Leveranciers - Profiel "voertuigen"

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De studenten kennis te maken met de wetten van de wereldwijde automotive markt, technologie, verkoop proces en after-sales service van motorvoertuigen en apparatuur. De studie vragen van de psychologie, relaties met klanten en medewerkers, de organisatie van de bedrijfsprocessen avtoobsluzhivayuschih ondernemingen. Speciale aandacht wordt besteed aan de business planning en de prijsstelling in dit gebied. Belangrijkste onderwerpen van het curriculum wordt servisologiya koppelen economische, psychologische en technische problemen. De studie ontwerp van moderne auto's is verplicht voor alle educatieve trajecten van dit profiel. Met grote belangstelling leren de leerlingen discipline: psycho-diagnostiek, basisprincipes van draadloze communicatie, informatie-technologie in de dienst, marketing en andere diensten.

Praktijk & Werkgelegenheid

Als een verdere opleiding kunnen studenten in aanmerking tolk in de professionele communicatie, kwalificaties van de taxateur van de automobielsector, de kwalificatie certificaten van de verschillende fabrikanten van auto's. Afgestudeerd aan de faculteit op dit gebied kan werken in leidinggevende posities bij tankstations, bedrijven de verkoop van auto's en onderdelen, vertegenwoordiger van de fabrikanten van voertuigen en hun componenten.

Laatst bijgewerkt op jul 2015

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden