van gewoonten over de autonomie, vrijheid, nieuwsgierigheid, observatie, experimenteren, imitatie, aanvaarding van regels en grenzen, symbolische en heuristische play promoten.
  • Het kennen van de pedagogische dimensie van interactie met leeftijdsgenoten en volwassenen en leren om de deelname aan collectieve activiteiten, coöperatieve en individuele inspanning te promoten.
  • Identificeer leerproblemen, cognitieve stoornissen en bijbehorende zorg.
  • Het kennen van andere gespecialiseerde professionals om de samenwerking tussen centrale en docent aandacht richten op de speciale onderwijsbehoeften die zich voordoen op de hoogte.
  • Het verwerven van middelen om het onderwijs de integratie van leerlingen met problemen te promoten.
  • Creëren en onderhouden van communicatie met families om effectief te pleiten in het onderwijsproces.
  • Ken en het uitvoeren van de taken van docent en adviseur met betrekking tot de familie onderwijs.
  • Bevorderen en werken samen aan acties binnen en buiten de school, georganiseerd door families, gemeenten en andere instellingen die van invloed zijn op de maatschappelijke vorming.
  • Kritisch analyseren en op te nemen de meest relevante aspecten van de hedendaagse maatschappij die het gezin en onderwijs beïnvloeden: sociale en educatieve effect van de audiovisuele taal en schermen; veranderingen in genderverhoudingen en de generaties; multiculturaliteit en interculturaliteit; discriminatie en sociale integratie en duurzame ontwikkeling.
  • Het kennen van de historische evolutie van het gezin, de verschillende types van gezinnen, levensstijlen en het onderwijs in het gezin context.
  • Het kennen van de basisprincipes van de ontwikkeling en gezond gedrag.
  • Identificeer slaapstoornissen, het voeden, psychomotorische ontwikkeling, aandacht en auditieve en visuele waarneming.
  • Samenwerken met gespecialiseerde professionals om deze problemen op te lossen.
  • Detect emotionele, voedings- en wellness behoeften die de juiste lichamelijke en geestelijke ontwikkeling van leerlingen te verstoren.
  • Begrijp dat de dagelijkse dynamiek in en vroegschoolse educatie is aan het veranderen afhankelijk van elke student, groep en de situatie en te leren flexibel te zijn in de uitoefening van het beroep van leraar te zijn.
  • Beoordelen van het belang van stabiliteit en regelmaat in de schoolomgeving, schema's en stemmingen van docenten als factoren die bijdragen aan de harmonieuze en integrale ontwikkeling van studenten.
  • Om te werken in teams met andere professionals binnen en buiten het centrum aandacht voor elke student, maar ook in de planning leren sequenties en in het organiseren van werksituaties in de klas en speelruimte, het identificeren de bijzonderheden van de periode 0-3 en 3-6 periode.
  • Maak kennis met de behoeften van de studenten en het bieden van veiligheid, rust en genegenheid.
  • Begrijp dat systematische observatie is een fundamenteel instrument om te reflecteren op de praktijk en de werkelijkheid en bijdragen tot innovatie en verbetering van de voor- en vroegschoolse educatie.
  • Mastering technieken toezicht en registratie.
  • Adresveld analyse met behulp van observationele methode met behulp van informatietechnologie en audiovisuele documentatie.
  • Weten hoe de gegevens te analyseren, kritisch te begrijpen van de werkelijkheid en het verslag conclusies.
  • Kleuterschool plaats in het Spaanse onderwijs in de Europese context en internationaal.
  • Ken internationale ervaringen en voorbeelden van innovatieve praktijken in en vroegschoolse educatie.
  • Bewust van het belang van teamwork.
  • Neem deel aan de ontwikkeling en monitoring van vroegschoolse educatie projecten in het kader van schoolprojecten en in samenwerking met het gebied en met andere professionals en maatschappelijke actoren.
  • Het kennen van de wetgeving inzake kleuterscholen en hun organisatie.
  • Waarderen de persoonlijke relatie met elke student en familie als een factor van de kwaliteit van het onderwijs.
  • Het kennen van de wetenschappelijke, wiskundige en technologische basis van het curriculum van deze etappe, alsmede theorieën over de verwerving en ontwikkeling van relevante leren.
  • Weten onderwijs numerieke voorstellingen en ruimtelijke geometrische begrippen en logische ontwikkeling van strategieën te ontwikkelen.
  • Om wiskunde als sociaal-culturele kennis te begrijpen.
  • Het kennen van de wetenschappelijke methodologie en het bevorderen van wetenschappelijk denken en experimenten.
  • Meer informatie over de evolutie van het denken, gewoonten, overtuigingen en sociale en politieke door de geschiedenis heen bewegingen.
  • Ken de belangrijkste momenten in de geschiedenis van de wetenschap en technologie en de betekenis ervan.
  • Het ontwikkelen van educatieve voorstellen met betrekking tot de interactie wetenschap, technologie, maatschappij en duurzame ontwikkeling.
  • Bevorder belangstelling en respect voor de natuurlijke, sociale en culturele omgeving door middel van passende educatieve projecten.
  • Foster ervaringen van initiatie tot informatie- en communicatietechnologie.
  • Het kennen van de taal en geletterdheid curriculum van deze etappe, alsmede theorieën over de verwerving en ontwikkeling van relevante leren.
  • Het bevorderen van de mogelijkheden van spreken en schrijven.
  • Kennen en meester technieken van de mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Het kennen van de orale traditie en folklore.
  • Begrijp de overgang van oraliteit aan het schrijven en kent de verschillende registers en het gebruik van de taal.
  • Het kennen van het leerproces van lezen en schrijven en lesgeven.
  • Gezicht leersituaties taal in meertalige contexten.
  • Erkennen en waarderen het juiste gebruik van verbale en non-verbale taal.
  • Kennen en goed te gebruiken middelen om lezen en schrijven te bevorderen.
  • Verwerven literatuuronderwijs en in het bijzonder de literatuur uit de kinderen te leren kennen.
  • In staat zijn om een ​​eerste benadering om een ​​vreemde taal te promoten.
  • Uiten, schriftelijk en mondeling in een vreemde taal.
  • Leer muziek fundamentals, kunststoffen en lichaamstaal curriculum van deze fase, alsmede theorieën over de verwerving en ontwikkeling van relevante leren.
  • Kennen en nummers te gebruiken om te luisteren, ritmische en vocale onderwijs te bevorderen.
  • Weten hoe het spel te gebruiken als een leermiddel en ontwerpen leeractiviteiten gebaseerd op speelse principes.
  • Het ontwikkelen van educatieve voorstellen die muzikale perceptie en expressie, motoriek, tekenen en creativiteit te bevorderen.
  • Analyseer audiovisuele talen en hun educatieve implicaties.
  • Bevorder gevoeligheid op plastic meningsuiting en artistieke creatie.
  • Het verwerven van een praktische kennis van de klas en het beheer ervan.
  • Het kennen en toepassen van de processen van interactie en communicatie in de klas en meester die nodig zijn om een ​​klimaat dat vergemakkelijkt het leren van sociale vaardigheden en samenleven te bevorderen vaardigheden.
  • Controle en toezicht op het onderwijsproces en in het bijzonder onderwijs en leren door het beheersen van technieken en strategieën die nodig zijn.
  • Relate theorie en praktijk met de realiteit van de klas en het centrum.
  • Neem deel aan het onderwijs en het leren know-how, acteren en reflecteren uit de praktijk.
  • Neem deel aan de verbetering van de voorstellen in de verschillende beleidsterreinen kan worden vastgesteld in een centrum.
  • Regelmatige processen van interactie en communicatie in groepen studenten 0-3 jaar en 3-6 jaar.
  • Het kennen van partnerships met verschillende sectoren van de onderwijsgemeenschap en de maatschappelijke omgeving.

werk

Carrièremogelijkheden

Degree in Early Childhood Education

Het beroep waarvoor opgeleid de titel Master in Early Childhood Education. Bovendien kan de mate in en vroegschoolse educatie haar activiteiten op de volgende gebieden te ontwikkelen:

  • Professor openbare en bijzondere scholen: Early Childhood Education
  • Officer (Early Childhood Education Teachers): National; autonome; Local; Internationale organisaties; diplomatieke carrière
  • Gekwalificeerd personeel van musea en culturele centra: onderwijskundig leiderschap; Het onderhoud van vaste en revolving funds; tentoonstellingen; gepersonaliseerde en groepsbegeleiding; Het opbouwen en instandhouden uitwisseling kanalen; Inventarisatie ontwikkeling en vorming van verzamelingen; culturele Broker
  • Agent culturele diensten: product design, culturele voorzieningen en diensten; interculturele bemiddeling en internationale samenwerking; Animatie en culturele diffusie; de audiovisuele sector; curatele; Interventie in het herstel en de restauratie van het erfgoed
  • Gemeenten en maatschappelijke organisaties: culturele en educatieve Dynamiek; Het organiseren van projecten en evenementen en recreatieve activiteiten burgers
  • onderzoeker; Hoge Raad voor Wetenschappelijk Onderzoek; Ministerie van Cultuur; universiteiten; stichtingen

Degree in het primair onderwijs

Het beroep waarvoor opgeleid de titel Master / a in het primair onderwijs.

De mate in het primair onderwijs kunnen hun activiteiten te ontwikkelen op de volgende gebieden:

  • Maestro / a in gesubsidieerde en particuliere scholen: Primair Onderwijs
  • Leraar Corps toegang tot het openbaar systeem: Primair Onderwijs
  • Persoonlijke onderzoek: universiteiten; stichtingen; Ministerie van Cultuur; Hoge Raad voor Wetenschappelijk Onderzoek
  • Gemeenten en maatschappelijke organisaties: culturele en educatieve Dynamiek; Het organiseren van projecten en recreatieve activiteiten
  • Agent culturele diensten: animatie en culturele diffusie
  • Gekwalificeerd personeel van musea en culturele centra: onderwijskundig leiderschap; Gepersonaliseerde en groep gids
  • Andere culturele centra: Ludotecas; Scholen landbouwbedrijven; vakantiecentra

Wat maakt ons anders?

1. De 5-weg Employability: Employability Comprehensive Plan Master

Om een leraar in de Valenciaanse Gemeenschap te zijn, zijn verschillende accreditaties vereist. Onze weddenschap is dat de student Education of the CEU-UCH de graad in het 4e jaar afmaakt met die accreditaties ook in zijn bezit. En natuurlijk, zonder meer te betalen. Zodat je inzetbaarheid maximaal is vanaf het moment dat je de universiteit verlaat:

  • Engels Training: U finalizarás de mate met de titel waarmee je elk onderwerp in het Engels te leren.
  • Valenciano training: u krijgt tot het einde van graad titel waarmee je elk onderwerp in deze taal te onderwijzen.
  • Titel voor de leer van de katholieke Religie: katholieke godsdienst te onderwijzen. Iets dat al vereisen de meeste werkgevers centra, zowel openbare als particuliere.
  • Tegenstellingen voorbereiding: In Daarnaast is in het 4e jaar, we bieden cutting-edge training in voorbereiding technieken tegenstellingen.
  • Accreditatie transversale competenties: technische training ondersteuning om uw inzetbaarheid en ondernemerschap te verbeteren. En ik accrediteren tot het einde van waardering aan uw CV te verrijken.

2. Direct contact met de beroepsgroep

Omdat we begrijpen dat met het oog op een goede leraar te worden moet je vanaf het eerste contact met de beste professionals:

  • Veel van onze professoren zijn uitstekende leraren actief om te innoveren in de scholen.
  • En de ontwikkelde in de mate materialen worden aangevuld met directe training in scholen en universiteiten, workshops en seminars om fysiek te ontwikkelen in deze centra.

3. Erkenning van kredieten

Als u klaar bent met een cyclus van het hoger beroepsonderwijs een belangrijke erkenning van studiepunten te hebben. Voor meer informatie over deze validaties en erkenning van credits kun je de equivalentietabel CFGs controleren of vraag voor een persoonlijk gesprek.

Aan de andere kant, afgestudeerden ook in Science van lichamelijke activiteit en sport hebt toegang tot ons onderwijs graden tegen gunstige voorwaarden met betrekking tot kredieten aan de mate af te ronden.

4. De internationale dimensie

  • Taal: Engels gratis extra training om uw niveau te verbeteren.
  • International Ruilen: met onze gecoördineerd met de Erasmus mobiliteit in verschillende Europese landen, dus je kunt een semester of een cursus in een ander land te studeren.
  • Practices buiten Spanje: op scholen in het Verenigd Koninkrijk, Polen, Ierland ...
  • Praktijken in tweetalige scholen: tweetalige scholen en Britse Valencia.

5.Dobles graden verdubbelt specialist graden

U kunt twee universiteit te gaan tijdens het racen schema's compatibel met alle klassen in dezelfde faciliteiten en, natuurlijk, zonder twee keer te betalen. Zo zijn de tweepersoonskamers specialist graden van de Universiteit in dubbele graden.

href = "http://www.uchceu.es/estudios/doble-grado/educacion-infantil-primaria

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Lees meer

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Lees Minder