Graad in openbare afbeelding en media

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De carrière in Public Image streeft ernaar bij te dragen tot de vorming van hoog opgeleide professionals die op een uitgebreide en concurrerende manier zijn ontwikkeld op het gebied van consulting, strategisch ontwerp, ontwikkeling en implementatie van openbare imagoprojecten op een persoonlijk, institutioneel en bedrijfsniveau met kennis diep public relations management, bedrijfsimago, sociale en politieke en mediastrategieën.

doelstellingen

Bijdragen tot de training van hooggekwalificeerde professionals die zich op een uitgebreide en concurrerende manier ontwikkelen op het gebied van strategisch ontwerp en implementatie van Public Image-projecten voor individuen, instellingen en bedrijven met diepgaande kennis van PR-beheer, beeldvorming en media van communicatie.115856_pexels-photo-269448.jpegPixabay / Pexels

PENSUM

eerste jaar

1e cyclus
  • imagologie
  • Massamedia
  • Communicatie proces
    • Publieke afbeelding
    • Generos journalistiek
    • Workshop apa 6 en methodiek van de uitwerking van werken
    • Schrijven en spellen
    3e cyclus

4e cyclus

  • zelfbeeld
  • Voorbereiding van het discours en openbare presentaties I
  • Eindanalyse I
  • Mondelinge uitdrukking
  • Eindanalyse II
  • Persoonlijk beeld
  • I - video-editie voor laboratoriumtelevisie

tweede jaar

5e cyclus
  • Hoe te spreken in het openbaar
  • Professionele afbeelding
  • Non-verbale afbeelding
    • leiderschap
    • Laboratorium voor televisie ii - TV-productie
    • Locucion
    • Semiologie en acteren
    7e cyclus 8e cyclus
    • Strategische planning
    • Marktonderzoek
    • Onderhandelingen en crisisbeheersing
    • Strategieën in het beheer van media
    • Radiolaboratorium, stand, locatie en creatie van radioprogramma's
    • Public relations
    • Bedrijfsimago

Derde jaar

9e cyclus
  • Voorbereiding van het discours en publieke presentaties II
  • Grafische identiteit
  • Psychologie van het beeld
    • Geschiedenis en gebruik van mode in de samenleving
    • Kostuum en persoonlijke beeldworkshop, stadiumbeheer en make-up
    • Methodologie van sociaal-wetenschappelijk onderzoek
    • Psychologie van kleur
    11e cyclus 12e cyclus
    • Ontwerp en organisatie van evenementen
    • Geschiedenis van Guatemala
    • Strategische communicatie
    • Introductie tot geopolitiek
    • Beschrijvende statistiek laboratorium, database en grafieken in Excel
    • Persoonlijk beeldproject
    • Sociologie van het beeld

Vierde jaar

13e cyclus
  • Marketing van de afbeelding
  • Mediamonitoring
  • Berichtenschrijfworkshop
    • Dramatisering van de werkelijkheid
    • economia
    • Laboratorium voor grafisch basisontwerp, digitale marketing en sociale netwerken
    • Sociale marketing
    15e cyclus 16e cyclus
    • administratie
    • Uitvoerende en uitvoerende vaardigheden
    • Technologie management
    • Eindanalyse III
    • Technologie seminar
    • Workshop voor de uitwerking en realisatie van reclamecampagnes
    • Thesis seminar

vereisten

Registratievereisten

  • Een leesbare fotokopie van beide zijden van de titel van het middenniveau, gewaarmerkt door een notaris.
  • Leesbare fotokopie van het DPI Persoonlijk Identificatie Document, volgens de norm vereist door de universiteit en gewaarmerkt door een notaris.
  • Eenvoudige fotokopie van gradeercertificaten.

Afstudeer eisen

  • Presenteer volledig briefpapier.
  • Passeer de race met een gemiddelde van meer dan 70 punten.
  • Engels taalbeheer
  • Thesis en privé.

Entry profiel

Studenten studeerden op middelbaar niveau af, wiens interesse het is om een universitaire carrière over te steken in Public Image en Media Analysis.

Professionele specialisten op het gebied van politiek advies, professionals in reclame, communicatie, docenten, productie-managers, artiesten, politici, public relations, beeldadviseurs, marketing, professionals in vergadering van evenementen die hun kennis over projectie en voorbereiding van openbare beeldprojecten willen uitbreiden en analyse van media.

Graduate Profile

De afgestudeerde professional behaalt een opleiding die kennis van Public Image, Journalism, Oral and Written Communication, Marketing, Advertising, Semiology, Voice-over, Strategy, Law, Politics en Psychology integreert, die een noodzakelijk perspectief bieden voor de implementatie van strategische en consultingprojecten. van persoonlijk, professioneel, bedrijfs, politiek en sociaal beeld, dat de afgestudeerden toestaat om met succes te ontwikkelen onder andere in communicatie, public relations, audiovisuele productie.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Universidad Galileo es una entidad educativa superior, producto de 40 años de labor y esfuerzo constante de un selecto grupo de profesionales encabezado por el Doctor Eduardo Suger Cofiño, Ph.D., fund ... Lees meer

Universidad Galileo es una entidad educativa superior, producto de 40 años de labor y esfuerzo constante de un selecto grupo de profesionales encabezado por el Doctor Eduardo Suger Cofiño, Ph.D., fundador y Rector, quien ha logrado conformar una propuesta educativa completamente diferente a la tradicional y que es impulsadora por un lema muy claro: “Educar es cambiar visiones y transformar vidas.” Lees Minder