Merkbeheer (BA)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

⚡️ Coronavirus (COVID-19) update

Studenten die niet kunnen reizen, kunnen online beginnen in virtuele leerlokalen, inclusief live sessies met de docenten en professoren. Daarna kunnen studenten later naar Duitsland reizen en verder studeren op de campus.

⚡️

Ben je geïnteresseerd in merken, communicatie en reclame en wil je je bachelor op dit gebied voltooien? Zie je je droombaan in een creatieve, innovatieve en communicatieve omgeving? Dan is ons bachelorprogramma met een specialisatie op het gebied van merkmanagement , communicatie en reclame de perfecte match voor jou.

Bezoek onze website voor de brochure en leer meer over ons Brand Management (BA) -programma.

Inhoud van het programma Brand Management (BA)

In deze bacheloropleiding ontvang je praktische en theoretisch diepgaande training om succesvol te opereren in nationale en internationale bedrijven. Je verwerft kennis op het gebied van media, communicatie en management.

Je voert trend- en marktonderzoeksprojecten uit, ontwikkelt praktische maatregelen voor gedrukte en buitenreclame, implementeert radio-, tv- en bioscoopcommercials en ontwerpt online advertenties. Het curriculum omvat onder andere:

  • Basisprincipes van merkbeheer en geïntegreerde communicatie
  • Mediaplanning en targeting
  • Campagne voeren en crossmedia
  • Advertentiepsychologie
  • Prestatiemarketing en sociale media
  • Speciale onderwerpen van merkcommunicatie en reclame

Stage

Macromedia werkt samen met een groot aantal gerenommeerde bedrijven waar je een volledig semester als stagiair zult doorbrengen. Je doet praktijkervaring op onder supervisie van je professoren en kunt netwerken met de industrie.

Volledig geaccrediteerd semester in het buitenland

Studenten brengen ook een volledig erkend semester in het buitenland door aan een van onze wereldwijde partneruniversiteiten en doen tijdens hun studie intensieve internationale ervaring op.

Diploma toegekend

Studenten aan dit BA-programma ontvangen een van de volgende bachelorgraden:

  • Bachelor of Arts in Media Management met specialisatie in Brand Management
  • Bachelor of Arts (Hons) in merkmanagement

Toekomstige carrièremogelijkheden

Dit BA-programma kwalificeert je voor een professionele positie in strategische en operationele marketing. Potentiële werkgevers zijn internationale netwerkbureaus, creatieve bureaus, mediaplanningbureaus en marketingafdelingen in rollen zoals:

  • Merk manager
  • Brand Communications Manager
  • Merkconsulent
  • Account Manager
  • Strategische planner
  • Customer Experience Manager
  • Contentstrateeg
  • Online Marketing Manager
  • Social media manager

Toelatingseisen

Toelatingseisen zijn als volgt:

  • Erkend diploma eindexamen middelbare school
  • Engels taalvaardigheidsbewijs
    - TOEFL (minimaal 72 van de 120)
    - IELTS (minimaal 6 van de 9)
  • CV (curriculum vitae)
  • Motivatiebrief
  • Persoonlijk interview (optioneel)

vergoedingen

Collegegeld
5.300 € per semester

Eenmalige registratiekosten

  • 500 € (EU-studenten)
  • 750 € (niet EU-studenten)
Laatst bijgewerkt op aug 2020

Over de school

Choosing a university is a decision of a lifetime. It's the place where you lay the foundation for your future career network and where you discover your chosen area of work and start to mould your pr ... Lees meer

Choosing a university is a decision of a lifetime. It's the place where you lay the foundation for your future career network and where you discover your chosen area of work and start to mould your professional identity. We are delighted that you've taken an interest in Macromedia, a recognised private German university focusing on digital transformation, and would like to tell you more about how we can help to shape your future. Lees Minder
München , Berlijn , Keulen , Hamburg , Freiburg + 4 Meer Minder