BBA in Global Hospitality Management
DUUR
3 up to 4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2024
COLLEGEGELD
USD 42.925 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totale verplichte studiekosten voor 122 studiepunten
Invoering
Een Bachelor of Business Administration in Global Hospitality Management van AIHM combineert voorbeeldig Zwitsers onderwijs met een mondiale mentaliteit en een internationale kijk om je voor te bereiden op een bloeiende carrière in de horeca, internationaal toerisme en aanverwante ondernemende ondernemingen. Opgericht door Minor Hotels en in academische samenwerking met Les Roches, brengt AIHM twee krachtige namen samen voor één toonaangevende opleiding in wereldwijd hospitality management.
Het programma heeft tot doel studenten voor te bereiden op een reeks mondiale management- en operationele carrières in de internationale toerisme- en horecasector en hen de tools te bieden om hun ondernemersactiviteiten te starten. Voortbouwend op operationele vaardigheden en kennis ontwikkelt het programma managementtheorieën en -competenties verder met behulp van een reeks onderwijs- en leerprocessen.
- Studenten die het Les Roches-curriculum volgen, hebben na hun afstuderen een arbeidsparticipatie van 94%.
- Het uitgebreide netwerk van Minor Hotels biedt toegang tot ruim 35.000 professionals en ondernemers in de horeca- en toerismebranche.
- Ontvang echte gastvrijheidservaring van enkele van 's werelds meest erkende horecamerken.
- Leer van een internationale faculteit die is goedgekeurd door Les Roches, met tientallen jaren ervaring in hospitality-management.
Galerij
Ideale studenten
Het programma heeft tot doel studenten voor te bereiden op een reeks mondiale management- en operationele carrières in de internationale toerisme- en horecasector en hen de tools te bieden om hun ondernemersactiviteiten te starten. Voortbouwend op operationele vaardigheden en kennis ontwikkelt het programma managementtheorieën en -competenties verder met behulp van een reeks onderwijs- en leerprocessen.
toelatingen
leerplan
AIHM brengt het door Les Roches geaccrediteerde curriculum voor het eerst naar Zuidoost-Azië. Het curriculum beslaat 3,5 jaar, waarvan 7 semesters. Elk semester bouwt voort op het vorige en biedt studenten een holistische leerervaring.
Ervaringsleren
Bij AIHM leggen we de nadruk op ervaringsleren.
Naast praktijkgericht leren en persoonlijke begeleiding in de klas, omvat ons bachelorprogramma twee stageplaatsen die je zullen helpen praktijkervaring en voorkennis op te doen waar je de rest van je carrière gebruik van zult maken.
stages
Stages vinden plaats in semester 2 en 5. De eerste is bij een Minor Hotels-gebouw in Thailand, waar studenten worden ondergedompeld in een wereld van eersteklas gastvrijheid.
De tweede stage is een internationale stage naar keuze van elke student – of het nu een hotel in het buitenland is, een Fortune 500-bedrijf of een opwindende start-up.
Tijdens elke stage krijg je de kans om dieper in je specialisatie te duiken en je kennis in de praktijk te brengen.
Academisch programma
Behaal een Bachelor of Business Administration in Global Hospitality Management van AIHM. Dit programma duurt 3,5 jaar (7 semesters). We leggen de nadruk op ervaringsleren met een mondiale kijk, wat betekent dat je twee semesters zult doorbrengen op een professionele stage die is ontworpen om je kennis en vaardigheden in de praktijk te brengen in echte horecaomgevingen. Leer in actie bij AIHM.
Semester 1
Innovatie, ondernemerschap en communicatie
- Inleiding tot ondernemend ontwerp
- De wereld van de oenologie
- Numerieke vaardigheden voor de horecaprofessional
- Professionele communicatieve vaardigheden
- Essentieel Engels
Van de boerderij tot aan tafel
- Fijne eetservice
- Fijne eetkeuken
Gastrelaties en hotelactiviteiten
- Frontoffice praktijk- en vastgoedbeheersystemen
- Conciërge en gastenrelaties
- Kamersverdeling in de horeca
- Housekeeping-operaties
Vaardigheden en technieken in eten en drinken
- Internationale keuken, catering, banketten en recepties
- Mixologie, Bar en Barista
Restaurantlaboratorium
- Innovatieve restaurantconcepten
- Straatvoedsel
- Reinigingswetenschap en rentmeesterschap in duurzame praktijk
Semester 2
- Professionele ontwikkeling I
- Reflectie op de praktijk I
Semester 3
- Financiële boekhouding horeca
- Diversiteit beheren op de mondiale werkplek
- Marketing voor de horeca
- Academische communicatieve vaardigheden
- Grondbeginselen van data-analyse en visualisatie
Semester 4
- Beheer van voedsel en dranken
- Hospitality Managerial AccountingTeams naar succes leiden
- Digitale marketing en verkoop
- Kamersinventarisatie en controlebeheer
- Beheer van horecagelegenheden
- Fundamentals of Economics
Semester 5
- Professionele ontwikkeling II
- Reflectie op de praktijk II
Semester 6
- Financieel beheer horeca
- Mensen- en talentmanagement
- Modellen voor probleemoplossing en besluitvorming
- Beheer van klantrelaties
- Omzet- en prijsbeheer
- Data-analyse voor bedrijfsoptimalisatie
Semester 7
Optie 1: specialisatie horecaondernemerschap
- Innovatie in de horeca
- Projecten, ethiek en juridische overwegingen
- Horecaprognoses en -modellen
- Digitale marketing en contentcreatie
Optie 2: Specialisatie digitale marketingstrategieën
- Innovatieve verkoopstrategieën
- Merkmanagement
- Marketing 4.0
- Mondiale strategische marketing
Optie 3: specialisatie Hotel Financial Performance Management
- Prestatiemanagement
- Zakelijke financiële besluitvorming
- Mondiale financierings- en risicobeheerstrategieën
- Voorspelling en modellering van horecafinanciering
Programma resultaat
Het programma heeft tot doel studenten voor te bereiden op een reeks mondiale management- en operationele carrières in de internationale toerisme- en horecasector en hen de tools te bieden om hun ondernemersactiviteiten te starten. Voortbouwend op operationele vaardigheden en kennis ontwikkelt het programma managementtheorieën en -competenties verder met behulp van een reeks onderwijs- en leerprocessen.
Carrièremogelijkheden
In ons Bachelor of Business Administration in Global Hospitality Management-programma hebben studenten de mogelijkheid om te netwerken en rechtstreeks samen te werken met voorbeeldige merken. Krijg een kijkje achter de schermen bij hoe een vijfsterrenhotel wordt beheerd, of ga achter de receptie zitten en leer wat er nodig is om leiding te geven aan een bekroond klantenserviceteam. Dit zijn slechts twee van de manieren waarop je bij AIHM al doende leert.