Keystone logo
© Allegheny Photography
Allegheny College

Allegheny College

Allegheny College

Invoering

Bij Allegheny College nodigen we onze leerlingen uit om zichzelf niet te beperken, maar in plaats daarvan al hun interesses te ontdekken.

Elke Allegheny-student volgt cursussen in elke kennisafdeling - geesteswetenschappen, natuurwetenschappen en sociale wetenschappen - en verklaart tegen het einde van hun tweede jaar zowel een major als een minor (buiten de divisie van hun major).

Studenten combineren hun interesses en breiden hun concentratie uit tot voorbij één divisie, waarbij ze het soort denken over het grote geheel ontwikkelen waar veel vraag naar is in de huidige wereldmarkt.

Onze missie

Allegheny's niet-gegradueerde residentiële opleiding bereidt jonge volwassenen voor op een succesvol, zinvol leven door de intellectuele, morele en sociale ontwikkeling van studenten te bevorderen en persoonlijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid aan te moedigen. De faculteit en het personeel van Allegheny combineren hoge academische normen en toewijding aan de uitwisseling van kennis met een ondersteunende benadering van leren. Afgestudeerden zijn toegerust om kritisch en creatief te denken, duidelijk te schrijven, overtuigend te spreken en uitdagingen aan te gaan in een diverse, onderling verbonden wereld.

Verklaring van de Gemeenschap

Allegheny-studenten en -medewerkers zetten zich in voor het creëren van een inclusieve, respectvolle en veilige residentiële leergemeenschap die racisme, seksisme, heteroseksisme, religieuze onverdraagzaamheid en andere vormen van intimidatie en discriminatie actief confronteert en uitdaagt. We stimuleren individuele groei door een vrije uitwisseling van ideeën te bevorderen in een omgeving die diversiteit, vertrouwen en gelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Zodat het recht van iedereen om deel te nemen aan een gedeelde leerervaring wordt gehandhaafd, bevestigt Allegheny zijn toewijding aan de principes van vrijheid van meningsuiting en onderzoek, terwijl het tegelijkertijd verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid bevordert bij de uitoefening van deze vrijheden. Deze verklaring is geen vervanging van bestaand personeelsbeleid en gedragscodes.

Statistieken

In het klaslokaal

  • 11: gemiddelde klasgrootte
  • 75%: eerstejaarsstudenten die in de beste 25% van hun middelbare schoolklas zijn afgestudeerd
  • 100%: senioren voltooien en verdedigen de seniorencomp
  • 0: afgestudeerde onderwijsassistenten
  • 11:1 verhouding student-faculteit

Top 25 hogescholen voor vrije kunsten in het land

Volgens de Washington Monthly Rankings, gebaseerd op de kracht van onze bijdrage aan het algemeen belang.

Studentenpopulatie

  • 1.800 studenten
  • 47 staten vertegenwoordigd
  • 70 landen vertegenwoordigd

Typisch eerstejaars klasprofiel

  • 480-520 studenten
  • 3,53 gemiddelde GPA
  • 65% studeerde af in de 25% van hun klas; 40% in de top 10%
  • 12 afscheidsvieringen
  • 57% nam deel aan maatschappelijke betrokkenheid op de middelbare school
  • 54% van buiten Pennsylvania
  • 370 middelbare scholen vertegenwoordigd
  • 100% woont op de campus

Na het afstuderen:

  • 60% begint zijn carrière
  • 46% in dienst bij afstuderen
  • 93% binnen 6 maanden aan het werk

Topsectoren: STEM, bedrijfsleven, gezondheidszorg, onderwijs

  • 30% Ga door met afstuderen of een professionele school
  • Acceptatiepercentage van 80-100% – twee keer het nationale gemiddelde – inclusief medische en rechtenstudies

    Campusfuncties

    • 40 grote gebouwen op de campus
    • Het centrale campusgebied is 79 hectare groot
    • Het recreatiegebied rond de campus is 203 hectare groot
    • Het natuurreservaat Bousson Forest is 283 hectare groot

    Hoogtepunten van de campus

    • Het landelijk befaamde wetenschapscomplex
    • Miljoenendollarcentrum voor communicatiekunst en theater
    • David V. Wise sport- en fitnesscentrum
    • Kunstgalerieën Bowman, Penelec en Megahan
    • Pelletier-bibliotheek en de Learning Commons
    • Huizen met een special interest (huizen uit het verleden bevatten een internationaal thema en een jazzthema)
    • Dansstudio's en speelruimtes
    • Multimediaal taalleerlaboratorium
    • Slimme klaslokalen en ultramoderne videoconferentiefaciliteiten
    • Observatorium en planetarium
    • WARC-radio- en ACTV-televisiestations
    • Seismografisch netwerkstation
    • GIS-leerlaboratorium
    • Atletiek- en kunstgrasveld in Olympische stijl
    • North Village I en II bieden studentenappartementen in herenhuisstijl en residenties in suitestijl
    • Tippie Alumnicentrum in het historische Cochran Hall
    • Het nieuwe milieuwetenschappelijk centrum

      toelatingen

      Toelatingseisen

      De toelatingscommissie beoordeelt elk ingevuld aanvraagdossier grondig. Het toelatingsproces is holistisch. Geen enkel cijfer, factor of score zal een student automatisch toegang tot Allegheny geven of weigeren.

      • Strenge lessen op de middelbare school: de gevolgde lessen en de behaalde cijfers (vier jaar Engels, drie jaar natuurkunde, wiskunde en sociale studies zijn doorgaans vereist) worden door de toelatingscommissie sterk in overweging genomen. Van personen die meer dan het minimumaantal vakken kiezen, wordt aangenomen dat ze over sterkere toegangsgegevens beschikken. Honours- of AP-lessen worden aanbevolen, evenals vreemde talen als de school dergelijke niveaus aanbiedt.
        Er worden punten en/of plaatsingen toegekend voor AP-scores van 4 of 5, of gelijkwaardige scores op CLEP-, IB- of Britse A-Level-examens. Allegheny accepteert ook de meeste “College in High School”-credits.
      • Cijfers middelbare school/GPA: Cijfertrends en nauwkeurigheid van de cursusselectie, in de context van cursussen die op uw middelbare school worden aangeboden, worden in aanmerking genomen bij het beoordelen van transcripties.
      • School-/gemeenschapsactiviteiten: Allegheny is er trots op een zeer actieve studentenorganisatie te hebben. Wij vinden het belangrijk dat kandidaten voor toelating academisch getalenteerd zijn en ook betrokken zijn bij hun school en/of gemeenschap. Familieverplichtingen zoals de zorg voor broers en zussen of andere familieleden worden beschouwd als manieren om leiderschap en betrokkenheid te tonen.
      • Aanbeveling: van een docent van een studievak of schooldecaan en Schoolrapport (van je schooldecaan). U kunt ook een brief van een predikant, coach, werkgever meesturen, maar dit is niet verplicht.
      • Persoonlijk essay: laat zien wat je schrijft en vertel ons meer over jezelf.
      • Aanvullend materiaal: Er worden ons vaak vragen gesteld over portfolio's van beoogde kunstvakopleidingen en audities van potentiële muziek- en theatervakopleidingen. Deze zijn niet vereist tijdens het aanmeldingsproces, maar als u stukken van uw werk wilt indienen (dia's, een audioband, een videoband), sturen we deze graag door naar onze faculteitsleden om ze te evalueren als onderdeel van jouw toepassing. Materialen kunnen op verzoek geretourneerd worden.
      • SAT- of ACT-scores: Allegheny omarmt het concept dat gestandaardiseerde testscores niet uitsluitend het volledige scala aan vaardigheden of potentieel van een student weerspiegelen om te slagen op de universiteit.
      • Toelatingsgesprek (op de campus of online): Aankomende studenten en hun families worden sterk aangemoedigd om de Allegheny-campus te bezoeken om de onderwijsprogramma's, de campussfeer en de fysieke faciliteiten van het college te beoordelen. Hoewel een ontmoeting met een medewerker van de Admissions-staf geen vereiste is, kan dit gesprek zowel de student als de hogeschool een dieper inzicht geven in het karakter en de persoonlijkheid van elkaar. Op verzoek kunnen ook bijeenkomsten met leden van de faculteit of met andere leden van de Allegheny-gemeenschap worden gepland.

      Locaties

      • Meadville

        520 North Main Street, 16335, Meadville

      Vragen