Undergraduate Program: Major in Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Marketing Major

De marketingmarketing van Saint Mary bereidt studenten voor op verschillende loopbanen in reclame, marketingbeheer, marketingonderzoek of verkoop.

Koerswerk verkent het uitwisselingsproces en de wisselinstellingen die te vinden zijn in moderne markteconomieën. Marketingcursuswerk omvat zowel gedrags- als kwantitatieve aspecten van marketing van producten, diensten en ideeën op een wereldwijde markt.

Carrièremogelijkheden

Managers voor reclame, marketing en public relations; kopers en kopers; beheer; consultants; marktonderzoekers en onderzoekers; verkoop supervisors; topmanagers.

Voorbereiding op de middelbare school

Bedrijf; calculus; Computer applicaties; Engels; Macro-economie; Micro-economie; Psychologie; Statistieken.

Verbeter uw ervaring

Studenten met een major marketing streven vaak een double major of minor na in strategische communicatie, digitaal grafisch ontwerp of public relations.

Graad Vereisten

Marketing Major, BA

A. Al het volgende:

  • AC222 Boekhoudkundige concepten (3 credits)
  • BU215 bedrijfsstatistieken (3 credits)
  • BU243 Zakelijke computerapplicaties (3 credits)
  • BU285 International Business Environment (3 credits)
  • BU312 Ondernemingsrecht I (3 studiepunten)
  • BU452 strategisch management (3 credits)
  • EC261 Principles of Microeconomics (3 credits)
  • EC262 Principes van macro-economie (3 studiepunten)
  • FN341 Bedrijfsfinanciering (3 credits)
  • MG219 Principles of Management (3 credits)
  • MK217 Principles of Marketing (3 credits)
  • PH362 Bedrijfsethiek (3 studiepunten)

B. Wiskunde: een van de volgende:

  • (M148 en M149 of M145 of M151):
  • M145 Finite Mathematics (3 credits)
  • M148 Calculus I met Precalculus (deel 1) (4 credits)
  • M149 Calculus I met Precalculus (deel 2) (4 credits)
  • M151 Calculus I (4 credits)

C. Al het volgende:

  • MK352 digitale en sociale analyse (3 credits)
  • MK360 Consumentengedrag (3 credits)
  • MK371 Professioneel verkoop- en verkoopbeheer (3 credits)
  • MK372 Reclame en promoties (3 credits)
  • MK411 Marketing Research (3 credits)
  • MK434 Marketing Management (3 credits)

Onderwijs, kamer, bestuur en tarieven

Saint Mary's University of Minnesota zet zich ervoor in college toegankelijk en betaalbaar te maken.

We streven ernaar het collegegeld en de kosten zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd een uitstekende privéopleiding te bieden. Ongeveer 99 procent van alle studenten ontvangt een vorm van financiële hulp.

2019-20 Onderwijs

  • Collegegeld *: $ 36,050
  • Zaal **: $ 5.230
  • Bestuur: $ 4.120
  • Activiteitskosten: $ 170
  • Technologietarief: $ 370
  • Wasservice: $ 80

* Extra collegegeld voor 3 2 PA-programma $ 3.550

** Extra kosten voor de volgende woningen:

  • Village Apts., Gilmore Creek Hall $ 200
  • Bishops Hall, Brother William Hall, Hillside Hall, La Salle Hall en Brother Leopold Hall verdubbelen $ 400
  • Broeder Leopold Hall Singles en All Apts. $ 600

Bijkomende vergoedingen (indien van toepassing)

  • Per kredietinstructie $ 1.200
  • Per credit audit $ 600
  • Buitenlandse studiekosten:
    • Londen $ 1,420
    • Alle anderen $ 650
  • Aanvangsbijdrage $ 190 (afgestudeerden van 2019-2020)
  • Late registratie (per klas) $ 50 (na toevoegen / drop-periode)
  • NSF / geretourneerde cheque of ACH $ 20

Storting

Nieuwe studenten die zijn toegelaten, worden gevraagd hun deelname te bevestigen door een niet-restitueerbare aanbetaling van $ 300 te sturen naar de universiteit. Terugkomende studenten moeten een aanbetaling van $ 250 betalen voorafgaand aan de huisregistratie. Deze aanbetaling wordt bijgeschreven op het account van de student.

Najaar 2019 Application Timelines

Rolling Admission

Als je de deadline van 15 januari hebt gemist, maak je geen zorgen! U kunt nog steeds solliciteren, dankzij ons rollend toelatingsbeleid. Er zijn veel beurzen en financiële onderscheidingen beschikbaar voor eerstejaars eerstejaarsstudenten aan de Saint Mary's University of Minnesota.

Studenten die hun toelatingsdossier indienen en vervolledigen na 16 januari, worden beoordeeld en krijgen een toelatingsbeslissing 1-2 weken na het indienen van hun toelatingsdossier.

Early Action I

  • Deadline voor toepassing en materialen: 15 oktober
  • Beslissingen aangekondigd: 1 november
  • Financiële steunprijzen per post: 15 december
  • Termijn voor storting: 1 mei

Vroegtijdige actie II

  • Deadline voor toepassing en materialen: 15 november
  • Beslissingen aangekondigd: 1 december
  • Financiële steunprijzen per post: 15 december
  • Termijn voor storting: 1 mei

Regelmatige beslissing I

  • Deadline voor toepassing en materialen: 15 december
  • Beslissingen aangekondigd: 1 januari
  • Financiële steunprijzen per post: 15 januari
  • Termijn voor storting: 1 mei

Regelmatige beslissing II

  • Deadline voor toepassing en materialen: 15 januari
  • Beslissingen aangekondigd: 1 februari
  • Financiële steunprijzen per post: 15 februari
  • Termijn voor storting: 1 mei

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Saint Mary’s University of Minnesota is a private, nonprofit university. Our students’ success is the core of our concern. Students choose Saint Mary’s for any number of reasons, among them: our welco ... Lees meer

Saint Mary’s University of Minnesota is a private, nonprofit university. Our students’ success is the core of our concern. Students choose Saint Mary’s for any number of reasons, among them: our welcoming community; our commitment to walking alongside each student, every step of the way; our intentional focus on practical, hands-on learning experiences; and our dedication to helping students form connections that will guide them in their post-graduate lives. Lees Minder