Graad In Het Basisonderwijs

ISAE Universidad

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Graad In Het Basisonderwijs

ISAE Universidad

onderwijs

Race Overzicht

De visie van deze race is het de bedoeling "om onderwijsvernieuwingen te bevorderen, met behulp van hoge burger-sociale waarden in leraar-leerling en educatieve beheerders relatie" In de missie van de Bachelor in het basisonderwijs uit ISAE University stelt dat " humanistisch onderwijs en de wetenschappelijke en technologische opvoeders die bijdragen aan de modernisering van de Panamese onderwijs en voor de concurrentiepositie, kritische en uitmuntendheid in de professionele prestaties".

gegevens

  • Modaliteit: Blended - één onderwerp per maand
  • Lestijden: maandag tot vrijdag 18:00-22:00 of zaterdag: 8:00-16:00
  • Titel: Degree in het primair onderwijs

Graduate profiel

Weten (kennis en inzicht)

  • Interpreteert de filosofie en onderwijsbeleid naar aanleiding van de politieke, economische en sociale realiteit van het land.
  • Interpreteer de historische ontwikkeling van het basisonderwijs sinds de koloniale tijd tot heden.
  • Hij erkent de beginselen, doelstellingen en onderwijs technieken in het basisonderwijs op niveau van de klas van toepassing.
  • Het erkent de concepten en bereik van de educatieve planning en de relatie met de sociaal-economische en politieke ontwikkeling in de nationale en institutioneel niveau.
  • Analyses doelen, idealen en educatieve waarden die de basis van de filosofie Panama's te vormen.
  • Beoordeel ecologische cultuur en nationaal gebruik van natuurlijke hulpbronnen en evenwichtige ontwikkeling als een belangrijke ecologische behoud van het milieu-elementen.
  • Interpreteert de planning en uitvoering fasen in de ontwikkeling van educatieve ontwikkelingsplannen op het eerste niveau.
  • Analyseert de eigenschappen en onderdelen van de toepasselijke administratieve proces in de organisatie en management in het basisonderwijs.
  • Evaluatieve processen interpreteert de ontwikkeling van het kind van 6 tot 11 jaar het bijwonen van chronologische individuele verschillen.

Knowhow (vaardigheden)

  • Maakt gebruik van de wetenschappelijke methode in de zoektocht naar oplossingen voor educatieve, sociale en culturele problemen.
  • Maakt gebruik van geschikte educatieve technologie om betekenisvol leren te bereiken.
  • Het erkent de toepasselijkheid van leermiddelen in het onderwijs in het lager onderwijs.
  • Past de principes, procedures en methoden die worden gebruikt voor het analyseren van statistische gegevens voor de interpretatie van de op onderwijsonderzoek resultaten.
  • Gebruik de meest geschikte technologie om het leren te vergemakkelijken.
  • Evalueert de resultaten van het onderwijsproces.
  • Educatieve middelen ontworpen om te leren te vergemakkelijken
  • Geldt curriculum processen, zodat het kan de planning aan te passen, uit te voeren evaluatie van de kenmerken en eigenaardigheden van kinderen.
  • Educatieve projecten gepland om te helpen bij het verhogen kwaliteit van het onderwijs.
  • De planning van projecten die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het onderwijs.
  • Voert onderwijsonderzoek dat bijdraagt ​​aan de verbetering van het basisonderwijs in het land.
  • Breng concepten, principes, trends, theoretische, praktische beheer met betrekking tot technische methoden, middelen, hulpmiddelen in overeenstemming met wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen benaderingen.
  • Diagnoses de situatie van studenten, de gemeenschap en de school om acties die bijdragen aan het onderwijs-leerproces wordt efficiënt en effectief worden uitgevoerd plannen.
  • Evalueer de resultaten van het onderwijsproces.
  • Leid de familie en de onderwijsgemeenschap via programma: School Parent implementatie van nieuwe methodologieën onderwijsvernieuwingen.

Weten hoe te zijn (voorzieningen of attitudes)

  • Neemt deel aan de ontwikkeling en toepassing van institutionele ontwikkelingsprogramma's.
  • Het heeft houding ten opzichte van onderzoek met behulp van de wetenschappelijke methode in de zoektocht naar oplossingen voor educatieve, sociale problemen en zorgen voor innovaties.
  • Voert werken met teams van disciplinaire en inter-institutionele naar de behoeften van doscentes te voldoen en het bevorderen van de uitgebreide ontwikkeling belang.
  • Herziet en systematisch te verhogen hun professionele en culturele binnen het concept van de opleiding permanente educatie.
  • Respecteert de waarden van de Panamese en universele cultuur als referentie in hun opleiding.
  • Cultiveren en te oefenen gewoonten die impuls te geven en in stand houden van hun professionele en persoonlijke persoonlijkheid.
  • Onderhoudt bereidheid om de mondiale trends zichtbaar in het onderwijs. * Presents permanente kritiek op de problemen in het onderwijsproces.
  • Het bevordert de praktijk van onderwijsvernieuwingen in interdisciplinaire teams.

leerplan

eerste semester

  • Peedu 100 Filosofie van Onderwijs
  • 101 Peedu Onderwijssociologie
  • ESP 102 Spanish
  • Peedu 103 Educational Computing

tweede semester

  • Peedu 104 Geschiedenis van Panama
  • Peedu 105 Geschiedenis van Onderwijs
  • Peedu 106 Fundamentals of General Basic Education
  • Peedu 107 Educational Research Technieken

derde Semester

  • 108 Peedu Wetgeving Algemeen Basis Onderwijs
  • Peedu 109 Onderwijs en multiculturalisme
  • Peedu 110 Engels
  • Peedu 111 Corporal Expression

vierde Semester

  • Peedu 200 Methodologie voor het onderwijzen van multi-basisscholen
  • Peedu 201 Curriculum I
  • Peedu 202 Onderwijspsychologie
  • Peedu 203 Principles and Evaluation Techniques

vijfde semester

  • Technische Peedu 204 Literacy
  • Peedu 205 Leerlijnen benadering op basis van Competence
  • Peedu 206 Geografie van Panama
  • 207 Peedu General Teaching

zesde Semester

  • 208 Peedu Environmental Education
  • Peedu 209 Human Relations and Ethics Educator
  • 210 Peedu bijwerken Seminar
  • Peedu 211 stage

DIPLOMA van Leraren in het basisonderwijs

zevende Semester

  • Edu 300 onderwijs van natuurwetenschappen
  • Edu 301 Onderwijs Sociale Wetenschappen
  • Edu 302 Mathematics Education
  • Edu 303 Onderwijs van de Spaanse

achtste Semester

  • Edu 304 proefpersonen onderwijstechnieken I
  • Edu 305 Teaching technische vakken II
  • Edu 306 School Counseling
  • Edu 307 Inclusief onderwijs

negende Semester

  • 308 Edu Management and Entrepreneurship
  • Edu 309 Geschiedenis van het Primair Onderwijs
  • Edu 310 Vergelijkende Onderwijs
  • Edu Educational Research 311

tiende Semester

  • Edu 400 Educational Statistiek I
  • 401 Edu Educational Planning
  • 402 Edu Planning en evaluatie van Onderwijsprojecten
  • Edu 403 Child Psychology

elfde Semester

  • Edu 401 Educational Statistics II
  • Edu 403 School Bestuur en Toezicht
  • 04 Edu Computer Onderwijswerkplaats
  • Edu 405 Creativiteit en Onderwijsinnovatie
  • Edu 401 bijwerken Seminar
  • Edu graad optie (een van de drie)
    • Beroepspraktijk
    • Drie Matters Master
    • Scriptie

gegevens

  • Totaal Theorie Hours: 1536
  • Totaal aantal uren Practices: 2688
  • Totaal kredieten: 180
  • Totaal aantal onderwerpen: 46
Deze school biedt programma's in:
  • Spaans


Laatst bijgewerkt op June 27, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Online en Campus gecombineerd
Start Date
Startdatum
Mar. 2019
Duration
Duur
44 maanden
Deeltijd
Locations
Panama - Panama-stad, Panama
Startdatum: Mar. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Mar. 2019
Panama - Panama-stad, Panama
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan