Wereldwijde bachelor diploma in marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Deze Global Bachelor's Degree in Marketing Reageert op een marktbehoefte in termen van creatieve, innovatieve en duurzame projecten, het integreren van kennis en praktische vaardigheden, en een theoretische reflectie en analyse van sociaal-economische en culturele situaties, in nationale en internationale context.

Deze cursus in marketing wordt volledig in het Engels geleerd en is gericht op zachte vaardigheden, die studenten zowel praktische als operationele vaardigheden bieden en hen in staat stellen om beter in hun omgeving te werken als professionals en individuen. Als gevolg van de veel gebruikte 'papier- en potlood'-benadering, die veel tijd aan laboratoriuminterventies, veldwerk en beroepsonderwijs besteden, waarbij speciale nadruk wordt gelegd op "know" samen met "knowhow", zullen we het gewenste resultaat zoeken : De "hoe te zijn". Deze filosofie is op de volgende manier belichaamd:

  • Het plan van de cursus zorgt ervoor dat studenten betrokken zijn bij zowel individuele als groepsactiviteiten die verschillende onderwijsmethoden omvatten: theoretisch, theoretisch-praktisch, oefeningen, veldwerk en laboratorium;
  • Ontwikkeling van het Employability Lab in het gehele studieprogramma, dat studenten ondersteunt die in contact komen met de arbeidsmarkt;
  • Uitzending van conferenties met internationale persoonlijkheden, een drukke en gediversifieerde agenda en academische begeleiding;
  • Sterke focus op internationalisering, waardoor de studenten een breed perspectief krijgen op de professionele markt en inzetbaarheid; In deze zin en volgens wat in deze toelichting wordt beschreven, worden de studenten uitgenodigd om deel te nemen aan diverse activiteiten (Engelse lessen, Engelse lab, seminars, internationale conferenties en het inzetbaarheidslaboratorium) die de opleidingservaring verbeteren en verrijken , Tegelijkertijd de missie van de universiteit vervullen.

Internationale ervaring

Vanwege het netwerk van Laureaat International Universities - de grootste hoger onderwijsgroep in de wereld in meer dan 25 landen met 70 instellingen en meer dan 1.000.000 studenten, stimuleert dit model mobiliteit van leraren en studenten, met inbegrip van de beste internationale pedagogische praktijken. Routes die toegang geven tot leerplannen en onderwijsmethoden van Scholen van Uitmuntendheid binnen de groep in vijf verschillende continenten. Daarom streeft dit paradigma ertoe om ondernemerschap te stimuleren en de inzetbaarheid van studenten in een globale context te bevorderen, op zoek naar een diepe en zinvolle band met de arbeidsmarkt.

Carrièremogelijkheden

  • Analist
  • Markt Analist en Onderzoek
  • Branding, Consultancy
  • Pricing Analyst
  • Product management
  • Digitale Specialist
  • Strategische marketing
  • Verkoop en promoties
Laatst bijgewerkt op jun 2017

Over de school

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets. Our teaching model combines ... Lees meer

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets. Our teaching model combines theory and practice, taught by faculty with business experience and real-world challenges that are posed to students by companies. The environment at IPAM Lisbon is one of professionalism, competence, and determination. The students are true Marketing Managers when starting or developing their careers. Lees Minder
Lissabon , Porto + 1 Meer Minder