Keystone logo
AUM American University of Malta Bachelor of Science in Bedrijfskunde
AUM American University of Malta

Bachelor of Science in Bedrijfskunde

Cospicua, Malta

4 Years

Engels

Full time

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 2.500 / per semester *

Op de campus

* internationale studenten per semester; 1500 EUR - EU-studenten per semester; 1000 EUR - Maltese studenten per semester

Invoering

137230_16x4.5UniImage1-WithText.jpg

Onze Bachelor of Business Administration-graad is ontworpen om u een algemene conceptuele basis in bedrijfskunde te geven. Dit programma is ontwikkeld door academische en industriële professionals met ervaring uit de eerste hand in het bedrijfsleven en zal uw praktische, bestuurlijke, communicatieve en zakelijke besluitvormingsvaardigheden verbeteren.

Als je een hoofdvak Bedrijfskunde volgt, bereid je je misschien voor op een rechtenstudie, het aangaan van een familiebedrijf of een ander gespecialiseerd doel. Het programma heeft voldoende flexibiliteit om aan de behoeften van elk van deze loopbaanoriëntaties te voldoen en zal u helpen oplossingen te vinden voor hedendaagse zakelijke problemen.

Het gepersonaliseerde onderwijs en de hechte gemeenschap op onze universiteit creëren de perfecte omgeving voor succes. Onze geweldige faculteit zorgt ervoor dat elke student de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Je studeert af met een sterk gevoel voor onderzoek, kritisch denken en communicatieve vaardigheden.

Programma details

In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 Amerikaanse studiepunten / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.

Programma leerresultaten

Kennis

De algemene kennisdoelstelling van dit programma is het verwerven van kennis van de vele functionele gebieden van een bedrijf en de onderlinge relaties tussen de functionele gebieden binnen een bedrijf. In het bijzonder stelt het programma studenten bloot aan de volgende gebieden:

  • Een goed uitgebalanceerde algemene onderwijsachtergrond, inclusief wetenschappen, sociale wetenschappen, schriftelijke en mondelinge communicatie,
  • Economie (macro en micro)
  • Statistieken
  • Financiële boekhouding
  • Management accounting
  • Financieren en bankieren
  • Algemeen management, operationeel management en managementinformatiesystemen
  • Bedrijfsethiek
  • Organisatorisch gedrag
  • Marketing en consumentengedrag
  • Internationale aspecten van zakelijke praktijken

Leerdoelen en doelstellingen

  • Teamwerk: Studenten zullen effectieve interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om effectief te werken demonstreren.
  • Vaardigheden in kwantitatief redeneren en financiële analyse: Studenten zullen aantonen dat ze in staat zijn om elementaire financiële analyses uit te voeren.
  • Computervaardigheden: Studenten moeten blijk geven van vaardigheid in het gebruik van algemene productiviteitssoftware in zakelijke toepassingen met de nadruk op Microsoft Excel.
  • Wereldwijde perspectieven: studenten zullen blijk geven van inzicht in de wereldwijde dimensies van het bedrijfsleven, inclusief sociaal-culturele, politiek-juridische, financiële, technologische en economische omgevingen.
  • Ethisch redeneren: Studenten zullen de vaardigheden hebben om beslissingen te nemen op basis van ethisch denken.
  • Competenties: a) Samenwerken als onderdeel van een team om zakelijke problemen op te lossen; b) verantwoordelijk zijn voor ethische besluitvorming in het bedrijfsleven; c) Gidspraktijken in kleine tot middelgrote bedrijven.

Onderwijzen en beoordelen

Over het algemeen worden de modules Bedrijfskunde gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Lezingen, casestudy's en klasdiscussies vormen het primaire pedagogische model. Pedagogische benaderingen verschillen echter van module tot module.

137231_16x4.5StudentsImage3.jpg

Carrièremogelijkheden

  • Oprichter van een innovatieve niche-startup.
  • Marktonderzoeksanalist bij een merkbeheerbedrijf.
  • Advertising Executive bij een reclamebureau.

Overzicht van 4-jarige opleiding

Jaar 1

Semester I

  • DUT 101 Engels Compositie 1
  • MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
  • ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
  • MGT 101 Managementprincipes
  • Gratis keuzevak

Semester II

  • DUT 102 Engels Compositie 2
  • BIO 101 Unity of Life (met lab)
  • REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
  • MAT 201 Bedrijfsstatistieken

Jaar 2

Semester I

  • ACC 101 Principes van de boekhouding I
  • PHI 102 Toegepaste ethiek
  • CHE 101 Inleiding tot de chemie (met lab)
  • ECO 101 Micro-economie
  • Gratis keuzevak

Semester II

  • ACC 102 Principes van de boekhouding II
  • COM 101 Communicatie in een multiculturele setting
  • ECO 103 Macro-economie
  • PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
  • PSY 101 Inleiding tot de psychologie

Jaar 3

Semester I

  • MGT 301 Operationeel Beheer
  • FIN 201 Inleiding tot financiën
  • MGT 340 managementinformatiesystemen
  • PSY 101 Inleiding tot de psychologie
  • PHI 101 OF ATH 101 OF REL 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE

Semester II

  • MGT 310-principes van marketing
  • FIN 301 Geld en Markten
  • MGT 360 Organisatiegedrag
  • SOC 201 Inleiding tot de sociologie
  • Gratis keuzevak

Jaar 4

Semester I

  • MGT 320 International Business
  • MGT 330 Principes van Duurzaamheid
  • MGT 350 Consumentengedrag
  • PHI 301 Bedrijfsethiek
  • Gratis keuzevak

Semester II

  • ECO 310 Europese economische geschiedenis
  • MGT 410 Ondernemerschap
  • MGT 420 Wereldwijd personeelsbeheer
  • MGT 450-principes van marktonderzoek
  • Gratis keuzevak

137232_16x4.5StudentsImage2.jpg

Programma resultaat

Carrièremogelijkheden

leerplan

toelatingen

Programma collegegeld

Beurzen en financiering

Over de school

Vragen