Marketing Degree-programma
Menlo College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Atherton, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
4 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Aug 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Marketeers helpen de organisatie in het algemeen om zich te concentreren op de "4 P's": product, prijs, plaats en promotie. Ze helpen bij het identificeren en ontwerpen van de benodigde producten en diensten, het bepalen van geschikte prijsstrategieën, het uitzoeken hoe die producten of diensten via geschikte distributiekanalen kunnen worden geleverd en bepalen hoe klanten bewust kunnen worden gemaakt van en geïnteresseerd kunnen zijn in die producten en diensten. Carrièremogelijkheden omvatten onder meer verkoop, productontwikkeling, productbeheer, reclame en marketingonderzoek. Personen met een sterke marketingachtergrond zijn goed toegerust om ondernemer te worden en hun eigen bedrijf te ontwikkelen.
Marketingstudenten voltooien het kerncurriculum in het bedrijfsleven (39 eenheden) dat door alle bedrijfsstudenten wordt gevolgd. Het kerncurriculum zorgt ervoor dat alle zakelijke majors een goed begrip hebben van de totaliteit van de zakelijke onderneming. De major marketing bestaat dan uit cursussen van de hogere divisie in marketingstrategie, marktonderzoek, consumentengedrag, internetmarketing, plus keuzevakken tot in totaal 30 eenheden. Een stage is vereist van alle marketing majors. De graad kan worden afgerond in vier jaar studie.
In de afstudeerrichting Marketing:
- Studenten zullen in staat zijn primair en secundair onderzoek uit te voeren om potentiële markten, de behoeften/wensen van consumenten en passende marktsegmentatie te identificeren als gevolg van het volgen van MKT 335 - Marketing Research en het voltooien van het onderzoeksproject daarin.
- Studenten kunnen consumenten beschrijven voor een bepaalde reeks producten of diensten en begrijpen waarom consumenten zich gedragen zoals ze doen met betrekking tot hun aankoopbeslissingen als gevolg van het nemen van MKT 436 - Consumentengedrag.
- Studenten zullen digitale marketingstrategieën die beschikbaar zijn op internet begrijpen in de context van de traditionele elementen van product, prijs, plaats en promotie. Studenten kunnen een digitaal marketingplan voor een product of dienst maken als gevolg van het volgen van MKT 437 - Internetmarketing.
- Studenten kunnen een complex marktgebaseerd probleem analyseren, mogelijke oplossingen identificeren, een strategie aanbevelen en deze verdedigen als resultaat van het voorbereiden van casestudies in MKT 409 - Strategische marketing.
hoogleraren
Fabian Eggers
Lan Jiang
Galerij
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in Internationale Marketing
- Marbella, Spanje
Bachelor Bedrijfskunde in Marketing
- Nashville, Verenigde Staten
Bachelor in wereldwijde business en moderne marketing
- Vilnius, Litouwen