6 Muziek Bachelor's degrees in Chili
- Bachelorgraad
- Zuid-Amerika
- Chili
- Podiumkunsten
- Muziek
- 6321More in Zuid-Amerika
- Colombia3
- Brazilië2
- Argentinië1
- Uruguay1
6 Muziek Bachelor's degrees in Chili
Instituto Profesional Escuela Moderna De Musica
Muziekproductie en artistiek management
- Viña del Mar, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De Musical Producer en Artistiek Manager, opgeleid aan het Modern School of Music Professional Institute, is een goed voorbereide professional met praktische ervaring in het beheren, ontwerpen, organiseren en rationaliseren van creatieve projecten die typisch zijn voor de talen van muziek en podiumkunsten. Hij behandelt muzikale en technologische elementen die hem in staat stellen op te treden in fonografische en audiovisuele productie. Ze ontwikkelt werk met interdisciplinaire groepen voor artistiek management, gebaseerd op de beheersing van concepten en instrumenten op het gebied van marketing, design, reclame, intellectueel eigendom, overheidsbeleid, logistiek, financiën en communicatie. Hij is een professional met respect voor artistieke en culturele diversiteit, waarmee hij zijn eigen projecten en de productie en het beheer van projecten voor verschillende makers doordringt.
Instituto Profesional Escuela Moderna De Musica
Specialist in instrumentale arrangementen en populaire muziekcompositie
- Viña del Mar, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De specialist in instrumentale arrangementen en compositie in populaire muziek, opgeleid aan het Modern School of Music Professional Institute, is een professional met een gedegen opleiding op het gebied van theoretische, muzikale culturen en technologieën die op muziek worden toegepast. Dit stelt hem in staat zijn creatieve proces te ontwikkelen, waarbij hij populaire muziek, pop, jazz, rock, fusion, latin, folklore componeert in verschillende stijlen en formaten. Hij maakt muzikale arrangementen voor stemmen, bands, orkesten en instrumentale ensembles van verschillende formaten, creëert en ontwikkelt muzikale projecten, regisseert instrumentale en vocale groepen en maakt producties in een opnamestudio. Deze professional beheert teamwork en is doordrenkt met de principes die ten grondslag liggen aan onze Latijns-Amerikaanse identiteit in zijn muzikale creatie.
Instituto Profesional DUOCUC
Prestatie
- Santiago Metropolitan Region, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Chichewa
De Acteur / Actrice werkt aan de realisatie van artistieke projecten, door de interpretatie van verschillende stijlen en landschappelijke en/of audiovisuele talen; en in het culturele beheer van landschappelijke inhoud en de creatie ervan, volgens de vereisten, voorschriften en industrienormen. De acteur / actrice zal na voltooiing van hun studie in staat zijn om scenische inhoud uit te voeren, waarbij verschillende stijlen en methodologieën van realistisch, klassiek, hedendaags theater, collectieve creatie, gebarentheater, muziektheater en fysiek theater worden toegepast; Daarnaast kan je verschillende content interpreteren voor audiovisuele media. Anderzijds ben je in staat om artistieke en/of opleidingsvoorstellen te ontwikkelen, door het genereren van representatieve schriftuurlijke inhoud (dramaturgie en script), formulering en uitvoering van toegepaste theaterprojecten (opleiding en didactiek), en beheer van culturele projecten, volgens de eisen, voorschriften en industrienormen. In zijn oprichting bevordert Duoc UC de ontwikkeling van integrale mensen, zich bewust van hun transcendente waardigheid, en toegewijd aan mens en samenleving, waarbij ethiek, christelijke waarden en de ontwikkeling van de noodzakelijke vaardigheden voor de wereld van vandaag worden geïntegreerd. Dat verbetert ook het vermogen om als een team te werken, problemen op te lossen en het vermogen om innovatieve ideeën te genereren, te leren en voortdurend bij te werken.
ARCOS Professional Institute (Instituto Profesional ARCOS)
Muzikale productie
- Peñalolén, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De muziekproducent van Arcos is een professional met een gedegen artistiek-muzikale en technologische opleiding, waardoor hij een muzikale productie kan leiden, zowel in een opnamestudio als in elk ander geval, het ontwikkelen van muzikale arrangementen en orkestratie, naast de conceptie van geluid esthetiek. Begeleidt de ontwikkeling van het muzikale product en werk, rekening houdend met de sterke punten van de artiest en de klant, hun stijl en muzikale trends, ook rekening houdend met het proces van het genereren van het muzikale product, de marktomstandigheden en de beschikbare middelen. Hun beslissingen zijn grotendeels gebaseerd op hun esthetische oordelen die verband houden met de kennis die is opgedaan over de verschillende muzikale stromingen, genres, stijlen en trends, evenals de analyse van de marktsituatie en de muziekscene.
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
BACHELOR VAN ONDERWIJS EN PEDAGOGIE IN MUZIEK
- Ñuñoa, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Hij is een professional die opvalt door zijn vermogen om kritisch te reflecteren, gesitueerde verbetervoorstellen te genereren en leerkansen te creëren voor zijn studenten. Evenzo beschikt hij over vaardigheden die hem in staat stellen adequaat te communiceren, in zijn moedertaal en in een tweede taal, zich aan te passen aan het gebruik van technologische middelen en samenwerkende werkteams te vormen. Hij toont gedegen onderwijstraining die hem in staat stelt muziek en de verschillende klankmanifestaties te begrijpen als een vorm van kennis, waardoor de esthetische gevoeligheid van zijn studenten wordt vergroot. Op deze epistemologische basis is het mogelijk om didactische en evaluatieprocessen te sturen, waardoor een adequate onderwijsbemiddeling in de verschillende prestatiecontexten wordt gegarandeerd. Evenzo is hij in staat om oplossingen te zoeken voor problemen die zich voordoen in zijn professionele werk, relevant voor de context, met respect voor de overtuigingen en gebruiken van mensen en hun gemeenschappen. Hij ontwikkelt onderzoek naar zijn praktijk op basis van het genereren van acties om muzikale onderwijsprocessen te verbeteren. Toegevoegd aan het bovenstaande is het vermogen om verschillende projecten te beheren voor de ontwikkeling van muzikale expressie in contexten van formeel en niet-formeel onderwijs, waardoor de integratieve en interculturele waarde van muziek in de educatieve gemeenschap waarin het is opgenomen en in de samenleving wordt versterkt.
Adventist University of Chile (Universidad Adventista de Chile (UnACh))
PEDAGOGIE IN MUZIEK
- Dieciocho de Septiembre, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De muziekpedagogie-carrière is bedoeld om de essentiële aspecten van het gebied te leveren en een solide basis te bieden voor klassikaal onderwijs op verschillende niveaus. Bovendien biedt het tools die de diagnose, het beheer en de evaluatie van leeractiviteiten vergemakkelijken. Het moedigt teamwerk en de integrale ontwikkeling van zijn studenten aan, op basis van hun ervaring, onderzoek en echte interactie met de omgeving.
Beantwoord een paar vragen en we matchen je met studieprogramma's!
Populaire graad
Populaire studievorm
Bachelorgraad Opleidingen in Podiumkunsten Muziek
Typisch, muziekprogramma's concentreren op de historische, theoretische en technische aspecten van muziek en performance. Een interdisciplinair vakgebied, de muziek is net zo goed voor de ambitieuze academische als voor de aspirant-professionele muzikant.
Chili heeft de oudste onderwijssysteem in het Zuid-Amerika. De regering heeft altijd gedeeltelijk gefinancierd dit onderwijssysteem waardoor het een van de goedkoopste levens student. De toonaangevende universiteiten zijn Universidad de Chile en Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.
Een bachelor 's graad wordt gegeven aan studenten die voldoen aan de vereisten die door de hogeschool of universiteit ze bijwonen. De eisen omvatten 3 tot 7 jaar focus op een onderwerp, typisch aangeduid als een hoofd- of concentratie.