13 Muziek Bachelor's degrees in Zuid-Amerika
- Bachelorgraad
- BA
- Zuid-Amerika
- Podiumkunsten
- Muziek
- Argentinië1
- Brazilië2
- Chili6
- Colombia3
- Uruguay1
13 Muziek Bachelor's degrees in Zuid-Amerika
Instituto Profesional Escuela Moderna De Musica
Muziekproductie en artistiek management
- Viña del Mar, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De Musical Producer en Artistiek Manager, opgeleid aan het Modern School of Music Professional Institute, is een goed voorbereide professional met praktische ervaring in het beheren, ontwerpen, organiseren en rationaliseren van creatieve projecten die typisch zijn voor de talen van muziek en podiumkunsten. Hij behandelt muzikale en technologische elementen die hem in staat stellen op te treden in fonografische en audiovisuele productie. Ze ontwikkelt werk met interdisciplinaire groepen voor artistiek management, gebaseerd op de beheersing van concepten en instrumenten op het gebied van marketing, design, reclame, intellectueel eigendom, overheidsbeleid, logistiek, financiën en communicatie. Hij is een professional met respect voor artistieke en culturele diversiteit, waarmee hij zijn eigen projecten en de productie en het beheer van projecten voor verschillende makers doordringt.
Instituto Profesional Escuela Moderna De Musica
Specialist in instrumentale arrangementen en populaire muziekcompositie
- Viña del Mar, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De specialist in instrumentale arrangementen en compositie in populaire muziek, opgeleid aan het Modern School of Music Professional Institute, is een professional met een gedegen opleiding op het gebied van theoretische, muzikale culturen en technologieën die op muziek worden toegepast. Dit stelt hem in staat zijn creatieve proces te ontwikkelen, waarbij hij populaire muziek, pop, jazz, rock, fusion, latin, folklore componeert in verschillende stijlen en formaten. Hij maakt muzikale arrangementen voor stemmen, bands, orkesten en instrumentale ensembles van verschillende formaten, creëert en ontwikkelt muzikale projecten, regisseert instrumentale en vocale groepen en maakt producties in een opnamestudio. Deze professional beheert teamwork en is doordrenkt met de principes die ten grondslag liggen aan onze Latijns-Amerikaanse identiteit in zijn muzikale creatie.
Instituto Profesional DUOCUC
Prestatie
- Santiago Metropolitan Region, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Chichewa
De Acteur / Actrice werkt aan de realisatie van artistieke projecten, door de interpretatie van verschillende stijlen en landschappelijke en/of audiovisuele talen; en in het culturele beheer van landschappelijke inhoud en de creatie ervan, volgens de vereisten, voorschriften en industrienormen. De acteur / actrice zal na voltooiing van hun studie in staat zijn om scenische inhoud uit te voeren, waarbij verschillende stijlen en methodologieën van realistisch, klassiek, hedendaags theater, collectieve creatie, gebarentheater, muziektheater en fysiek theater worden toegepast; Daarnaast kan je verschillende content interpreteren voor audiovisuele media. Anderzijds ben je in staat om artistieke en/of opleidingsvoorstellen te ontwikkelen, door het genereren van representatieve schriftuurlijke inhoud (dramaturgie en script), formulering en uitvoering van toegepaste theaterprojecten (opleiding en didactiek), en beheer van culturele projecten, volgens de eisen, voorschriften en industrienormen. In zijn oprichting bevordert Duoc UC de ontwikkeling van integrale mensen, zich bewust van hun transcendente waardigheid, en toegewijd aan mens en samenleving, waarbij ethiek, christelijke waarden en de ontwikkeling van de noodzakelijke vaardigheden voor de wereld van vandaag worden geïntegreerd. Dat verbetert ook het vermogen om als een team te werken, problemen op te lossen en het vermogen om innovatieve ideeën te genereren, te leren en voortdurend bij te werken.
Departmental Institute of Fine Arts (Instituto Departamental de Bellas Artes (BELLAS ARTES-CALI))
Muzikale interpretatie
- Cali, Colombia
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Muziek is van oudsher een pijler van de ontwikkeling van samenlevingen en de opbouw van de geschiedenis, als culturele manifestatie van volkeren en als een algemene uitdrukking van de mensheid. De gevoeligheid die ze ontwaakt door creatie en interpretatie, weerspiegelt ongetwijfeld de menselijke aspiraties vanuit hun relaties met de wereld en maakt dus interactie ermee mogelijk. In het geval van het conservatorium "Antonio María Valencia" worden deze relaties niet alleen gesmeed vanuit de academie, maar ook vanuit interdisciplinaire en contextuele interactie.
ARCOS Professional Institute (Instituto Profesional ARCOS)
Muzikale productie
- Peñalolén, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De muziekproducent van Arcos is een professional met een gedegen artistiek-muzikale en technologische opleiding, waardoor hij een muzikale productie kan leiden, zowel in een opnamestudio als in elk ander geval, het ontwikkelen van muzikale arrangementen en orkestratie, naast de conceptie van geluid esthetiek. Begeleidt de ontwikkeling van het muzikale product en werk, rekening houdend met de sterke punten van de artiest en de klant, hun stijl en muzikale trends, ook rekening houdend met het proces van het genereren van het muzikale product, de marktomstandigheden en de beschikbare middelen. Hun beslissingen zijn grotendeels gebaseerd op hun esthetische oordelen die verband houden met de kennis die is opgedaan over de verschillende muzikale stromingen, genres, stijlen en trends, evenals de analyse van de marktsituatie en de muziekscene.
Reformed University Corporation (Corporación Universitaria Reformada (CUR)) Colombia
Bachelor in muziek
- #53-70, Colombia
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Barranquilla is een muzikale stad, de kust is een muzikale regio die zich voedt en groeit op de ritmes gecreëerd door empirisme en creativiteit die typisch zijn voor degenen die in het Caribisch gebied wonen. De academische opleiding van de CUR speelt in op de behoefte om een beroep dat spontaan wordt uitgeoefend te professionaliseren; geef iedereen die muziek voelt en nieuwsgierig is, de theoretische en praktische instrumenten om op te treden als ambassadeurs van onze regionale en nationale folklore, als goede jazzimprovisators en als virtuoze vertolkers van het universele klassieke repertoire.
Amazonas State University | Universidade Do Estado Do Amazonas
Muziek - Zingen AFSTUDEREN - LICENTIES
- Platô do Piquiá, Brazilië
Bachelorgraad
Op de campus
Portugees
De Music Degree-cursus aangeboden door UEA heeft tot doel het hoger onderwijs te bevorderen van leraren die zullen werken in het lesgeven van muziek in de context van basisonderwijs. De politieke en didactisch-pedagogische richtlijnen van de cursus zijn gebaseerd op technische en wetenschappelijke opleiding, in overeenstemming met de eisen die de wereld van het hedendaagse werk stelt, en de ethisch-humanistische opleiding die de opleiding van een burger vereist. Op deze manier probeert de Music Degree Course theoretische en praktische ondersteuning te bieden om een toekomstige reflectieve muziekpedagoog te ontwikkelen, met autonomie en kennis om kennis en vaardigheden te mobiliseren die consistent zijn met hun uitvoeringscontext.
University Of Buenos Aires (UBA)
Bachelor in de muziektherapie
- Buenos Aires, Argentinië
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Doelstellingen: Afgestudeerden opleiden in muziektherapie die optreden als gezondheidsagenten die in zoveel leden van het interdisciplinaire team preventieve en klinisch-herstellende acties uitvoeren. Bevorder een academische ruimte voor studie en onderzoek naar de verschillende gebieden en velden van muziektherapie, wat bijdraagt aan de consolidatie en ontwikkeling van kennis in het veld. Beroepsprofiel: De Bachelor in de Muziektherapie is een gezondheidswerker met een gedegen wetenschappelijke opleiding, gebaseerd op het corpus van eigen en disciplinair-specifieke kennis, op de muzikale opleiding en kennis gerelateerd aan het domein van psychologie en fysiologie (met nadruk op neurologische aspecten) nodig om het doel en het vakgebied aan te pakken. Door zijn opleiding kan hij interdisciplinair werken op het gebied van bescherming, promotie en primaire, secundaire en tertiaire gezondheidspreventie. Deze professionele interventies worden uitgevoerd in ziekenhuizen, gezondheidscentra, scholen (algemeen en / of speciaal), psychiatrische instellingen, gespecialiseerde instellingen voor kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen.
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
BACHELOR VAN ONDERWIJS EN PEDAGOGIE IN MUZIEK
- Ñuñoa, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Hij is een professional die opvalt door zijn vermogen om kritisch te reflecteren, gesitueerde verbetervoorstellen te genereren en leerkansen te creëren voor zijn studenten. Evenzo beschikt hij over vaardigheden die hem in staat stellen adequaat te communiceren, in zijn moedertaal en in een tweede taal, zich aan te passen aan het gebruik van technologische middelen en samenwerkende werkteams te vormen. Hij toont gedegen onderwijstraining die hem in staat stelt muziek en de verschillende klankmanifestaties te begrijpen als een vorm van kennis, waardoor de esthetische gevoeligheid van zijn studenten wordt vergroot. Op deze epistemologische basis is het mogelijk om didactische en evaluatieprocessen te sturen, waardoor een adequate onderwijsbemiddeling in de verschillende prestatiecontexten wordt gegarandeerd. Evenzo is hij in staat om oplossingen te zoeken voor problemen die zich voordoen in zijn professionele werk, relevant voor de context, met respect voor de overtuigingen en gebruiken van mensen en hun gemeenschappen. Hij ontwikkelt onderzoek naar zijn praktijk op basis van het genereren van acties om muzikale onderwijsprocessen te verbeteren. Toegevoegd aan het bovenstaande is het vermogen om verschillende projecten te beheren voor de ontwikkeling van muzikale expressie in contexten van formeel en niet-formeel onderwijs, waardoor de integratieve en interculturele waarde van muziek in de educatieve gemeenschap waarin het is opgenomen en in de samenleving wordt versterkt.
Adventist University of Chile (Universidad Adventista de Chile (UnACh))
PEDAGOGIE IN MUZIEK
- Dieciocho de Septiembre, Chili
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
De muziekpedagogie-carrière is bedoeld om de essentiële aspecten van het gebied te leveren en een solide basis te bieden voor klassikaal onderwijs op verschillende niveaus. Bovendien biedt het tools die de diagnose, het beheer en de evaluatie van leeractiviteiten vergemakkelijken. Het moedigt teamwerk en de integrale ontwikkeling van zijn studenten aan, op basis van hun ervaring, onderzoek en echte interactie met de omgeving.
University Institute CEDIIAP
Bachelor in de muziektherapie
- Montevideo Department, Uruguay
Bachelorgraad
Op de campus
Spaans
Muziektherapie is een beroep op gezondheidsgebied, waarbij muziek en akoestische verschijnselen worden gebruikt om van zwangerschap tot de laatste momenten van het leven te werken. Muziektherapeuten zijn gekwalificeerde professionals wier interventies gericht zijn op het bevorderen, voorkomen en rehabiliteren van aspecten zoals communicatie, onderlinge relatie, leren, mobilisatie, expressie, organisatie en andere relevante therapeutische doelstellingen, met als doel fysieke en emotionele behoeften te voorkomen en daaraan tegemoet te komen. , mentaal, sociaal en cognitief.
Popular University of César
Muziek
- Colombia, Colombia
BA
Op de campus
Spaans
Om uitgebreide professionele musici op te leiden, die bijdragen aan de menselijke, culturele, artistieke en onderzoeksontwikkeling van de regio, toegewijd aan de nationale en internationale academische normen die vereist zijn door de kennismaatschappij. De visie van het muziekprogramma in het jaar 2025 moet nationaal en internationaal worden erkend voor zijn bijdragen aan de artistieke, culturele, humanistische en muzikale groei van het Colombiaanse Caribisch gebied.
Universidade Federal De Uberlândia UFU
Afstuderen in de muziek
- Santa Mônica, Brazilië
Bachelorgraad
Op de campus
Portugees
Momenteel biedt de cursus 50 plaatsen per jaar aan, in de bachelor- en graadmodaliteiten: zang, blokfluit, dwarsfluit, percussie, piano, saxofoon, trompet, trombone, gitaar, viool, altviool (strijkstok) en cello.
Beantwoord een paar vragen en we matchen je met studieprogramma's!
Populaire graad
Populaire studievorm
Populaire locaties
Bachelorgraad Opleidingen in Podiumkunsten Muziek
Typisch, muziekprogramma's concentreren op de historische, theoretische en technische aspecten van muziek en performance. Een interdisciplinair vakgebied, de muziek is net zo goed voor de ambitieuze academische als voor de aspirant-professionele muzikant.
Verspreid over vele landen en eilandgebieden, Zuid-Amerika is de thuisbasis van vele Spaans-sprekende landen. Hier kunnen studenten letterlijk een wandeling door de geschiedenis op hun weg naar de klas en genieten van de cultuur van het oude samenlevingen.
Een bachelor 's graad wordt gegeven aan studenten die voldoen aan de vereisten die door de hogeschool of universiteit ze bijwonen. De eisen omvatten 3 tot 7 jaar focus op een onderwerp, typisch aangeduid als een hoofd- of concentratie.