Graad In Marketing

Instituto Universitario Escuela Argentina De Negocios

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Graad In Marketing

Instituto Universitario Escuela Argentina De Negocios

2

Het proces van globalisering heeft invloed op de stijlen en methoden om marketing strategieën en ontwikkelingen en wijdverbreide de behoefte aan beleid en marketing tools in een breed scala van structuren en maatschappelijke organisaties te verhogen. Marketing professionals zijn in staat om een ​​alomvattende en strategische benadering van marketing, zakelijke kansen te ontwikkelen en te onderscheiden concurreren in het veranderen van scenario's, implementeren van marketing strategieën voor goederen en diensten die voldoen aan de eisen van de segmenten die haar handelsbeleid te begeleiden.

EAN biedt een curriculum voor technici en afgestudeerden in Marketing gelegitimeerd door een Raad van Advies van de bedrijven die zich inzetten om de institutionele project. Leerkrachten hebben een uitgebreide opleiding en ervaring en worden getraind in het omgaan met het onderwijs strategieën om het verwerven van vaardigheden te bevorderen. De praktische opleiding van studenten efectiviza door het analyseren van concrete gevallen van bedrijven in verband met EAN, die hun problemen bloot te leggen voor de behandeling binnen de vakken. pre ateneos professionals in bedrijven en gesprekken met deskundigen uit de managementwetenschappen worden gedaan.

Werkingssfeer van titel Associate Degree in Marketing

Afgestudeerden in staat zal zijn om:

  • Het bijwonen van de commerciële beheer van een bedrijf, in de ontwikkeling van de taken die inherent zijn aan die afdeling.
  • Analyseren van de marktomstandigheden, alsook de verschillende actoren die in commerciële activiteiten werken in verschillende markten.
  • Het zoeken naar de noodzakelijke gegevens voor een goede besluitvorming te schakelen in de marketing afdeling van een bedrijf.

Omvang van de Bachelor Degree in Marketing

Afgestudeerden in staat zal zijn om:

  • Ontwikkeling van strategieën, marketingplannen en marktonderzoek.
  • Definieer strategieën en sales structuren in ondernemingen van verschillende aard en omvang.
  • Ontwerpen, uitvoeren en volgen campagnes en geïntegreerde marketing acties die deel uitmaken van de tabellen commerciële organisaties en als consultant / zelfstandig communicatieadviseur.
  • Neem deel aan de ontwikkeling van strategieën en acties van marketing en geïntegreerde communicatie gericht op de lancering en verbetering van producten in de traditionele markten en de niet-traditionele, nationaal en internationaal, als onderdeel van de operatietafels en / of commerciële gedrag van organisaties van verschillende aard en de grootte of als consultant / zelfstandig adviseur.

leerplan

EERSTE JAAR

eerste semester

  • 01. Fundamentals of Marketing
  • 02. Sociologie
  • 03. Computers
  • 04. Wiskunde I

tweede semester

  • 05. Business Planning
  • 06. Consumentengedrag
  • 07. Wiskunde II
  • 08. Fundamentals of Accounting
  • 09. Algemene Economie

TWEEDE JAAR

eerste semester

  • 10. Statistieken
  • 11. Beleid en Product Development
  • 12. kosten
  • 13. Toegepaste Economische Wetenschappen
  • 14. Sales Administratie en Toezicht

tweede semester

  • 15. Organizational management
  • 16. Handelsrecht
  • 17. Directie en onderhandeling met ict
  • 18. Economische Geschiedenis
  • 19. Kwantitatieve Technieken

DERDE JAAR

eerste semester

  • 20. Marketing
  • 21. Direct Marketing Technieken
  • 22. Marketing Services
  • 23. Logistiek
  • 24. Integration and Management Seminar Practice

tweede semester

  • 25. Prijsbeleid
  • 26. Marketing op het internet (e-commerce)
  • 27. Planning en Begroting
  • 28. Financieel Management
  • 29. Ethiek en beroepsethiek

VIERDE JAAR

eerste semester

  • 30. Research Methodology
  • 31. Formulering en Evaluatie
  • 32. Control Panel
  • 33. Retail Management (retail)

tweede semester

  • 34. Reclame en promotie
  • 35. Quality Management
  • 36. Marktonderzoek
  • 37. Professional Practice Seminars
  • 38. Final Workshop

waardepapieren

tussenproducten

Marketing Analist University (3 jaar)

uiteinde

Marketing Bachelor (4 jaar)

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Feb. 2019
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Argentinië - Buenos Aires, Buenos Aires
Startdatum: Feb. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates