Bachelor of Fine Arts (BFA) in Fashion Merchandising
Academy of Art University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
San Francisco, Verenigde Staten
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
8 semesters
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
USD 1.156 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Jun 2024
* $ 26.399 / geschatte niet-gegradueerde uitgaven voor een voltijdstudent voor het academische jaar
Invoering
De Bachelors of Fine Art in Fashion Merchandising biedt een basis in fashion merchandising en modemanagement. Het bevat belangrijke functies die nodig zijn om een succesvolle operatie uit te voeren die modeproducten plant, beheert en verkoopt. Door hands-on Fashion Merchandising-lessen in kopen, planning, productbeheer en retailbeheer, zullen studenten de vaardigheden en kennis ontwikkelen die nodig zijn voor een succesvolle carrière in de wereldwijde retailactiviteiten van vandaag.
cursussen
Semester 1
- FSH 105: Inleiding tot de modebusiness
- FSH 107: Visuele communicatiemiddelen voor mode
- FSH 120: kleurwetenschap en stoftechnologie
- FSH 145: Modemarketing 1
Semester 2
- FSH 119: stof- en vezeltechnologie
- FSH 161: digitale technieken voor de modebusiness
- FSH 252: visuele merchandising 1
- LA 108: Compositie voor de kunstenaar
- LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
- LA 255: College wiskunde
Semester 3
- FSH 210: Modeproductie
- FSH 250: Fundamentals kopen
- LA 244: Geschiedenis van de mode
- LA 291: Carrières ontwerpen
Semester 4
- FSH 213: Modemarketing 2
- FSH 215: Detailhandel en beheer
- FSH 323: analyse van modetrends
- FSH 350: Private Label Product Design
- FSH 368: Merchandising van accessoires
- LA 202: Engelse compositie: creatieve overtuiging en argument
Semester 5
- FSH 184: Styling
- FSH 347: Voorraadbeheer en -planning
- LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
- LA 410: E-commerce
Semester 6
- FSH 316: Internationale detailhandel / wereldwijde marketing
- FSH 369: Merchandising: schoonheidsproducten
- FSH 375: Fashion Merchandising Strategies
- LA 110: Het korte verhaal schrijven
- LA 245: Geschiedenis van sieraden en metaalkunst uit de hele wereld
- LA 292: Programmering en cultuur
Semester 7
- FSH 348: Digitale marketing en sociale media
- FSH 450: Ondernemerschap in de mode
- FSH 464: Fashion Retail Management & Operations
- LA 218: Bloggen: creatie en promotie van inhoud
Semester 8
- FSH 390: professionele praktijken en portfolio voor modebedrijven
- FSH 460: Merchandising: samenwerking in de industrie
- LA 171: Westerse beschaving
- LA 260: Frans 1: basisgrammatica en spraak
- LA 315: Strategieën voor sociale media
- PRO 316: Social Media Data Analytics
Eenheidsvereisten
Grote cursussen | Eenheden |
Majoor | 30 |
Vrije kunsten | 45 |
Keuzevak | 9 |
Kern | 36 |
Totaal | 120 |
Graad Vereisten
BFA Fashion Merchandising Diploma-eisen
- Een minimumcijfer van C- in alle kerncursussen, hoofdcursussen en LA 107 Schrijven voor de meertalige artiest of 108 Compositie voor de artiest
- Minimaal 2.0 GPA en de volgende algemene onderwijsvereisten:
- 1 Schriftelijke communicatie: compositie
- 1 Schriftelijke communicatie: kritisch denken
- 1 Schriftelijke communicatie: context en stijl
- 2 Art Historical Awareness: Western Art
- 2 Art Historical Awareness: Surveys
- 1 Historisch bewustzijn
- 1 Culturele ideeën en invloeden
- 1 Werkgelegenheidscommunicatie en -praktijken
- 1 Fundamentele wiskunde
Nadat aan de bovenstaande algemene onderwijsvereisten is voldaan, neemt u de Liberal Arts-keuzevakken naar behoefte om aan de Liberal Arts-eenheidseis te voldoen.
Programma leerresultaten
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Onderzoek en conceptontwikkeling
- Voer grondig markt- en consumentenonderzoek uit met behulp van industriestandaard onderzoekstools en -methoden
- Identificeer trends, consumentenveranderingen en marktkansen op de wereldwijde modemarkt
- Analyseer onderzoek om merchandisingconcepten en -toepassingen te ontwikkelen in de hedendaagse modemarketing en zakelijke markt
- Creëer creatieve en originele merchandisingconcepten
- Pas merchandisingconcepten toe om een standpunt of concept te bevorderen dat geschikt is voor de marktveranderingen, de beoogde klant en het bedrijfstype
Mode Merchandising
- Zoek, bewerk en selecteer het juiste product voor een beoogde klant
- Pas merchandisingvaardigheden toe en ontwikkel productassortimenten voor de geselecteerde kanalen
- Voer een mode-bedrijfsanalyse uit en stel een effectief businessplan op (verkoopassortimentplan, financieel plan en marketingplan)
Technische vaardigheden
- Werk effectief met industriestandaard software om op professionele wijze concepten en plannen te demonstreren en te communiceren
Presentatie vaardigheden
- Maak professionele visuele en geschreven presentaties die een standpunt weerspiegelen dat consistent is met het product, de beoogde consument en het merk
- Communiceer ideeën en merchandisingconcepten professioneel en effectief met behulp van de woordenschat van de mode-industrie
- Communiceer ideeën en merchandisingconcepten professioneel en effectief met behulp van voor het publiek geschikte visuele hulpmiddelen
- Pitch effectief concepten en ideeën
- Pas de conventies van standaard geschreven Engels toe op alle professionele schriftelijke communicatie
Samenwerkingsvaardigheden
- Werk effectief in een team
Professionele paraatheid
- Creëer een relevante en originele portfolio en onderpandmaterialen die kunnen worden gebruikt om zichzelf op de markt te brengen aan de industrie
Academy of Art University leerresultaten
Afgestudeerden van de Academy of Art University zullen het vermogen aantonen om:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun gebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met het beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van inzicht in kunst en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- Herken de invloed van belangrijke culturele en esthetische trends, zowel historische als hedendaagse, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en het gedrag die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
Programma resultaat
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Onderzoek en conceptontwikkeling
- Voer grondig markt- en consumentenonderzoek uit met behulp van industriestandaard onderzoekstools en -methoden
- Identificeer trends, consumentenveranderingen en marktkansen op de wereldwijde modemarkt
- Analyseer onderzoek om merchandisingconcepten en -toepassingen te ontwikkelen in de hedendaagse modemarketing en zakelijke markt
- Creëren van creatieve en originele merchandisingconcepten
- Pas merchandisingconcepten toe om een standpunt of concept naar voren te brengen dat geschikt is voor de veranderingen in de markt, de beoogde klant en bedrijfstypes
Mode-merchandising
- Zoek, bewerk en selecteer het juiste product voor een doelklant
- Pas merchandisingvaardigheden toe en ontwikkel productassortimenten voor de geselecteerde kanalen
- Voer een modebedrijfsanalyse uit en maak een effectief businessplan (verkoopassortimentplan, financieel plan en marketingplan)
Technische vaardigheden
- Werk effectief met industriestandaard software om concepten en plannen professioneel te demonstreren en te communiceren
Presentatie vaardigheden
- Maak professionele visuele en schriftelijke presentaties die een standpunt weerspiegelen dat consistent is met het product, de beoogde consument en het merk
- Communiceer ideeën en merchandisingconcepten op een professionele en effectieve manier met behulp van het vocabulaire van de mode-industrie
- Communiceer ideeën en merchandisingconcepten op een professionele en effectieve manier met behulp van voor het publiek geschikte visuele hulpmiddelen
- Effectief pitchen van concepten en ideeën
- Pas de conventies van standaard geschreven Engels toe op alle professionele schriftelijke communicatie
Samenwerkingsvaardigheden
- Effectief werken in een team
Professionele gereedheid
- Creëer een relevant en origineel portfolio en onderpandmateriaal dat kan worden gebruikt om zichzelf op de markt te brengen in de branche
Academy of Art University Leerresultaten
Afgestudeerden van de Academy of Art University demonstreren het vermogen om:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun vakgebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met hun beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van begrip van kunst- en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- De invloed herkennen van grote culturele en esthetische trends, zowel historisch als hedendaags, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en gedragingen die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
leerplan
Semester 1
- FSH 105: Inleiding tot de modebranche
- FSH 107: Visuele communicatiemiddelen voor mode
- FSH 120: Kleurwetenschap en stoftechnologie
- FSH 145: Modemarketing 1
Semester 2
- FSH 119: stof- en vezeltechnologie
- FSH 161: Digitale technieken voor de modebranche
- FSH 252: Visuele merchandising 1
- LA 108: Compositie voor de kunstenaar
- LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
- LA 255: College wiskunde
Semester 3
- FSH 210: Modeproductie
- FSH 250: basisprincipes kopen
- LA 244: Modegeschiedenis
- LA 291: Carrières ontwerpen
Semester 4
- FSH 213: Modemarketing 2
- FSH 215: Detailhandel en beheer
- FSH 323: Analyse van modetrends
- FSH 350: Ontwerp van huismerkproducten
- FSH 368: Accessoires Merchandising
- LA 202: Engels Compositie: Creative Persuasion & Argument
Semester 5
- FSH 184: Styling
- FSH 347: Voorraadbeheer en -planning
- LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
- LA 410: E-commerce
Semester 6
- FSH 316: Internationale detailhandel/wereldwijde marketing
- FSH 369: Merchandising: schoonheidsproducten
- FSH 375: Strategieën voor modemerchandising
- LA 110: het korte verhaal schrijven
- LA 245: Geschiedenis van sieraden en metaalkunst uit de hele wereld
- LA 292: Programmering en cultuur
Semester 7
- FSH 348: digitale marketing en sociale media
- FSH 450: Ondernemerschap in de mode
- FSH 464: Beheer en bedrijfsvoering van modewinkels
- LA 218: Bloggen: creatie en promotie van inhoud
Semester 8
- FSH 390: professionele praktijken en portfolio voor modezaken
- FSH 460: Merchandising: samenwerking met de industrie
- LA 171: Westerse beschaving
- LA 260: Frans 1: basisgrammatica en spraak
- LA 315: Strategieën voor sociale media
- PRO 316: Gegevensanalyse van sociale media
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.