Lees de Officiële Beschrijving

onderwijs

Race Overzicht

De visie van deze race is het de bedoeling "om onderwijsvernieuwingen te bevorderen, met behulp van hoge burger-sociale waarden in leraar-leerling en educatieve beheerders relatie" In de missie van de Bachelor in het basisonderwijs uit ISAE University stelt dat " humanistisch onderwijs en de wetenschappelijke en technologische opvoeders die bijdragen aan de modernisering van de Panamese onderwijs en voor de concurrentiepositie, kritische en uitmuntendheid in de professionele prestaties".

gegevens

  • Modaliteit: Blended - één onderwerp per maand
  • Lestijden: maandag tot vrijdag 18:00-22:00 of zaterdag: 8:00-16:00
  • Titel: Degree in het primair onderwijs

Graduate profiel

Weten (kennis en inzicht)

  • Interpreteert de filosofie en onderwijsbeleid naar aanleiding van de politieke, economische en sociale realiteit van het land.
  • Interpreteer de historische ontwikkeling van het basisonderwijs sinds de koloniale tijd tot heden.
  • Hij erkent de beginselen, doelstellingen en onderwijs technieken in het basisonderwijs op niveau van de klas van toepassing.
  • Het erkent de concepten en bereik van de educatieve planning en de relatie met de sociaal-economische en politieke ontwikkeling in de nationale en institutioneel niveau.
  • Analyses doelen, idealen en educatieve waarden die de basis van de filosofie Panama's te vormen.
  • Beoordeel ecologische cultuur en nationaal gebruik van natuurlijke hulpbronnen en evenwichtige ontwikkeling als een belangrijke ecologische behoud van het milieu-elementen.
  • Interpreteert de planning en uitvoering fasen in de ontwikkeling van educatieve ontwikkelingsplannen op het eerste niveau.
  • Analyseert de eigenschappen en onderdelen van de toepasselijke administratieve proces in de organisatie en management in het basisonderwijs.
  • Evaluatieve processen interpreteert de ontwikkeling van het kind van 6 tot 11 jaar het bijwonen van chronologische individuele verschillen.

Knowhow (vaardigheden)

  • Maakt gebruik van de wetenschappelijke methode in de zoektocht naar oplossingen voor educatieve, sociale en culturele problemen.
  • Maakt gebruik van geschikte educatieve technologie om betekenisvol leren te bereiken.
  • Het erkent de toepasselijkheid van leermiddelen in het onderwijs in het lager onderwijs.
  • Past de principes, procedures en methoden die worden gebruikt voor het analyseren van statistische gegevens voor de interpretatie van de op onderwijsonderzoek resultaten.
  • Gebruik de meest geschikte technologie om het leren te vergemakkelijken.
  • Evalueert de resultaten van het onderwijsproces.
  • Educatieve middelen ontworpen om te leren te vergemakkelijken
  • Geldt curriculum processen, zodat het kan de planning aan te passen, uit te voeren evaluatie van de kenmerken en eigenaardigheden van kinderen.
  • Educatieve projecten gepland om te helpen bij het verhogen kwaliteit van het onderwijs.
  • De planning van projecten die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het onderwijs.
  • Voert onderwijsonderzoek dat bijdraagt ​​aan de verbetering van het basisonderwijs in het land.
  • Breng concepten, principes, trends, theoretische, praktische beheer met betrekking tot technische methoden, middelen, hulpmiddelen in overeenstemming met wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen benaderingen.
  • Diagnoses de situatie van studenten, de gemeenschap en de school om acties die bijdragen aan het onderwijs-leerproces wordt efficiënt en effectief worden uitgevoerd plannen.
  • Evalueer de resultaten van het onderwijsproces.
  • Leid de familie en de onderwijsgemeenschap via programma: School Parent implementatie van nieuwe methodologieën onderwijsvernieuwingen.

Weten hoe te zijn (voorzieningen of attitudes)

  • Neemt deel aan de ontwikkeling en toepassing van institutionele ontwikkelingsprogramma's.
  • Het heeft houding ten opzichte van onderzoek met behulp van de wetenschappelijke methode in de zoektocht naar oplossingen voor educatieve, sociale problemen en zorgen voor innovaties.
  • Voert werken met teams van disciplinaire en inter-institutionele naar de behoeften van doscentes te voldoen en het bevorderen van de uitgebreide ontwikkeling belang.
  • Herziet en systematisch te verhogen hun professionele en culturele binnen het concept van de opleiding permanente educatie.
  • Respecteert de waarden van de Panamese en universele cultuur als referentie in hun opleiding.
  • Cultiveren en te oefenen gewoonten die impuls te geven en in stand houden van hun professionele en persoonlijke persoonlijkheid.
  • Onderhoudt bereidheid om de mondiale trends zichtbaar in het onderwijs. * Presents permanente kritiek op de problemen in het onderwijsproces.
  • Het bevordert de praktijk van onderwijsvernieuwingen in interdisciplinaire teams.

leerplan

eerste semester

  • Peedu 100 Filosofie van Onderwijs
  • 101 Peedu Onderwijssociologie
  • ESP 102 Spanish
  • Peedu 103 Educational Computing

tweede semester

  • Peedu 104 Geschiedenis van Panama
  • Peedu 105 Geschiedenis van Onderwijs
  • Peedu 106 Fundamentals of General Basic Education
  • Peedu 107 Educational Research Technieken

derde Semester

  • 108 Peedu Wetgeving Algemeen Basis Onderwijs
  • Peedu 109 Onderwijs en multiculturalisme
  • Peedu 110 Engels
  • Peedu 111 Corporal Expression

vierde Semester

  • Peedu 200 Methodologie voor het onderwijzen van multi-basisscholen
  • Peedu 201 Curriculum I
  • Peedu 202 Onderwijspsychologie
  • Peedu 203 Principles and Evaluation Techniques

vijfde semester

  • Technische Peedu 204 Literacy
  • Peedu 205 Leerlijnen benadering op basis van Competence
  • Peedu 206 Geografie van Panama
  • 207 Peedu General Teaching

zesde Semester

  • 208 Peedu Environmental Education
  • Peedu 209 Human Relations and Ethics Educator
  • 210 Peedu bijwerken Seminar
  • Peedu 211 stage

DIPLOMA van Leraren in het basisonderwijs

zevende Semester

  • Edu 300 onderwijs van natuurwetenschappen
  • Edu 301 Onderwijs Sociale Wetenschappen
  • Edu 302 Mathematics Education
  • Edu 303 Onderwijs van de Spaanse

achtste Semester

  • Edu 304 proefpersonen onderwijstechnieken I
  • Edu 305 Teaching technische vakken II
  • Edu 306 School Counseling
  • Edu 307 Inclusief onderwijs

negende Semester

  • 308 Edu Management and Entrepreneurship
  • Edu 309 Geschiedenis van het Primair Onderwijs
  • Edu 310 Vergelijkende Onderwijs
  • Edu Educational Research 311

tiende Semester

  • Edu 400 Educational Statistiek I
  • 401 Edu Educational Planning
  • 402 Edu Planning en evaluatie van Onderwijsprojecten
  • Edu 403 Child Psychology

elfde Semester

  • Edu 401 Educational Statistics II
  • Edu 403 School Bestuur en Toezicht
  • 04 Edu Computer Onderwijswerkplaats
  • Edu 405 Creativiteit en Onderwijsinnovatie
  • Edu 401 bijwerken Seminar
  • Edu graad optie (een van de drie)
    • Beroepspraktijk
    • Drie Matters Master
    • Scriptie

gegevens

  • Totaal Theorie Hours: 1536
  • Totaal aantal uren Practices: 2688
  • Totaal kredieten: 180
  • Totaal aantal onderwerpen: 46
Opleiding te volgen in:
Spaans

Zie 2 andere vakken van ISAE Universidad »

Deze cursus is Online en Campus gecombineerd
Begindatum
Mar. 2019
Duration
44 maanden
Deeltijd
Op locaties
Op datum
Begindatum
Mar. 2019
Aanmeldingslimiet

Mar. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum