Rang Leraar In Het Basisonderwijs

Universidad Pontificia De Salamanca

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Rang Leraar In Het Basisonderwijs

Universidad Pontificia De Salamanca

1

De Faculteit Educatie is bedoeld om leerkrachten een roeping rekening te trainen rekening wordt gehouden met de wetenschappelijke en technologische veranderingen, de geleidelijke openstelling voor Europa, het geloof-cultuur van dialoog en naast elkaar bestaan ​​van verschillende culturen in dezelfde gemeenschap.

leerplan

1

  • antropologie
  • algemeen onderwijs
  • Waarden en Education for Democratic Coexistence
  • Developmental Psychology in de School Age
  • Theorieën, onderwijsinstellingen en Organisatie Center
  • Sociale Wetenschappen en Onderwijs
  • Gedaan religieuze en christelijk geloof
  • ICT in het onderwijs
  • taalwetenschap
  • Educational Psychology in de School Age

2

  • Wetenschap, Cultuur en Samenleving
  • Engels
  • Inleiding tot Practicum: School Organisatie
  • Methodologie van het Pedagogisch Onderzoek en Innovatie
  • Opleiding Mentoring
  • De ontwikkeling van mondelinge en schriftelijke Taal
  • Leerstoornissen en Ontwikkelingsstoornissen
  • Inleiding tot Practicum: onderwijsgemeenschap en sociale omgeving
  • Maatschappij, cultuur en onderwijs
  • Christelijke visie op mens en samenleving

3

  • Experimental Sciences in het Primair Onderwijs
  • Lichamelijke Opvoeding en Onderwijs I
  • muziekonderwijs
  • Plastic en Beeldende opvoeding
  • Skills Development en Onderwijs Wiskunde I
  • Lesgeven Taal en literatuur in het primair onderwijs
  • Practicum I: Interactie en Communicatie Processen
  • Practicum I: Externe Practices School in het primair onderwijs

4

  • Math Skills Development en onderwijs II
  • Leren Moeilijkheden geschreven taal
  • Educatieve Muziektherapie
  • Final Project

Daarnaast moeten 4 studenten 18 ECTS eigenaar noemen hun gekozen keuzevakken en 18 ECTS van Practicum II overeenkomt met de aanhaling.

Noem Horen en Taal in de School setting

  • Ontwikkelingsstoornissen en taalverwerving
  • Neuropsychologie
  • evolutionaire aspecten van het denken en de taal
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (AU)
  • Gewrichtsaandoeningen speech: evaluatie en interventie
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (AU)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (AU)
  • Taalstoornissen en sensorische tekorten bijbehorende communicatie

Vermeld in de lichamelijke opvoeding

  • Lichamelijke Opvoeding en onderwijs II
  • Anatomophysiological Bases van Exercise and Health
  • Leren en motorische ontwikkeling
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (EF)
  • Theorie en praktijk van de fysieke fitheid
  • Lichamelijke Opvoeding en Onderwijs III
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (EF)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (EF)

Vermeld in Music Education

  • muzikale taal
  • spraak en auditieve training
  • Lesgeven muzikale expressie
  • muziekgeschiedenis
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (MU)
  • Training en instrumentale groep
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (MU)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (MU)

Vermeld Foreign Language

  • Morfosintaxis (Duits)
  • Morfosintaxis (Frans)
  • Morfosintaxis (Engels)
  • Morfosintaxis (Portugees)
  • Vreemde Taal I (Duits)
  • Vreemde Taal I (Frans)
  • Vreemde Taal I (Engels)
  • Vreemde Taal I (Portugees)
  • Duits onderwijzen
  • Teaching Frans
  • Onderwijs Engels
  • Teaching Portugees
  • Duitse fonetiek
  • Franse fonetiek
  • Engels fonetiek
  • Portugees fonetiek
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (Duits)
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het primair onderwijs (Frans)
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (Engels)
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (Portugees)
  • Foreign Language II (Duits)
  • Foreign Language II (Frans)
  • Foreign Language II (Engels)
  • Foreign Language II (Portugees)
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Vermeld in Elementary Ed (Duits)
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (Frans)
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (Engels)
  • Practicum II: integratie, participatie en analyse Vermeld in Elementary Ed. (Portugees)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (Duits)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (Frans)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (Engels)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (Portugees)

Specifieke vermelding in Educational Needs

  • Studenten met specifieke noden Taal
  • Framework Educatieve aandacht voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften
  • Studenten met een hoge intellectuele capaciteiten
  • Studenten met een verstandelijke handicap
  • The Student zwaar getroffen
  • studenten lichamelijk gehandicapten met
  • Studenten met een visuele handicap
  • Studenten met gedrags- en persoonlijkheidsstoornissen
  • Practicum II. Externe Specifieke praktijken in het Primair Onderwijs (NEE)
  • De studenten met slechthorendheid
  • Studenten Autisme Spectrum
  • Practicum II. Integratie, participatie en analyse Mention in Elementary Ed (NEE)
  • Practicum II: Voorstellen voor Improvement Center (NEE)

Aanvraagprocedure:

Vul het online formulier (bereikbaar vanaf www.upsa.es). U ontvangt een e-mail waarin u uitleggen wat documentatie moet presenteren ontvangen.

Toelatingscriteria: De zetels zijn toegewezen in volgorde van aanmelding.

Collegegeld (cursus 2016-2017):

  • Toepassing plein: 500 €. (1)
  • Opening Record: 90 €. (2)
  • Prijs per jaar: € 3.480. (3)
  • Prijs per credit: 58 €. (4)
  • School verzekering (verplicht onder de 28 jaar): 1,12 €.

betaling:

Het inschrijfgeld kan worden betaald in een forfaitaire som of in drie termijnen.

Kalender Aanmelding en inschrijving:

  • Verzoek plaats: tot en met 30 september 2016.
  • Registratie Periode: van 3 mei 30 september 2016. Eenmaal toegelaten, zal elke student een looptijd van 21 dagen om hun inschrijving binnen de termijn eerder gemarkeerde voltooien.

Voordelen van studeren in de UPSA

  • Erkenning van kredieten die het mogelijk maakt afgestudeerden verdienen in een jaar, de Master Degree in Early Childhood Education en twee gangen, de Sociale Onderwijs en Pedagogiek.
  • veilige gok om werk te vinden. De faculteit wordt ondersteund door 35 jaar ervaring in de lerarenopleiding met slagingspercentages van 90% in het verkrijgen van de titel.
  • Constant pedagogische innovatie; whiteboards, online platform, leerproblemen, praktijkcentra, virtuele klaslokalen ...
  • Mogelijkheid tot het verkrijgen van het Diploma van professor of Religion (titel DECA), terwijl het bestuderen van de graad.
  • Toegankelijkheid van de leerkrachten, die een vlotte communicatie vergemakkelijkt en bevordert het leren.
  • Engels cursussen voorbereiding van B1 en B2-niveau. Mogelijkheid tot het maken van deze cursussen door de moderne service en het Instituut Pedagogische Wetenschappen (ICE) talen. Aan het eind is de student in staat om claims met betrekking tot het aantal uren en kredieten bestudeerd, die geldig is voor de kredieten training rechtvaardigen voor ambtenaren van alle docenten en kandidaten toegang tot de openbare dienst te rechtvaardigen . Daarnaast is de UPSA is het officiële centrum trainer en onderzoeker voor het Trinity College of London.
Deze school biedt programma's in:
  • Spaans
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
3,480 EUR
Locations
Spanje - Salamanca, Castilië en León
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price
Prijs per cursus