
Bachelor of Arts in Media en Massacommunicatie - Radio en TV
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
8 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Licht, camera, actie!
Het programma is bedoeld voor studenten die van nature creatief en innerlijk dynamisch zijn en van plan zijn hun carrière op radio en televisie op te bouwen. Dit gespecialiseerde programma kan van een creatieve passie een levensvatbare carrière maken. De uitgebreide focus van het programma helpt studenten hun vaardigheden te ontwikkelen door te werken in een theorie-praktijkomgeving die goed is uitgerust in speciaal gebouwde studio's. De trainers zijn de praktiserende persoonlijkheden uit de mediawereld. Het College zet zich in om een realistische studio-omgeving te bieden die creativiteit voedt en inspireert.
Een diploma in radio en televisie heeft sterke banden met de groei van de uitzendindustrie die in de GCC-landen en elders opkomt. AUE-afgestudeerden worden met de hand bijles gegeven om fantasierijk, technologisch aanpasbaar, bekwame denkers en ondernemend te zijn met een toewijding om in de digitale media-industrie te werken. De studenten worden gecoacht om inhoud van animatie tot mash-up, blogs, uitzendingen, advertenties en korte films te ontwikkelen, te creëren en te bekritiseren en om zichzelf fantasierijk te bouwen om zowel als producent als als consument op te treden. Het uiteindelijke idee is om hun kwaliteiten in samenwerken, netwerken en projectmanagement te ontwikkelen en te verfijnen.
De American University in the Emirates is geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs van de VAE
toelatingen
Beurzen en financiering
leerplan
43 Cursussen | 126 Kredieturen
Algemene educatie | Cursussen (21) | Kredieturen (63) |
Kernvak | Cursussen (14) | Kredieturen (39) |
specialisatie | Cursussen (5) | Kredieturen (15) |
Gratis keuzevakken | Cursussen (3) | Kredieturen (9) |
Cursus algemeen onderwijs
A: Talen en communicatiewetenschappen
De student selecteert 12 studiepunten (4 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Universitair leven - [3 credit-uren]
- Academisch schrijven 1 - [3 credit-uren]
- Academisch schrijven 2 - [3 credit-uren]
- Inleiding tot onderzoek - [3 credit-uren]
- Arabische compositie - [3 credit-uren]
- Arabisch voor niet-Arabisch - [3 credit-uren]
- Communicatieve vaardigheden in het Arabisch - [3 credit-uren]
B: De natuurwetenschappen
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Natuurwetenschappen - [3 credit-uren]
- Duurzame energie - [3 credit-uren]
- Milieuwetenschappen - [3 credit-uren]
- Natuurkunde - [3 credit-uren]
C: De sociale of gedragswetenschappen
De student selecteert 27 studiepunten (9 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Algemene psychologie - [3 credit-uren]
- Innovatie en ondernemerschap - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociale wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot politieke wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot antropologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot aardrijkskunde - [3 credit-uren]
- Mensenrechten - [3 kredieturen]
- Micro-economie - [3 credit-uren]
D: Informatietechnologie of Kwantitatief
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Algemene wiskunde - [3 credit-uren]
- Algemene statistieken - [3 kredieturen]
- Inleiding tot computersysteem - [3 credit-uren]
- Wiskunde voor bedrijven - [3 credit-uren]
E: Geesteswetenschappen of Kunsten
De student selecteert 12 studiepunten (4 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Hedendaagse Arabische kunst - [3 credit-uren]
- Inleiding tot filosofie - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van het Midden-Oosten - [3 kredieturen]
- Wereldgeschiedenis - [3 credit-uren]
- Amerikaanse literatuur - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van islamitische kunst - [3 credit-uren]
F: Islamitische studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Islamitische cultuur - [3 credit-uren]
- Islamitische beschaving - [3 kredieturen]
G: VAE-studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- VAE en GCC Society - [3 credit-uren]
Kernvak
- Inleiding tot massacommunicatie - [3 credit-uren]
- Inzicht in public relations - [3 kredieturen]
- Grondbeginselen van nieuws - [3 kredieturen]
- Inleiding tot sociale media - [3 kredieturen]
- Inleiding tot multimediaproductie - [3 credit-uren]
- Pre-stage - [0 credit-uren]
- Stage - [3 credit-uren]
- Publieke opinie en propaganda - [3 credit-uren]
- Organisatorische communicatie - [3 credit-uren]
- Massacommunicatietheorie en praktijk - [3 credit-uren]
- Fotojournalistiek - [3 credit-uren]
- Bewerken voor de massamedia - [3 credit-uren]
- Mediarecht en ethiek - [3 credit-uren]
- Schrijven voor de massamedia - [3 credit-uren]
Specialisatiecursus
- Schrijven voor radio en tv - [3 credit-uren]
- Radioproductie - [3 credit-uren]
- Reclame voor uitzendingen en digitale media - [3 kredieturen]
- Televisie- en digitale videoproductie - [3 kredieturen]
- Capstone-afstudeerproject - [3 credit-uren]
Gratis keuzevakken
3 gangen | 9 credit-uren
Gebaseerd op interesse
- Ontwerp cursussen
- Educatieve cursussen
- Bedrijfskunde cursussen
- Cursussen Beveiliging en wereldwijde studies
- Informatietechnologie cursussen
- Cursussen informatica
Ondersteuning studiegebied
- Cursussen Internationale Betrekkingen
- Cursussen public relations
- Geïntegreerde cursussen marketingcommunicatie
opkomst
Student bouwt het schema op basis van beschikbare aangeboden cursussen in het geregistreerde semester
Doordeweekse ochtendlessen | Doordeweekse Avondlessen |
Zondag - Dinsdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur | Zondag - Dinsdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur |
Programma resultaat
- Demonstreer het vermogen om elementaire massacommunicatieberichten in de communicatietheorieën te kennen, te evalueren en toe te passen
- Effectief communiceren met anderen in interpersoonlijke situaties, situaties in kleine groepen en spreken in het openbaar.
- In staat om geschikte onderzoeksmethoden te gebruiken om relevante vragen te beantwoorden.
- Demonstreer gevoeligheid voor de ethische kwesties in hun praktijk.
- Mogelijkheid om relevante theorie toe te passen op de communicatiepraktijk.
- Met succes de juiste concepten, kennis, vaardigheden en theorieën van radio- en televisiemedia toepassen.
Programma collegegeld
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor Mediastudies
- Villaviciosa de Odón, Spanje
Digitale cultuur en communicatie
BA (Hons) in Media, Culture and Communications
- Sharjah, Verenigde Arabische Emiraten
- Lagos, Nigeria + 3 meer