BA (Hons) in bedrijfsbeheer - specialisatie e-business
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 22.615 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totaal voor Maleisische studenten: RM 87.000 | totaal voor internationale studenten: RM 88,200 / USD 22,615
Invoering
APU-DMU dual degree programma
Studenten die een bacheloropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om zich aan te APU -DMU Dual Degree Scheme. Volgens deze regeling ontvangen studenten bij het afstuderen 2 diploma's en transcripties: 1 van Asia Pacific University ( APU ), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), VK.
Meer dan alleen een diploma bedrijfsbeheer
APU's BA (Hons) in Business Management met een specialisatie in E-Business-graad is ontworpen om u een voorsprong te geven met de nieuwste technologieën die in lijn zijn met de Industriële Revolutie 4.0.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Dit programma is specifiek ontworpen om studenten te voorzien van:
- Een goed begrip van de context, aard, rol en betekenis van e-businessactiviteiten zoals uitgevoerd door managers in een reeks organisaties.
- Een uitgebreid begrip en toepassing van het creëren, financieren en beheren van internetbedrijven in een dynamische zakenwereld.
- Blootstelling aan theoretische en praktische kwesties van zakendoen via internet en internet.
- Een breed scala aan arbeidsvaardigheden, zoals kritisch denken, probleemoplossend vermogen en interpretatieve vaardigheden, effectieve schriftelijke en mondelinge communicatie, het gebruik van IT in zakelijke toepassingen en het vermogen om onderzoek te doen naar e-businesskwesties.
Graad niveau 1
Studenten krijgen een basiskennis van de context waarin het bedrijfsleven opereert: management, rechten, boekhouding, economie, ondernemerschap en marketing. We zullen ze ook blootstellen aan zakelijke en communicatieve vaardigheden, computer- en IT-vaardigheden en kwantitatieve vaardigheden, onafhankelijk leren. Alle Business Management-programma's hebben een gemeenschappelijk eerste jaar, zodat ze een solide basis krijgen in theorieën en praktijken op het gebied van bedrijfsmanagement.
Gemeenschappelijke modulen
- Inleiding tot beheer
- Boekhoudkundige vaardigheden
- Zakelijke en communicatieve vaardigheden
- Bedrijfseconomie
- Zakenrecht
- Digitaal denken en innovatie
- Grondbeginselen van ondernemerschap
- Marketing
- Beheer van mensen
- Kwantitatieve vaardigheden
Graadniveau 2
Studenten zullen worden blootgesteld aan meer geavanceerde niveaus van het curriculum, waaronder gedragswetenschappen, bedrijfsethiek en bestuur, kritisch denken in management en creativiteit en innovatie. Daarnaast zullen ze zich ook specialiseren op het gebied van e-business management, e-commerce en e-marketing. Ook zal een diepgaand begrip van functioneel beheer op verschillende gebieden worden ontwikkeld. Ze zullen meer inzicht krijgen in de kernbedrijfsprocessen door middel van de toonaangevende software die wordt ondersteund door SAP. We zullen hun zelfstandig leren verder koesteren om hen voor te bereiden op de werkplek en op verder onderzoek.
Gemeenschappelijke modulen
- Gedragswetenschap in Organisatie
- Bedrijfsethiek en bestuur
- Methoden voor zakelijk onderzoek
- Klantwaarde leveren
- Enterprise Resource Planning met SAP-platform
Gespecialiseerde modulen
- Beheer van e-business
- E-commerce
- Digitale marketing
- Operationeel Beheer
- Creativiteit en innovatie
Keuzemodules (kies er 2)
- Beheer van financiën OF financieel beheer
- Kritisch denken in management OF
- Multimedia-applicatie
Stage (16 weken)
Studenten volgen een stage/industriële training voor een periode van minimaal 16 weken om hen voor te bereiden op een soepele overgang van de klas naar de werkomgeving.
Diploma niveau 3
Studenten zullen gebruik maken van hun eerdere studies en industriële ervaring om hun vertrouwdheid te vergroten bij het aanpakken van meer praktische en moderne kwesties van het e-Business-ecosysteem, zoals zoekmachineoptimalisatie en -technieken, begrip van e-business-systeemoperaties en meer. Leiderschap en strategische managementvaardigheden zullen worden aangeleerd, met als doel hen op te leiden tot bedrijfsleiders. Voor een afstudeerproject moeten ze een onderwerp individueel verkennen - ze zullen de academische en praktische aspecten van hun bekwaamheid in het gekozen studiegebied demonstreren.
Gemeenschappelijke modulen
- Strategisch management
- Technologieën voor digitale marketing mogelijk maken
Gespecialiseerde modulen
- E-Business-project
- E-Business Inkoop
- Eigentijds beheer
- Wereldwijde marketing
- Onderzoek naar e-business
- Verandering beheren
- Digitale strategie en analyse
Keuzemodules (kies er 2)
- Bedrijfsfinanciering OF Klantrelaties opbouwen
- Geïntegreerde marketingcommunicatie OF
- Management van retailmarketing
MQA verplichte vakken*
- Etnische Relaties (M'sian Studenten)
- Islamitische en Aziatische beschaving (M'sian Students)
- Maleisische studies (internationale studenten)
- Maleise communicatietaal (internationale studenten)
- Professionele communicatieve vaardigheden op de werkvloer
- Werknemers- en werkgelegenheidstrends
- Co-curriculum
(* Alle studenten moeten deze modules met succes voltooien, zoals bepaald door het Malaysian Qualification Agency.)
Opmerking: het specialisme verschijnt alleen in de academische transcriptie.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Manager New Business Development
- E-business adviseur
- Technopreneur
- Online marketingspecialist
- Specialist in digitale advertenties
- Sales en Marketing Manager
- Digitale marketingmanager
- E-commerce specialist
- Digitale marketing analist
- Beheerder webanalyse
- social media specialist
- Marketingmanager
APU - Leiden van digitale transformatie in business, management en marketing
De toekomst is technologie - elk bedrijf heeft toekomstbestendige digitale talenten nodig voor de digitale economie
Als de 4e industriële revolutie (IR4.0) de wereld overneemt, zien we een opwaartse trend van de samensmelting van digitale technologie met het bedrijfsleven. Terwijl bedrijven digitale technologie integreren in hun activiteiten, verbetert digitale transformatie de klantervaring en transformeert het bedrijfsmodellen en operationele modellen binnen de organisatie.
Willen bedrijven veerkrachtig en concurrerend blijven, dan moeten ze innoveren, digitale producten en digitale oplossingen adopteren, een digitale groeistrategie hebben, technologie gebruiken voor expansie en groei, en hun personeel uitrusten met de nodige vaardigheden om wijdverbreide transformatie en de digitale revolutie in dit digitale tijdperk. De rol van "Technology in Business" is essentieel en technologie heeft elk aspect van de manier waarop bedrijven in hoog tempo werken, uitgedaagd en veranderd. Dankzij technologie is snelle globalisering mogelijk geweest. Iedereen kan nu overal ter wereld zaken doen met behulp van supersnel internet, connectiviteit en de aanwezigheid van goed verbonden sociale media. Technologie heeft de ontwikkeling van e-business, e-commerce en digitale marketing gestimuleerd en heeft een nieuwe dynamiek gebracht in de globalisering van bedrijven.
Opkomst van e-commerce – Kopen en verkopen zonder grenzen
Terwijl de wereldwijde pandemie de wereld ontwrichtte, werden internetwinkelplatforms het dominante kanaal voor consumenten om essentiële goederen en diensten te kopen. Er wordt voorspeld dat e-business en e-commerce deze opwaartse trend zullen doorzetten en zullen blijven groeien. Als toekomstige e-businessprofessionals wordt u opgeleid om zaken buiten de traditionele grenzen te managen, waardoor u wordt gevormd tot professionals die in staat zijn om toekomstige zakelijke uitdagingen aan te gaan.