Missie
Lindenwood UniversityHet programma voor reclame en public relations zet zich in voor het aanbieden van een branchegericht curriculum. Onze studenten leren communiceren via verschillende media om branchekennis op te doen door middel van praktische praktische toepassingen, real-life projecten en professionele evenementen.
Visie
We creëren strategische teamspelers en leiders in de reclame- en public relations-industrie.
"De enige constante is verandering." Deze verklaring is vooral waar omdat de smaak van de consument voortdurend verandert, evenals de media die consumenten gebruiken om met producten en diensten om te gaan. We worden blootgesteld aan tot 5.000 advertenties per dag op personal computers, op onze telefoons, bij de benzinepompen, in bioscopen, op ingepakte auto's, in toiletten, op stickers op fruit en tijdens sportevenementen. Net als reclame, is public relations overal, omdat beoefenaars ernaar streven om redactionele aandacht te krijgen voor individuen en bedrijven.
Digitale media hebben het advertentiespel opnieuw vormgegeven, aangezien consumenten een digitaal spoor achterlaten van hun consumptie van producten en diensten. Bedrijven lopen het risico klanten te verliezen als ze niet in staat zijn om campagnes op maat te maken die de doelgroep weerspiegelen en resoneren. Consumenten willen de dialoog aangaan met merken en sociale media (tweet, video, chat, post, hashtag, blog) is een ideaal hulpmiddel voor adverteerders om met huidige en potentiële klanten te praten. Bedrijven hebben slimme en deskundige mensen nodig om door steeds veranderende situaties te navigeren. Dit kan jij zijn.
Adverteren is gebaseerd op één ding: geluk!" Don Draper, gekke mannen. Wat is reclame? Adverteren is een betaalde persuasieve communicatie die niet-persoonlijke massamedia en andere vormen van interactieve communicatie gebruikt om een geïdentificeerde sponsor (het merk) te verbinden met een doelgroep. "Zonder promotie gebeurt er iets vreselijks... niets! PT Barnum, grootste showman. Wat is strategische communicatie? Strategische communicatie is ook een vorm van communicatie, maar met nauwere banden met het veld van public relations. Public relations is het juiste vertellen, aan de juiste mensen, op het juiste moment. Strategische communicatie is een communicatieve inspanning op een hoger niveau die niet alleen door bedrijven wordt gebruikt, maar ook voor non-profitorganisaties en de overheid. Strategische communicatie is doelgerichte communicatie die zich richt op het "wat" en "hoe" van inhoud die wordt gecommuniceerd aan belanghebbenden.
Adverteerders ontwikkelen campagnes die communiceren over producten en diensten en strategische communicatie presenteert content met een focus die aansluit bij de missie van een organisatie. Tijdens je studie verbeter je voortdurend je gespecialiseerde vaardigheden op het gebied van onderzoek, strategie, creativiteit, schrijven en management.
Een Bachelor of Arts in reclame en public relations behalen bij Lindenwood University
Een Bachelor of Arts in reclame en public relations omvat cursussen in reclame, kunst en design, communicatie, digitale marketing, marketing, public relations en ervaringskansen, met blootstelling aan real-world toepassing en betrokkenheid voor uw toekomstige carrière. Tijdens je studie maak je kennis met de onderwerpen (klassen van 1000 en 2000 niveau), gevolgd door versterking waar je kunt oefenen wat je hebt geleerd (klassen op 3000 niveau) en sluit af met beheersingscursussen waarmee je je eigen campagnes kunt ontwikkelen (40000 niveau klassen).
Lindenwood University Faculteit Reclame en Public Relations
Je krijgt les van enkele van de meest enthousiaste reclame- en public relations-professionals. Ze hebben een educatieve achtergrond en echte professionele vaardigheden op het gebied van reclame, public relations en strategische communicatie. Ze begrijpen het steeds veranderende landschap van de industrie en zullen je voorbereiden op de volgende stap na je afstuderen, of dat nu een carrière is in het door jou gekozen vakgebied of je opleiding voortzet in een graduate school.
Certificering voor reclame-ethiek behalen
De American Advertising Federation heeft in samenwerking met het Institute for Advertising Ethics (IAE) een nieuwe professionele certificeringsmogelijkheid in het leven geroepen voor professionals op het gebied van reclame, public relations en marketingcommunicatie. Gebaseerd op het groeiende en gedocumenteerde belang van ethiek voor consumenten, professionals en klanten; de sessie van een halve dag bereidt studenten voor om de ethische dilemma's in het echte woord van reclame te begrijpen en op te lossen.