Media - Journalistiek

Ibmec

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Media - Journalistiek

Ibmec

De cursus

In een wereld die is veranderd door de communicatietechnologieën, de gevolgen van de informatie-overdracht effect bijna elk aspect van ons leven. Het verloop van de Sociale Communicatie - Journalistiek Ibmec in Rio de Janeiro bereidt de professional om te werken in de markt van vandaag en wat draait. Het is dus de enige graad in de journalistiek in Rio de Janeiro te worden geëvalueerd met de maximale score voor MEC. De cursus biedt een breed scala aan keuzevakken, zodat de student zijn opleiding bij autonomie en stevige theoretische en praktische basis kunnen richten, is om te werken in de media, corporate communicatie, social media en ondernemerschap. Een training gericht op de waarde van de communicatie in een democratische en geglobaliseerde samenleving te begrijpen. Aangezien de processen van productie, distributie en financiering nieuws aan zijn rol in de werking van de markt.

De sterke Ibmec's business DNA biedt de nabijheid van andere gebieden van de wetenschap dat de opleiding van de carrière van de journalist kunnen aanvullen. De student kan ook optreden uit het eerste semester in junior bedrijven, zoals het agentschap 217, gevormd door studenten van het gebied van communicatie en marketing om problemen op innovatieve manieren om hun klanten op te lossen, en de code-Content on Demand, waarbij journalistiek studenten te dekken Ibmec evenementen en andere externe gebeurtenissen, zoals FLIP 2013.

Ibmec gelooft in excellence gewijd aan het verstrekken van praktische set van extra activiteiten die verder de ontwikkeling van marketing vaardigheden en een geest van samenwerking en integratie. Ondernemerschap en Internationalisering Centre - CIS, kunnen studenten werken in bedrijven uit de eerste helft en geniet van de internationale dekking door middel van overeenkomsten in meer dan 54 instellingen wereldwijd.

arbeidsmarkt

Vehicle Communication productie en bewerking van nieuws en artikelen in de gedrukte media, radio, televisie en online. Deelname van het evenement dekking. Content bewerken en coördinatie teams van journalisten.

Corporate Communications Office of Communication, de persdienst, het opstellen van persberichten en corporate aankondigingen, de ontwikkeling en de interne en corporate communicatie planning run.

NIEUWE MEDIA bouwplaatsen en content portals, relatie door sociale netwerken, productie en implementatie van programma's voor online broadcast video's en podcasts.

Marketing management van merken en producten, klantenservice, de ontwikkeling van public relations beleid en corporate communicatie richtlijnen met de markt.

UNIVERSITEITEN professor en onderzoeker aan universiteiten en onderwijs- en onderzoeksinstellingen.

Deze school biedt programma's in:
  • Portuguese (Brazil)
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Mar. 2019
Duration
Duur
3480 uur
Deeltijd
Price
Prijs
-
Locations
Braziliƫ - Rio de Janeiro, Rio de Janeiro
Startdatum: Mar. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price Fee: R $ 2,430.00