
Bachelor of Fine Arts (BFA) in reclame
DUUR
8 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2025
COLLEGEGELD
USD 1.463 *
STUDIE FORMAAT
Afstand leren, Op de campus
* $ 26.399 / geschatte niet-gegradueerde uitgaven voor een voltijdstudent voor het academische jaar
Invoering
Bekroonde art directors, copywriters en creatieve strategen laten je zien hoe je ideeën kunt creëren die mensen verbinden. Ontwikkel de denkvaardigheden en vasthoudendheid die nodig zijn om een concurrerende portfolio te creëren waar bekroonde bureaus naar op zoek zijn terwijl u uw advertentiediploma behaalt.
cursussen
Semester 1
- ADV 109: Advertentiemethoden en -trends
Core / 3 eenheden - ADV 236: digitale fotografie
Major / 3 eenheden - GR 102: Design Technology: Digital Publishing Tools
Core / 3 eenheden - GR 150: Visuele communicatie A
Core / 3 eenheden
Semester 2
- ADV 241: Ideatietechnieken
Core / 3 eenheden - ADV 258: Digital Video 1 (voorheen WNM 358 Digital Video 1)
Kern / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - FND 113: Schetsen voor communicatie
Core / 3 eenheden - LA 108: Compositie voor de kunstenaar
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 133: Short-Form schrijven
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - WNM 105: Ontwerptechnologie: visuele ontwerptools
Core / 3 eenheden - WNM 210: Visueel ontwerp 1
Core / 3 eenheden
Semester 3
- ADV 207: creatieve strategie
Core / 3 eenheden - ADV 215: korte versie voor campagnes
Major / 3 eenheden - ADV 244: Art Direction for Advertising
Core / 3 eenheden - LA 291: Carrière ontwerpen
Liberal Arts / 3 eenheden - WNM 249: Webdesign 1
Major / 3 eenheden
Semester 4
- ADV 341: middelpuntportfolio
Major / 3 eenheden - ADV 370: merk en branding
Major / 3 eenheden - LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
Liberal Arts / 3 Units / Aanbevolen voor de zomer - LA 202: Engelse compositie: creatieve overtuiging en argument
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - WNM 205: bewegende beelden 1
Core / 3 eenheden
Semester 5
- ADV 348: Reclame voor entertainment
Major / 3 eenheden - ADV 367: Art of Presentation
Major / 3 eenheden - LA 218: Bloggen: creatie en promotie van inhoud
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 242: Geschiedenis van grafisch ontwerp
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 368: Cultuur ervaren: antropologie voor de hedendaagse kunstenaar
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 6
- ADV 343: campagne
Major / 3 eenheden - ADV 348: Reclame voor entertainment
Major / 3 eenheden - ADV 467: commerciële televisieproductie
Major / 3 eenheden - ADV 498:
Keuzevak / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - LA 124: Physics for Artists: Light, Sound, and Motion
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - LA 171: Westerse beschaving
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 315: Strategieën voor sociale media
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 7
- ADV 346: geavanceerde campagne
Major / 3 eenheden - ADV 498: Collaborative Project: Branded Content
Major / 3 eenheden - LA 222: kunst uit de 20e eeuw
Liberal Arts / 3 eenheden
Semester 8
- ADV 446: Geïntegreerde reclame 3
Major / 3 eenheden - ADV 470: definitieve portefeuille
Core / 3 eenheden - ADV 500: stage in reclame
Keuzevak / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - LA 316: Gegevensanalyse van sociale media
Liberal Arts / 3 eenheden - LA 317: Beheer van sociale media
Liberal Arts / 3 eenheden / aanbevolen voor de zomer - WNM 305: bewegende beelden 2
Keuzevak / 3 eenheden
Eenheidsvereisten
Grote cursussen | Eenheden |
Majoor | 42 |
Vrije kunsten | 45 |
Keuzevak | 9 |
Kern | 36 |
Totaal | 132 |
Graad eisen
Vereisten voor BFA-advertentiediploma's
- Een minimumcijfer van C- in alle kerncursussen, hoofdcursussen en LA 107 Schrijven voor de meertalige artiest of 108 Compositie voor de artiest
- Minimaal 2.0 GPA en de volgende algemene onderwijsvereisten:
- 1 Schriftelijke communicatie: compositie
- 1 Schriftelijke communicatie: kritisch denken
- 1 Schriftelijke communicatie: context en stijl
- 2 Art Historical Awareness: Western Art
- 2 Art Historical Awareness: Surveys
- 1 Historisch bewustzijn
- 1 Kwantitatieve geletterdheid
- 1 Culturele ideeën en invloeden
- 1 Werkgelegenheidscommunicatie en -praktijken
Nadat aan de bovenstaande algemene onderwijsvereisten is voldaan, neemt u de Liberal Arts-keuzevakken naar behoefte om aan de Liberal Arts-eenheidseis te voldoen.
Leerresultaten van het programma
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Ontwerpvaardigheden
- Maak effectief gebruik van visuele media, waaronder tekenen uit de vrije hand, om ideeën en concepten tijdens het creatieve proces over te brengen.
- Pas basisontwerpprincipes toe op creatief werk.
Communicatie vaardigheden
- Creëer boeiende verhalen die blijk geven van een goed begrip van de elementen van het vertellen van verhalen: idee, structuur, conflict, karakter en beeldtaal.
- Presenteer ideeën duidelijk en zelfverzekerd in zowel formele als informele groepsomgevingen.
- Leg complexe ideeën coherent uit in korte, vereenvoudigde vorm.
Probleemoplossing
- Pas strategische elementen toe die zijn gericht op de beoogde klant, het product / de dienst en de markt.
- Verzamel, beoordeel en pas relevante informatie toe, inclusief historisch onderzoek, als onderdeel van het conceptuele en ontwerpproces.
Conceptueel denken
- Communiceer relevante doelstellingen door het gebruik van geschikte esthetische keuzes.
- Denk conceptueel na en voer projecten uit die verder gaan dan traditionele reclamemedia.
- Genereer originele ideeën.
- Ontwikkel ideeën die kunnen worden gearticuleerd binnen projectparameters.
Professionele paraatheid
- Presenteer een originele portfolio om een baan binnen de branche te verwerven.
- Formuleer carrièredoelen en plan om ze te bereiken.
- Dien werk in volgens professionele presentatienormen.
- Werk samen met andere leden van een creatief team.
Leerresultaten Academy of Art University
Afgestudeerden van de Academy of Art University zullen aantonen dat ze:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun gebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met het beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van inzicht in kunst en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- Herken de invloed van belangrijke culturele en esthetische trends, zowel historische als hedendaagse, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en het gedrag die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
Programma resultaat
Niet-gegradueerde studenten voldoen aan de volgende prestatiecriteria voor studenten:
Ontwerp vaardigheden
- Maak effectief gebruik van visuele media, inclusief tekenen uit de vrije hand, om ideeën en concepten over te brengen tijdens het creatieve proces.
- Basisontwerpprincipes toepassen op creatief werk.
Communicatie vaardigheden
- Creëer boeiende verhalen die blijk geven van begrip van de elementen van het vertellen van verhalen: idee, structuur, conflict, karakter en beeldtaal.
- Ideeën duidelijk en zelfverzekerd presenteren in zowel formele als informele groepssettings.
- Complexe ideeën coherent uitleggen in korte, vereenvoudigde vorm.
Probleemoplossing
- Strategische elementen toepassen gericht op de beoogde klant, het product/de dienst en de markt.
- Verzamel, beoordeel en pas relevante informatie toe, inclusief historisch onderzoek, als onderdeel van het conceptuele en ontwerpproces.
Conceptueel denken
- Communiceer relevante doelstellingen door het gebruik van passende esthetische keuzes.
- Denk conceptueel en voer projecten uit die verder gaan dan traditionele advertentiemedia.
- Genereer originele ideeën.
- Ontwikkel ideeën die kunnen worden gearticuleerd binnen projectparameters.
Professionele gereedheid
- Presenteer een origineel portfolio om een baan binnen de branche te verwerven.
- Formuleer carrièredoelen en plan om ze te bereiken.
- Dien werk in volgens professionele presentatiestandaarden.
- Werk samen met andere leden van een creatief team.
Academy of Art University Leerresultaten
Afgestudeerden van de Academy of Art University demonstreren het vermogen om:
- Produceer een oeuvre dat geschikt is voor het zoeken naar professionele kansen op het door hen gekozen gebied van kunst en design.
- Los creatieve problemen op binnen hun vakgebied van kunst en design, inclusief onderzoek en synthese van technische, esthetische en conceptuele kennis.
- Communiceer hun ideeën professioneel en maak contact met hun beoogde publiek met behulp van visuele, mondelinge en schriftelijke presentatievaardigheden die relevant zijn voor hun vakgebied.
- Voer technische, esthetische en conceptuele beslissingen uit op basis van begrip van kunst- en ontwerpprincipes.
- Evalueer werk in hun vakgebied, inclusief hun eigen werk, met behulp van professionele terminologie.
- De invloed herkennen van grote culturele en esthetische trends, zowel historisch als hedendaags, op kunst- en designproducten.
- Leer de professionele vaardigheden en gedragingen die nodig zijn om te concurreren op de wereldmarkt voor kunst en design.
leerplan
Semester 1
- ADV 109: Advertentiemethoden en -trends
- ADV 236: Digitale fotografie
- GR 102: Ontwerptechnologie: hulpmiddelen voor digitale publicaties
- GR 150: Visuele communicatie A
Semester 2
- ADV 241: Ideeënvormingstechnieken
- ADV 258: Digitale video 1 (voorheen WNM 358 digitale video 1)
- FND 113: Schetsen voor communicatie
- LA 108: Compositie voor de kunstenaar
- LA 133: Schrijven in korte vorm
- WNM 105: Ontwerptechnologie: visuele ontwerptools
- WNM 210: Visueel ontwerp 1
Semester 3
- ADV 207: Creatieve Strategie
- ADV 215: korte tekst voor campagnes
- ADV 244: Art Direction voor reclame
- LA 291: Carrières ontwerpen
- WNM 249: Webdesign 1
Semester 4
- ADV 341: Midpoint-portfolio
- ADV 370: Merk en branding
- LA 120: Kunstgeschiedenis door de 15e eeuw
- LA 121: Kunstgeschiedenis door de 19e eeuw
- LA 202: Engels Compositie: Creative Persuasion & Argument
- WNM 205: bewegende beelden 1
Semester 5
- ADV 348: Entertainmentreclame
- ADV 367: Presentatiekunst
- LA 218: Bloggen: creatie en promotie van inhoud
- LA 242: Geschiedenis van grafisch ontwerp
- LA 368: Cultuur ervaren: antropologie voor de hedendaagse kunstenaar
Semester 6
- ADV 343: Campagne
- ADV 348: Entertainmentreclame
- ADV 467: Televisiecommercialproductie
- ADV 498:
- LA 124: Natuurkunde voor kunstenaars: licht, geluid en beweging
- LA 171: Westerse beschaving
- LA 315: Strategieën voor sociale media
Semester 7
- ADV 346: Geavanceerde Campagne
- ADV 498: Samenwerkingsproject: merkinhoud
- LA 222: 20e-eeuwse kunst
Semester 8
- ADV 446: Geïntegreerde reclame 3
- ADV 470: definitieve portefeuille
- ADV 500: Stage in reclame
- LA 316: Gegevensanalyse van sociale media
- LA 317: Beheer van sociale media
- WNM 305: bewegende beelden 2
Programma collegegeld
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.