Graad In De Reclame En Public Relations

Universidad Pontificia De Salamanca

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Graad In De Reclame En Public Relations

Universidad Pontificia De Salamanca

2

De Faculteit Communicatie aan de Pauselijke Universiteit van Salamanca Aanbieding Degree in reclame en public relationsMet een curriculum afgestemd op de nieuwe educatieve model met een gekoppelde theoretische en praktische benadering direct naar professionals.

Het bestuderen van de Degree in reclame en public relations stelt studenten in vaardigheden, kennis en vaardigheden om professioneel te oefenen de belangrijkste profielen:. Onderzoeker en strategisch planner reclame en public relations; onderzoekers, planners en media-inkopers; creatieve en reclame ontwerper; management en andere professionele taken in agentschappen, mediabedrijven en consultants, direct marketing, promotie, relationeel, communicatiebureaus of ontwerpstudio's.

Carrièremogelijkheden

  • Onderzoeker en strategisch planner reclame en public relations professionals die verantwoordelijk zijn voor onderzoek en strategische planning Reclame en public relations.
  • De onderzoekers, planners en vergelijkers reclame media professionals die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van onderzoek processen en planning en het kopen van reclame media.
  • Creatieve en reclame ontwerper: professionals die gespecialiseerd zijn in de reclame creativiteit en design in alle media. Deze pagina is verdeeld in creative director en copywriter.

Tweede graad in de Faculteit Educatie

Afgestudeerden in reclame en public relations van het UPSA in drie semesters Degree in Audiovisuele Communicatie of Journalistiek worden afgerond.

leerplan

1

  • Kunst en Esthetiek
  • Gedaan religieuze en christelijk geloof
  • Geschiedenis van reclame en public relations
  • Engels
  • Onderzoek Documentaire Bronnen
  • Theorie van de Reclame
  • Theorie van de Public Relations
  • Rechts
  • Technische en artistieke Drawing
  • Mondelinge en schriftelijke Expression
  • Geschiedenis
  • psychologie
  • Systemen en processen van reclame en public relations

Studenten moeten alleen naar een van de drie instrumentale vakken aangeboden in de cursus 'Engels', 'Onderzoek documentaire bronnen' of 'mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid'.

2

  • Ontwikkeling van academische werken met kwaliteitsindicatoren
  • Business Management Advertising
  • Taal en Creatief Schrijven
  • afzet
  • Methodologie en Statistiek
  • Christelijke visie op mens en samenleving
  • staatswetenschappen
  • Economie
  • Strategieën reclame en public relations
  • Visual Basics and Technology
  • Eigentijdse Geschiedenis van Ideeën
  • Inleiding tot Computer
  • sociologie

Studenten moeten alleen naar een van de drie instrumentale vakken aangeboden in deze cursus: 'Ontwikkeling van academisch werk met kwaliteitsindicatoren', 'Hedendaagse geschiedenis van de ideeën' of 'Introduction to Computers'.

3

  • Art Direction
  • Beheer van de Reclame Accounts
  • Beheer van Corporate Communication
  • Advertising Media Research
  • Onderzoek in reclame en public relations
  • Theorie van creatieve reclame
  • Advertising Creative Strategy
  • Advertising Media Planning
  • Programmeertechnieken en PR
  • Interactive Advertising
  • Copywriting

4

  • reclamerecht
  • reclamefotografie
  • visuele identiteit
  • Taal audiovisuele reclame
  • Propaganda en communicatiebeleid
  • Reclame Ethics and Public Relations
  • Brand management
  • marketing online
  • Audiovisuele productie Advertising
  • Protocol en Event Management
  • Advertising Graphics
  • Final Project

Studenten moeten slechts 6 ECTS van keuzevakken (2 personen).

Aanvraagprocedure:

Vul het online formulier (bereikbaar vanaf www.upsa.es). U ontvangt een e-mail waarin u uitleggen wat documentatie moet presenteren ontvangen.

Toelatingscriteria: De zetels worden toegewezen in volgorde van aanmelding.

Collegegeld (cursus 2016-2017):

  • Toepassing plein: 500 €. (1)
  • Opening Record: 90 €. (2)
  • Prijs per jaar: € 5.700. (3)
  • Prijs per credit: 95 €. (4)
  • School verzekering (verplicht onder de 28 jaar): 1,12 €.

betaling:

Het inschrijfgeld kan worden betaald in een forfaitaire som of in drie termijnen.

Kalender Aanmelding en inschrijving:

  • Verzoek plaats: tot en met 30 september 2016.
  • Registratie Periode: van 3 mei 30 september 2016. Eenmaal toegelaten, zal elke student een looptijd van 21 dagen om hun inschrijving binnen de termijn eerder gemarkeerde voltooien.

Voordelen van studeren in de UPSA

  • We van plan om professionals in marketing en marktonderzoek trainen met een globale visie van het bedrijfsleven, de kennis van de consument en de beroepsethiek.
  • Grade reageert op de profielen van meer verdachten momenteel in het bedrijfsleven.
  • Internationale visie, met vakken in het Engels en mogelijk verblijf in het buitenland.
  • Gericht op de ontwikkeling van persoonlijke en leidinggevende vaardigheden, talent management, innovatie en trends.
  • Wij bieden praktijken, methoden van de kast en business simulatie programma's om de kennis die in een bijna echte omgeving te implementeren.
  • Faciliteiten en technologische apparatuur kan elke student heeft voldoende middelen voor beroepsopleiding.
Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
5,700 EUR
Locations
Spanje - Salamanca, Castilië en León
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price
Prijs per cursus