Keystone logo
Academy of Art University Bachelor of Arts (BA) in communicatie- en mediatechnologieën
Academy of Art University

Bachelor of Arts (BA) in communicatie- en mediatechnologieën

San Francisco, Verenigde Staten

8 Semesters

Engels

Full time, Deeltijd

Request application deadline

Jun 2024

USD 1.156 *

Afstand leren, Op de campus

* $ 26.399 / geschatte niet-gegradueerde uitgaven voor een voltijdstudent voor het academische jaar

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Het BA-programma van de School of Communications & Media Technologies biedt een dynamische opleiding van essentiële moderne mediavaardigheden, waaronder grondslagen voor verhalen vertellen, omroep, journalistiek en mobiele platforms. Onder begeleiding van experts uit de industrie leren studenten hun eigen producties te maken, bewerken, schrijven en hosten, en de nieuwste technologieën te gebruiken om deze te streamen en uit te zenden.

cursussen

Semester 1

  • COM 102: Visual Storytelling: basisprincipes bewerken voor korte video-inhoud
  • COM 103: You Media: Short Form Production 1
  • COM 104: Multimedia-communicatie: prestaties op de camera
  • COM 141: Verhalen vertellen: van telefoon naar transmedia

Semester 2

  • COM 105: Schrijven voor multimedia
  • COM 150: Inleiding tot radio / podcasting
  • COM 230: Motion Graphics voor digitale media
  • LA 108: Compositie voor de kunstenaar
  • LA 125: het creatieve proces
  • LA 280: Perspectiefjournalistiek

Semester 3

  • COM 115: Digitale hulpmiddelen voor creatieve professionals
  • COM 200: Creatie van content op meerdere platforms
  • COM 210: Content voor meerdere platforms live
  • LA 291: Carrières ontwerpen

Semester 4

  • COM 202: Productie en branding van sociale media
  • COM 204: Van gastheer tot ster: nieuwe carrières voor de camera
  • LA 104: Respect voor handelen
  • LA 133: Short-Form schrijven
  • LA 233: populaire onderwerpen in gezondheid, voeding en fysiologie
  • MPT 135: Virtual Reality / 360-productie: The New Frontier

Semester 5

  • COM 106: Sport en media
  • COM 208: Dynamische luchtfoto's
  • COM 302: Live media produceren
  • LA 209: Gender, ras en klasse in media

Semester 6

  • COM 106: Sport en media
  • COM 206: Play By Play & Live Field Reporting
  • COM 340: Multiplatform Design for Communications
  • LA 131: Geschiedenis van gaming
  • LA 359: Stadssociologie
  • MPT 235: Virtual Reality / 360-productie en postproductie

Semester 7

  • COM 400: Diepgaand project: de spelshow
  • COM 498: Samenwerkingsproject: merkinhoud
  • LA 212: De geschiedenis van Afro-Amerikaanse atleten in de media
  • LA 268: Spaans 1: basisgrammatica en spraak

Semester 8

  • ADV 498:
  • COM 351: Media Station-beheer
  • COM 495: Uw mediaportfolio: het hervatten en verder
  • COM 500: stage in communicatie- en mediatechnologieën
  • LA 273: Spaans 2: Conversational Spaans
  • LA 462: Kracht van mythe en symbool

Eenheidsvereisten

Grote cursussen Eenheden
Majoor 15
Vrije kunsten 42
Major keuzevak 18
Keuzevak 9
Kern 36
Totaal 120

Graad Vereisten

BA Communicatie- en mediatechnologieën Diploma-eisen

  • Een minimumcijfer van C- in alle kerncursussen, hoofdcursussen en LA 107 Schrijven voor de meertalige artiest of 108 Compositie voor de artiest
  • Minimaal 2.0 GPA en de volgende algemene onderwijsvereisten:
  • 1 Schriftelijke communicatie: compositie
  • 1 Schriftelijke communicatie: kritisch denken
  • 1 Schriftelijke communicatie: context en stijl
  • 1 Historisch bewustzijn
  • 1 Kwantitatieve geletterdheid
  • 1 Culturele ideeën en invloeden
  • 1 Werkgelegenheidscommunicatie en -praktijken

Nadat aan de bovenstaande algemene onderwijsvereisten is voldaan, neemt u de Liberal Arts-keuzevakken naar behoefte om aan de Liberal Arts-eenheidseis te voldoen.

Programma leerresultaten

Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:

Productievaardigheden en technische kennis

  • Produceer video- en audiocontent die klaar zijn voor uitzending (inclusief opnemen op locatie en in de studio, bewerken en het maken van basisafbeeldingen voor media)
  • Genereer interactieve inhoud voor websites, sociale media en mobiele apparaten
  • Formatteer en distribueer inhoud over alle grote mediaplatforms

Conceptueel denken

  • Identificeer, verzamel, beoordeel, registreer en onderzoek relevante informatie voor een verhaal
  • Formuleer precieze vragen, houd rekening met verschillende standpunten en onderzoeksmogelijkheden als onderdeel van het interview- en onderzoeksproces
  • Bespreek en analyseer mediatrends
  • Ontwikkel unieke, originele verhaalideeën

Schriftelijke en mondelinge communicatie

  • Ontwikkel scripts, functies, artikelen en andere geschreven inhoud voor berichtgeving in de media op verschillende platforms
  • Professioneel optreden, inclusief hosting en rapportage op camera en microfoon, of direct on-air talent om hetzelfde te doen
  • Communiceer concepten en ideeën voor een mediaproject met behulp van industriële terminologie, zowel mondeling als schriftelijk

Visuele communicatie

  • Visualiseer snel verhaalideeën in de preproductie- en productiefase
  • Pas basisontwerpprincipes toe op verschillende soorten video-, print- en interactieve media

Professionele paraatheid

  • Produceer een professionele haspel om een baan te verwerven in de media-industrie of bedrijfsomgeving
  • Haal deadlines en dien werk in volgens professionele presentatienormen
  • Inhoud produceren die gespecialiseerde kennis aantoont op een specifiek gebied van de media, zoals kunst, design, nieuws, entertainment, mode of sport
  • Identificeer sterke punten en pas het portfolio aan om ze te laten zien

Academy of Art University leerresultaten

Afgestudeerden van de Academy of Art University zullen het vermogen aantonen om:

  1. Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
  2. Los creatieve problemen op binnen hun gebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
  3. Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met het beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
  4. Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van inzicht in kunst en ontwerpprincipes.
  5. Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
  6. Herken de invloed van belangrijke culturele en esthetische trends, zowel historische als hedendaagse, op kunst- en designproducten.
  7. Leer de professionele vaardigheden en het gedrag die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.

Programma resultaat

leerplan

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen