close

Filters

Resultaten weergeven

2 Bachelor Programma's in Merkmanagement 2020/2021

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen. Het vermogen om een ​​merk te verkopen en het relevant en relevant te houden in een verand… Meer informatie

Een bachelor 's diploma wordt uitgereikt op de succesvolle voltooiing van een undergraduate academische opleiding. Het is vaak de eerste graad een student ontving in zijn of haar academische carrière. Het duurt normaal gesproken vier jaar full-time studie aan een bachelor's degree te verdienen.

Het vermogen om een ​​merk te verkopen en het relevant en relevant te houden in een veranderende consumentenmarkt zijn enkele van de belangrijkste principes die studenten kunnen leren in een curriculum dat zich richt op merkbeheer.

Bachelor Opleiding in Merkmanagement

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
format_list_bulleted Filters
Swiss School of Higher Education
Montreux , Zwitserland

Het Bachelor in Luxury Brand Management-programma leert studenten alle aspecten van het beheer van een luxe merk - van marketing en strategische ontwikkeling tot financiering. ... +

Het Bachelor in Luxury Brand Management-programma leert studenten alle aspecten van het beheer van een luxe merk - van marketing en strategische ontwikkeling tot financiering. Het helpt studenten te begrijpen hoe de producten moeten worden gepositioneerd, wat hun rol in de markt is en hoe een goede relatie met klanten kan worden geanalyseerd en onderhouden. -
BBA
Voltijds
3 jaren
Engels
feb 2021
30 okt 2020
Campus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Zuid-Afrika +3 Meer

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op s ... +

Deze honoursprogramma onderzoekt en strategische modellen en instrumenten van toepassing is op de praktijk van innovatieve en kosteneffectieve brand management, gebaseerd op solide financiële en economische principes. Studenten worden blootgesteld aan kerncomponenten, zoals het financieel beheer van een merk binnen de heersende economische omstandigheden; merk en marktanalyse vanuit commercieel oogpunt; de toepassing van duurzame en ethisch ondernemen en het merk de praktijk; het ontwikkelen van communicatiestrategieën in de context van de concurrerende omgeving en de interne realiteit; en het gebruik van statistieken en modellen om het merk de prestaties en het eigen vermogen te beoordelen. -
Bachelor
Voltijds
Engels
Campus
 

TIP! Als u een school vertegenwoordigt en uw opleidingen aan onze vermeldingen wilt toevoegen, Neem hier contact met ons op