
Bachelor of Business Administration - E-commerce en marketing
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
8 Semesters
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Bereik klanten in alle hoeken
Het College of Business Administration biedt een up-to-date programma in e-commerce en marketing met management- en technologische kennis waarmee studenten kunnen deelnemen en de elektronische media als marktplaats kunnen gebruiken.
E-commerce of elektronische handel is een op computers gebaseerde wetenschap die digitale systemen gebruikt voor economische en zakelijke doeleinden. Deze vorm van marketing is de afgelopen drie decennia sterk uitgebreid.
Direct na je opleiding op zoek naar werk? Een logische oplossing is een hbo-opleiding E-Commerce en Marketing aan de AUE. Het 'global village'-concept heeft ervoor gezorgd dat alle industrieën op een gemeenschappelijk platform zijn gaan opereren. Virtueel contact staat niet langer op zichzelf; het is eerder de meest effectieve oplossing voor de industriële behoeften van het nieuwe millennium.
Het handelsvolume, de beschikbaarheid van goederen, de overdracht van financiën, het delen van informatie en het leveren van de artikelen aan de markt is een vurige oefening van intelligentie; en het blijft slechts een klik verwijderd.
Een leergierige persoon, die het potentieel en het vertrouwen heeft van passende communicatie, overtuigingskracht en bereid is om beter te presteren, zou deze specialisatie moeten bestuderen. De cursusprogramma's ontwikkelen studenten tot multi-track denkers, om druk vast te houden, de kansen te benutten en de technologische vooruitgang van dit tijdperk te waarderen.
CIM Graduate Gateway
College of Business Administration BBA in E-Commerce en Marketing aan de American University in the Emirates is erkend door het Chartered Institute of Marketing (CIM). CIM is 's werelds toonaangevende professionele marketingorganisatie met meer dan 30.000 leden wereldwijd, waaronder meer dan 3.000 Chartered Marketers. Met de erkenning kunnen studenten worden vrijgesteld van bepaalde modules op hun pad om gecertificeerd te worden in professionele marketing en professionele digitale marketing.
AUE staat nu vermeld op de "vrijstellingen zoeken" van de CIM-website om studenten te informeren over de vrijstellingen met betrekking tot hun specialisatie en het jaar van voltooiing is hier te vinden:
https://www.cim.co.uk/kwalificaties/graduate-gateway/
Studenten moeten zich binnen 3 jaar na afstuderen als CIM-lid registreren om aanspraak te maken op de vrijstellingen en hebben vervolgens tot 5 jaar na afstuderen om de aanvullende module(s) te voltooien om hun volledige kwalificaties te behalen.
De American University in the Emirates is geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs van de VAE
toelatingen
Beurzen en financiering
leerplan
42 Cursussen | 126 Kredieturen
Algemene educatie | Cursussen (12) | Kredieturen (36) |
Kernvak | Cursussen (16) | Kredieturen (48) |
specialisatie | Cursussen (10) | Kredieturen (30) |
Gratis keuzevakken | Cursussen (4) | Kredieturen (12) |
Cursus algemeen onderwijs
A: Talen en communicatiewetenschappen
De student selecteert 12 studiepunten (4 cursussen) uit de onderstaande lijst
Studenten moeten alle volgende cursussen volgen:
- Universitair leven - [3 credit-uren]
- Academisch schrijven - [3 credit-uren]
- Inleiding tot onderzoek - [3 credit-uren]
Studenten moeten een van de volgende Arabische taalcursussen volgen:
- Arabische compositie - [3 credit-uren]
- Arabisch voor niet-Arabisch - [3 credit-uren]
- Communicatieve vaardigheden in het Arabisch - [3 credit-uren]
B: De natuurwetenschappen
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Natuurwetenschappen - [3 credit-uren]
- Duurzame energie - [3 credit-uren]
- Milieuwetenschappen - [3 credit-uren]
- Natuurkunde - [3 credit-uren]
C: De sociale of gedragswetenschappen
De student selecteert 6 studiepunten (2 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Algemene psychologie - [3 credit-uren]
- Innovatie en ondernemerschap - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociale wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot politieke wetenschappen - [3 credit-uren]
- Inleiding tot sociologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot antropologie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot aardrijkskunde - [3 credit-uren]
- Mensenrechten - [3 kredieturen]
D: Informatietechnologie of Kwantitatief
De student selecteert 9 studiepunten (3 cursussen) uit de onderstaande lijst
- Algemene wiskunde - [3 credit-uren]
- Algemene statistieken - [3 kredieturen]
- Inleiding tot computersysteem - [3 credit-uren]
- Wiskunde voor bedrijven - [3 credit-uren]
E: Geesteswetenschappen of Kunsten
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Hedendaagse Arabische kunst - [3 credit-uren]
- Inleiding tot filosofie - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van het Midden-Oosten - [3 kredieturen]
- Wereldgeschiedenis - [3 credit-uren]
- Amerikaanse literatuur - [3 credit-uren]
- Geschiedenis van islamitische kunst - [3 credit-uren]
F: Islamitische studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- Islamitische cultuur - [3 credit-uren]
- Islamitische beschaving - [3 kredieturen]
G: VAE-studies
De student selecteert 3 credit-uren (1 cursus) uit de onderstaande lijst
- VAE en GCC Society - [3 credit-uren]
Kernvak
- Principes van beheer - [3 credit-uren]
- Boekhoudprincipes - [3 kredieturen]
- Managementboekhouding - [3 kredieturen]
- Micro-economie - [3 credit-uren]
- Principes van marketing - [3 credit-uren]
- Management Informatie Systeem - [3 Credit Uren]
- Macro-economie - [3 credit-uren]
- Bedrijfsstatistieken - [3 kredieturen]
- Organisatorisch gedrag - [3 credit-uren]
- Financieel beheer - [3 kredieturen]
- Ondernemingsrecht - [3 kredieturen]
- Kwantitatieve analyse - [3 kredieturen]
- Productie- en operationeel beheer - [3 credit-uren]
- Zakelijke praktijk in de VAE en GCC - [3 kredieturen]
- Internationaal zakendoen - [3 kredieturen]
- Strategisch management - [3 credit-uren]
Specialisatiecursus
- Consumentengedrag - [3 kredieturen]
- Duurzaamheid en verantwoorde marketing - [3 credit-uren]
- Marketing in digitale omgeving - [3 credit-uren]
- Geïntegreerde marketingcommunicatie - [3 credit-uren]
- Inleiding tot Marketing Analytics - [3 kredieturen]
- Merkbeheer - [3 kredieturen]
- Marketingonderzoek - [3 credit-uren]
- Wereldwijde marketing - [3 kredieturen]
- Strategische marketing - [3 kredieturen]
- Speciale onderwerpen in marketing - [3 credit-uren]
Gratis keuzevakken
4 gangen | 12 credit-uren
Gebaseerd op interesse
- Cursussen media en massacommunicatie
- Educatieve cursussen
- Ontwerpcursussen
- Cursussen over beveiliging en wereldwijde studies
- Cursussen informatietechnologie
- Cursussen Computerwetenschappen
Ondersteuning studiegebied
- Financiële cursussen
- Cursussen verzekeringen en risicobeheer
- Cursussen Bedrijfsmanagement
- Supply Chain-cursussen
- Cursussen over gezondheidszorgmanagement
- Boekhoudcursussen
- Cursussen Human Resources
opkomst
Student bouwt het schema op basis van beschikbare aangeboden cursussen in het geregistreerde semester
Doordeweekse ochtendlessen | Doordeweekse Avondlessen |
Zondag - Dinsdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 9.00 – 16.00 uur | Zondag - Dinsdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur Maandag - Woensdag | Tussen 16:00 – 21:00 uur |
Programma resultaat
- Ontwikkel kritische analysevaardigheden die relevant zijn voor hun carrièrepaden.
- Analyseer en interpreteer gespecialiseerde gegevens en informatie om rationele zakelijke beslissingen te nemen.
- Pas innovatieve en geavanceerde benaderingen toe om de nationale en internationale zakelijke omgeving te evalueren.
- Demonstreer praktische vaardigheden in verschillende bedrijfsdisciplines.
- Kennis verwerven over de fundamentele concepten, principes en theorieën in de specialisatie.
Programma collegegeld
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BBA - Bachelor of Business Administration - Small Business Management
- Zürich, Zwitserland
- Antwerp, België + 7 meer
Bachelor of Business Administration - Innovatie en duurzaamheid
BBA in Evenementenbeheer
- Montreux, Zwitserland