Reclame En Marketing

Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Reclame En Marketing

Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)

doelstellingen

De Reclame en Marketing Cursus met de nadruk op Marketing, is in de eerste professionele opleiding van afgestudeerden voor operaties in het werk segment van de regionale reclame. Daarom is er verondersteld dat dit nieuwe curriculum ontwerp, de nadruk gericht op marketing, omdat dit perspectief, evenals meer aangepast aan de huidige eisen van de arbeidsmarkt, gericht op meer efficiënte opname van de afgestudeerden door het bedrijfsleven / industrie sector. Training georiënteerde Marketing opent tal van mogelijkheden voor professionele activiteiten, niet beperkt tot het voorschrijven van het huidige curriculum, reclamebureaus en media.

Ten tweede, de kwalificatie in de reclame willen belangstelling zaaien in de voortzetting van de intellectuele student trainingsproces door de invoering van disciplines die gericht zijn op begrip, verdieping, reflectie en de productie in rudimentaire aard van het onderzoek op het gebied van Communicatie Wetenschappen en propaganda.

Profiel Egress

Het wordt gekenmerkt door kennis en beheersing van technieken en instrumenten die gericht zijn op de diagnose, de propositie en implementatie van ethische communicatie-oplossingen op de markt, gericht op de effectieve verwezenlijking van de doelstellingen en marketing doelstellingen voor bedrijven, adverteerders en instellingen; De prestaties van de typische functies van uw beroepsmatige segment in hun interfaces en interacties met activiteiten met betrekking tot het gebied van communicatie, maar ook met andere sociale, culturele en economische regio's waarmee de reclame-activiteiten, reclame en marketing kan synergetisch communiceren; Het vermogen om problemen en kansen te diagnosticeren en het voorstellen van strategische en passende oplossingen voor situaties en op de markt werkelijkheid waarin de entiteit actief is; De planning, creatie, productie, distributie en het beheer van reclame communicatie; Het werk als communicatiemedewerker in bedrijven, instellingen, reclamebureaus, promotie, merchandising; adviserende of communicatie consulting en marketing of media-industrie; De uitoefening van marketing activiteiten in overeenstemming met de werkelijkheid en de kenmerken van de markt; Het vermogen om te plannen en onderzoek te doen tijdens hun opleiding afstuderen, met het oog op voortzetting van zijn studies op het gebied van sociale communicatie, als generator van kennis en kritische van de werkelijkheid, als een potentiële agent van verandering; De ethische, kritische en moreel gedrag, met het oog op een constructieve bijdrage te leveren aan het stollen van een broederlijke en rechtvaardige samenleving door het bevorderen van de goede balans tussen het streven naar professioneel succes en de aanleg van individuele waarden en gegrond in het collectieve gedrag en de christelijke principes; De uitoefening van alle andere activiteiten in de toenmalige stand van het beroep, wordt erkend door ethisch engagement, gezond verstand, door de vertegenwoordigende organen of de wet, als een professionele kenmerken van Marketing, reclame.

Middelen

  • - Audiovisuele Resource Center
  • - Experimental Agency Advertising
  • - Computer Lab
  • - Foto Lab
Deze school biedt programma's in:
  • Portuguese (Brazil)


Laatst bijgewerkt op August 27, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Mar. 2019
Duration
Duur
8 - 8 semesters
Deeltijd
Locations
Brazilië - Campinas, São Paulo
Startdatum: Mar. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Mar. 2019
Brazilië - Campinas, São Paulo
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan