BA (Hons) in toerismebeheer
Kuala Lumpur, Maleisië
DUUR
3 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jun 2024
COLLEGEGELD
USD 22.615 *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* totaal voor Maleisische studenten: RM 81.800 | totaal voor internationale studenten: RM 88,200 / USD 22,615
Invoering
APU-DMU dual degree programma
Studenten die een bacheloropleiding volgen, hebben de mogelijkheid om zich aan te APU -DMU Dual Degree Scheme. Volgens deze regeling ontvangen studenten bij het afstuderen 2 diploma's en transcripties: 1 van Asia Pacific University ( APU ), Maleisië en 1 van De Montfort University (DMU), VK.
Meer dan alleen een diploma toeristisch management
CMI geaccrediteerd.
toelatingen
leerplan
Programma overzicht
Dit programma is specifiek ontworpen om studenten te voorzien van:
- De kennis en vaardigheden die nodig zijn om een leidende rol te spelen in reis- en toerismegerelateerde dienstverlenende sectoren.
- Een kritisch bewustzijn van de rol van reizen en toerisme in zaken, het milieu en duurzaamheid.
- Geavanceerde studie van reizen en toerisme en vergemakkelijkt de voortgang, zowel academisch als beroepsgericht, door middel van het ontwikkelen van uw intellectuele capaciteiten, kennis, belangrijke persoonlijke en overdraagbare vaardigheden en een capaciteit voor onafhankelijk en levenslang leren.
- Vaardigheden waarmee u in verschillende sectoren van de toeristenindustrie kunt werken.
- Modules om culturele vaardigheden, onderhandelings- en communicatievaardigheden te ontwikkelen, gecombineerd met het vermogen om een product te ontwikkelen en op de markt te brengen; namelijk toerisme.
Graad niveau 1
Studenten leren fundamentele vaardigheden die elke professional op het gebied van toerismemanagement nodig heeft, en de basiskennis van de context waarin bedrijven opereren - Management, Recht, Economie, Ondernemerschap, Marketing, People Management en Accounting, met een specifieke focus op kwesties die te maken hebben met het beheer van diensten . We zullen ze ook blootstellen aan zakelijke en communicatieve vaardigheden, computer- en IT-vaardigheden en kwantitatieve vaardigheden, onafhankelijk leren.
Gemeenschappelijke modulen
- Boekhoudkundige vaardigheden
- Zakelijke en communicatieve vaardigheden
- Digitaal denken en innovatie
- Inleiding tot beheer
- Marketing
- Beheer van mensen
- Kwantitatieve vaardigheden
Gespecialiseerde modulen
- Inleiding tot reis- en toerismeomgeving
- Inleiding tot dienstenbeheer
- Juridische aspecten in de horeca- en toerismebranche
Graadniveau 2
Er wordt een breder scala aan vaardigheden aangeleerd, waarbij studenten een beter begrip krijgen van bedrijfsbeheer, zoals Internationale cultuur en communicatie, Retail Travel Operation, Consumer Behaviour. Daarnaast zullen ze onderwerpen en technieken onderzoeken in verschillende sectorale toepassingen binnen toeristisch management. We zullen hun zelfstandig leren verder koesteren om hen voor te bereiden op de werkplek en op verder onderzoek.
Gemeenschappelijke modulen
- Creativiteit en innovatie
- Kritisch denken in management
- Consumentengedrag
- Methoden voor zakelijk onderzoek
Gespecialiseerde modulen
- E-toerisme
- Geografie van reizen en toerisme
- Internationale cultuur en communicatie
- Recreatief toerisme
- Reisactiviteiten in de detailhandel
- Sporttoerisme
- Ticketing en computerreserveringssysteem
- Stads-, plattelands- en kusttoerisme
Stage (16 weken)
Studenten volgen een stage/industriële training voor een periode van minimaal 16 weken om hen voor te bereiden op een soepele overgang van de klas naar de werkomgeving.
Diploma niveau 3
Studenten zullen gebruik maken van hun eerdere studies en industriële ervaring om hun vertrouwdheid te vergroten bij het aanpakken van meer praktische en moderne kwesties van toeristisch management, op het gebied van strategische en marketingaspecten samen met milieukwesties, met als doel hen op te leiden als leider in de toeristische sector. Voor een afstudeerproject moeten ze een onderwerp individueel verkennen - ze zullen de academische en praktische aspecten van hun bekwaamheid in het gekozen studiegebied demonstreren.
Gemeenschappelijke modulen
- Crisisbeheersing en communicatie
Gespecialiseerde modulen
- Internationale toeristische marketing
- Onderzoeken in toeristisch management
- Vergaderingen, incentives, congressen en tentoonstellingen
- Monitoring en evaluatie van servicemanagement
- Toerisme in actie
- Managen van mensen en prestaties
- Toerisme logistiek
- Project voor toerismebeheer
- Toerismebeleid, planning en ontwikkeling
- Toerisme Duurzaamheid
MQA verplichte vakken*
- Etnische Relaties (M'sian Studenten)
- Islamitische en Aziatische beschaving (M'sian Students)
- Maleisische studies (internationale studenten)
- Maleise communicatietaal (internationale studenten)
- Professionele communicatieve vaardigheden op de werkvloer
- Werknemers- en werkgelegenheidstrends
- Co-curriculum
(* Alle studenten moeten deze modules met succes voltooien, zoals bepaald door het Malaysian Qualification Agency.)
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
- Toeristisch adviseur
- Manager bedrijfsontwikkeling toerisme
- Evenementenmanager
- Projectcoördinator toerisme
- Retailmanager toerisme
- Bedrijfsreismanager
- Groepsleider verkoop
- Hotel Manager
- Horeca Manager
- Resortmanager
- Eerstelijns Klantenservice
- Afhandeling van passagiers
- MICE-specialist