BA (Hons) in marketingmanagement
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 22.615 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totaal voor Maleisische studenten: RM 87.000 | totaal voor internationale studenten: RM 88,200 / USD 22,615
Invoering
APU-DMU dual degree programma
Studenten die een bacheloropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om zich aan te APU -DMU Dual Degree Scheme. Volgens deze regeling ontvangen studenten bij het afstuderen 2 diploma's en transcripties: 1 van Asia Pacific University ( APU ), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), VK.
Meer dan alleen een marketingmanagementdiploma
CMI geaccrediteerd.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Dit programma is specifiek ontworpen om studenten te voorzien van:
- Een goed begrip van theorieën en concepten die ten grondslag liggen aan effectieve marketing en de praktische vaardigheden die nodig zijn om een carrière in marketing te beginnen.
- Blootstelling aan belangrijke gebieden, waaronder de levensstijl en het gedrag van klanten, klantwaarden, marketingcommunicatie, internationale marketing, marketingbesluitvorming en marketingmanagement.
- Een combinatie met andere marketing- en algemene bedrijfsmodules waardoor studenten een duidelijk begrip krijgen van de vitale rol van marketing binnen de zakelijke context.
- Blootstelling aan hoe de marketingdiscipline zijn impact heeft in verschillende contexten.
Graad niveau 1
Studenten leren fundamentele vaardigheden die elke professional op het gebied van bedrijfsbeheer nodig heeft, en het basisbegrip van de context waarin bedrijven opereren: management, rechten, boekhouding, economie, ondernemerschap, marketing, personeelsbeheer en boekhouding. We zullen ze ook blootstellen aan zakelijke en communicatieve vaardigheden, computer- en IT-vaardigheden en kwantitatieve vaardigheden, onafhankelijk leren. Alle Business Management-programma's hebben een gemeenschappelijk eerste jaar, zodat ze een solide basis krijgen in theorieën en praktijken op het gebied van bedrijfsmanagement.
Gemeenschappelijke modulen
- Inleiding tot beheer
- Boekhoudkundige vaardigheden
- Zakelijke en communicatieve vaardigheden
- Bedrijfseconomie
- Digitaal denken en innovatie
- Grondbeginselen van ondernemerschap
- Zakenrecht
- Marketing
- Beheer van mensen
- Kwantitatieve vaardigheden
Graadniveau 2
Er wordt een breder scala aan vaardigheden geleerd, waarin studenten een beter begrip krijgen van functioneel beheer en bedrijfsbeheer, met een gespecialiseerde focus op informatie (onderzoek en reclame), elektronische marketing, klantrelaties en creativiteit en innovatie. We zullen hun zelfstandig leren verder koesteren om hen voor te bereiden op de werkplek en op verder onderzoek.
Gemeenschappelijke modulen
- Gedragswetenschap in Organisatie
- Bedrijfsethiek en bestuur
- Creativiteit en innovatie
- Kritisch denken in management
- Internationale cultuur en communicatie
- Methoden voor zakelijk onderzoek
Gespecialiseerde modulen
- Marketingintelligentie en onderzoek
- Geïntegreerde marketingcommunicatie 1
- B2B-marketing
- Digitale marketing
- Klantwaarde leveren
- Consumentengedrag
Stage (16 weken)
Studenten volgen een stage/industriële training voor een periode van minimaal 16 weken om hen voor te bereiden op een soepele overgang van de klas naar de werkomgeving.
Diploma niveau 3
Studenten zullen gebruik maken van hun eerdere studies en industriële ervaring om hun vertrouwdheid met marketingstrategieën te vergroten, nieuwe kansen te ontdekken, concurrentievoordeel en besluitvormingsprocessen te benutten, met als doel hen op te leiden tot marketingspecialisten. Voor een afstudeerproject moeten ze een onderwerp individueel verkennen - ze zullen de academische en praktische aspecten van hun bekwaamheid in het gekozen studiegebied demonstreren.
Gespecialiseerde modulen
- Merkmanagement
- Klantrelatie opbouwen
- Wereldwijde marketing
- Innovatiemanagement en ontwikkeling van nieuwe producten
- geintegreerde marketing communicatie
- Onderzoeken in Marketing Management
- Marketingbesluitvorming
- Marketingmanagementproject
- Leiderschap theorie en praktijk
- Management van retailmarketing
- Strategische marketingplanning
MQA verplichte vakken*
- Etnische Relaties (M'sian Studenten)
- Islamitische en Aziatische beschaving (M'sian Students)
- Maleisische studies (internationale studenten)
- Maleise communicatietaal (internationale studenten)
- Professionele communicatieve vaardigheden op de werkvloer
- Werknemers- en werkgelegenheidstrends
- Co-curriculum
(* Alle studenten moeten deze modules met succes voltooien, zoals bepaald door het Malaysian Qualification Agency.)
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Manager reclame en promoties
- Manager marketingcommunicatie
- Merk manager
- Klantenservice manager
- Marketingmanager
- Retailmanager
- Verkoopsmanager
- Productmanager
- Marketing directeur
- Contentmarketing specialist
APU - Leiden van digitale transformatie in business, management en marketing
De toekomst is technologie - elk bedrijf heeft toekomstbestendige digitale talenten nodig voor de digitale economie
Als de 4e industriële revolutie (IR4.0) de wereld overneemt, zien we een opwaartse trend van de samensmelting van digitale technologie met het bedrijfsleven. Terwijl bedrijven digitale technologie integreren in hun activiteiten, verbetert digitale transformatie de klantervaring en transformeert het bedrijfsmodellen en operationele modellen binnen de organisatie.
Willen bedrijven veerkrachtig en concurrerend blijven, dan moeten ze innoveren, digitale producten en digitale oplossingen adopteren, een digitale groeistrategie hebben, technologie gebruiken voor expansie en groei, en hun personeel uitrusten met de nodige vaardigheden om wijdverbreide transformatie en de digitale revolutie in dit digitale tijdperk. De rol van "Technology in Business" is essentieel en technologie heeft elk aspect van de manier waarop bedrijven in hoog tempo werken, uitgedaagd en veranderd. Dankzij technologie is snelle globalisering mogelijk geweest. Iedereen kan nu overal ter wereld zaken doen met behulp van supersnel internet, connectiviteit en de aanwezigheid van goed verbonden sociale media. Technologie heeft de ontwikkeling van e-business, e-commerce en digitale marketing gestimuleerd en heeft een nieuwe dynamiek gebracht in de globalisering van bedrijven.
Opkomst van e-commerce – Kopen en verkopen zonder grenzen
Terwijl de wereldwijde pandemie de wereld ontwrichtte, werden internetwinkelplatforms het dominante kanaal voor consumenten om essentiële goederen en diensten te kopen. Er wordt voorspeld dat e-business en e-commerce deze opwaartse trend zullen doorzetten en zullen blijven groeien. Als toekomstige e-businessprofessionals wordt u opgeleid om zaken buiten de traditionele grenzen te managen, waardoor u wordt gevormd tot professionals die in staat zijn om toekomstige zakelijke uitdagingen aan te gaan.