BA (Hons) in marketingmanagement - specialisatie digitale marketing
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 22.615 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totaal voor Maleisische studenten: RM 87.000 | totaal voor internationale studenten: RM 88,200 / USD 22,615
Invoering
APU-DMU dual degree programma
Studenten die een bacheloropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om zich aan te APU -DMU Dual Degree Scheme. Volgens deze regeling ontvangen studenten bij het afstuderen 2 diploma's en transcripties: 1 van Asia Pacific University ( APU ), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), VK.
Meer dan alleen een marketingmanagementdiploma
APU's BA (Hons) in Marketing Management met een specialisatie in Digital Marketing-graad is ontworpen om u een voorsprong te geven met de nieuwste technologieën die in lijn zijn met de Industriële Revolutie 4.0.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Dit programma is specifiek ontworpen om studenten te voorzien van:
- Een goed begrip van theorieën en concepten die ten grondslag liggen aan effectieve marketing en de praktische vaardigheden die nodig zijn om een dynamische carrière in digitale marketing te beginnen.
- Een uitgebreid begrip van kaders en strategische planningstechnieken voor het beheer van bedrijfsinformatie-analyse in de marketingarena.
- Bekendheid met een breed scala aan digitale marketingtechnologieën en hoe deze worden toegepast in praktisch doordrenkte gedigitaliseerde omgevingen.
- Het vermogen om geschikte digitale tools en technieken kritisch te evalueren en aan te bevelen bij het gebruik van de overvloed aan sociale mediaplatforms om het marktpotentieel te optimaliseren.
Graad niveau 1
Studenten leren fundamentele essentiële vaardigheden die elke professional op het gebied van bedrijfsbeheer nodig heeft, en het basisbegrip van de context waarin bedrijven opereren: management, rechten, boekhouding, economie, ondernemerschap, marketing, personeelsbeheer en boekhouding. We zullen ze ook blootstellen aan zakelijke en communicatieve vaardigheden, computer- en IT-vaardigheden, kwantitatieve vaardigheden en onafhankelijk leren. Alle Business Management-programma's hebben een gemeenschappelijk eerste jaar, zodat ze worden blootgesteld aan een solide basis in theorieën en praktijken op het gebied van bedrijfsmanagement.
Gemeenschappelijke modulen
- Inleiding tot beheer
- Boekhoudkundige vaardigheden
- Zakelijke en communicatieve vaardigheden
- Bedrijfseconomie
- Zakenrecht
- Digitaal denken en innovatie
- Grondbeginselen van ondernemerschap
- Marketing
- Beheer van mensen
- Kwantitatieve vaardigheden
Graadniveau 2
Er wordt een breder scala aan vaardigheden geleerd, waarbij studenten een beter begrip krijgen van het brede scala aan digitale tools en de gespecialiseerde vaardigheden om kaders en planningstechnieken voor interactieve digitale marketing toe te passen. Ze zullen een goed begrip krijgen van de ondersteuning van digitale marketing in moderne organisatorische activiteiten. We zullen hun creativiteit en innovatie verder koesteren, evenals onafhankelijk leren om hen voor te bereiden op de digitale sferische marketingomgevingen.
Gemeenschappelijke modulen
- Bedrijfsethiek en bestuur
- Creativiteit en innovatie
- Internationale cultuur en communicatie
- Methoden voor zakelijk onderzoek
Gespecialiseerde modulen
- Geïntegreerde marketingcommunicatie 1
- B2B-marketing
- Klantwaarde leveren
- Consumentengedrag
- Marketingintelligentie en onderzoek
- Digitale marketing
- Waarschijnlijkheid en statistische modellering
- Menselijke computerinteractie
Stage (16 weken)
Studenten volgen een stage/industriële training voor een periode van minimaal 16 weken om hen voor te bereiden op een soepele overgang van de klas naar de werkomgeving.
Diploma niveau 3
Studenten zullen gebruik maken van hun eerdere studies en industriële ervaring om hun vertrouwdheid met digitale marketingstrategieën te vergroten, nieuwe kansen te ontdekken, concurrentievoordeel en besluitvormingsprocessen te benutten, met als doel hen op te leiden tot digitaal onderlegde marketingspecialisten. Voor een afstudeerproject moeten ze een praktisch digitaal marketingproject uitvoeren om alle expertise en vaardigheden toe te passen die ze hebben opgedaan in zowel de klas als de stage. De succesvolle afronding van het afstudeerproject getuigt van het vermogen van de student om de grote digitale marketingscenario's met vertrouwen en behendigheid het hoofd te bieden.
Gemeenschappelijke modulen
- Merkmanagement
- Klantrelatie opbouwen
- Wereldwijde marketing
- Innovatiemanagement en ontwikkeling van nieuwe producten
- geintegreerde marketing communicatie
- Onderzoeken in Marketing Management
- Marketingbesluitvorming
- Marketingmanagementproject
- Strategische marketingplanning
- Gedragswetenschappen en marketinganalyse
- Technologieën voor digitale marketing mogelijk maken
MQA verplichte vakken*
- Etnische Relaties (M'sian Studenten)
- Islamitische en Aziatische beschaving (M'sian Students)
- Maleisische studies (internationale studenten)
- Maleise communicatietaal (internationale studenten)
- Professionele communicatieve vaardigheden op de werkvloer
- Werknemers- en werkgelegenheidstrends
- Co-curriculum
(* Alle studenten moeten deze modules met succes voltooien, zoals bepaald door het Malaysian Qualification Agency.)
Opmerking: het specialisme verschijnt alleen in de academische transcriptie.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Directeur digitale marketing
- Social Media Strateeg
- Schrijver van digitale marketingcontent
- Manager digitale verkoop en marketing
- Online bedrijfsleider
- Mobiele marketingspecialist
- Specialist in zoekmachine optimalisatie (SEO).
- Accountbeheer
- Webanalyse adviseur
- Web content management analist
- Digital Creative Diagnostics Manager
- Communicatiespecialist digitale marketing
Digitale marketing
De toenemende afhankelijkheid van technologie heeft de wereld om ons heen veranderd. Tegenwoordig migreren de meeste organisaties in elke sector online, wat aanleiding geeft tot digitale marketing. Kleinschalige bedrijven tot reuzen in de zakenwereld hebben zich gerealiseerd dat digitale marketing de meest effectieve aanpak is om hun bedrijven bij het juiste publiek te brengen en tegelijkertijd de bedrijfsgroei te versnellen. Nu de COVID-19-pandemie de meeste bedrijfsactiviteiten verstoort, zijn werkgevers nu ook actief op zoek naar bekwame werknemers met de juiste digitale expertise om zakelijke doelstellingen zoals omzet en naamsbekendheid voor hun organisaties te helpen realiseren.
Het specialisme in digitale marketing biedt studenten kennis over een breed scala aan digitale marketingtechnologieën en hoe deze worden toegepast in praktisch doordrenkte gedigitaliseerde omgevingen. Als toekomstige experts op het gebied van digitale marketing zullen ze ook worden blootgesteld aan geschikte digitale marketingtools en -technieken die professionals nodig hebben om op de hoogte te blijven van de evoluerende digitale marketingtrends.