
Bachelor of Science in Bedrijfskunde
Cospicua, Malta
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 2.500 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* internationale studenten per semester; 1500 EUR - EU-studenten per semester; 1000 EUR - Maltese studenten per semester
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Onze Bachelor of Business Administration-graad is ontworpen om u een algemene conceptuele basis in bedrijfskunde te geven. Dit programma is ontwikkeld door academische en industriële professionals met ervaring uit de eerste hand in het bedrijfsleven en zal uw praktische, bestuurlijke, communicatieve en zakelijke besluitvormingsvaardigheden verbeteren.
Als je een hoofdvak Bedrijfskunde volgt, bereid je je misschien voor op een rechtenstudie, het aangaan van een familiebedrijf of een ander gespecialiseerd doel. Het programma heeft voldoende flexibiliteit om aan de behoeften van elk van deze loopbaanoriëntaties te voldoen en zal u helpen oplossingen te vinden voor hedendaagse zakelijke problemen.
Het gepersonaliseerde onderwijs en de hechte gemeenschap op onze universiteit creëren de perfecte omgeving voor succes. Onze geweldige faculteit zorgt ervoor dat elke student de aandacht krijgt die hij nodig heeft. Je studeert af met een sterk gevoel voor onderzoek, kritisch denken en communicatieve vaardigheden.
Programma details
In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 Amerikaanse studiepunten / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.
Programma leerresultaten
Kennis
De algemene kennisdoelstelling van dit programma is het verwerven van kennis van de vele functionele gebieden van een bedrijf en de onderlinge relaties tussen de functionele gebieden binnen een bedrijf. In het bijzonder stelt het programma studenten bloot aan de volgende gebieden:
- Een goed uitgebalanceerde algemene onderwijsachtergrond, inclusief wetenschappen, sociale wetenschappen, schriftelijke en mondelinge communicatie,
- Economie (macro en micro)
- Statistieken
- Financiële boekhouding
- Management accounting
- Financieren en bankieren
- Algemeen management, operationeel management en managementinformatiesystemen
- Bedrijfsethiek
- Organisatorisch gedrag
- Marketing en consumentengedrag
- Internationale aspecten van zakelijke praktijken
Leerdoelen en doelstellingen
- Teamwerk: Studenten zullen effectieve interpersoonlijke vaardigheden en het vermogen om effectief te werken demonstreren.
- Vaardigheden in kwantitatief redeneren en financiële analyse: Studenten zullen aantonen dat ze in staat zijn om elementaire financiële analyses uit te voeren.
- Computervaardigheden: Studenten moeten blijk geven van vaardigheid in het gebruik van algemene productiviteitssoftware in zakelijke toepassingen met de nadruk op Microsoft Excel.
- Wereldwijde perspectieven: studenten zullen blijk geven van inzicht in de wereldwijde dimensies van het bedrijfsleven, inclusief sociaal-culturele, politiek-juridische, financiële, technologische en economische omgevingen.
- Ethisch redeneren: Studenten zullen de vaardigheden hebben om beslissingen te nemen op basis van ethisch denken.
- Competenties: a) Samenwerken als onderdeel van een team om zakelijke problemen op te lossen; b) verantwoordelijk zijn voor ethische besluitvorming in het bedrijfsleven; c) Gidspraktijken in kleine tot middelgrote bedrijven.
Onderwijzen en beoordelen
Over het algemeen worden de modules Bedrijfskunde gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Lezingen, casestudy's en klasdiscussies vormen het primaire pedagogische model. Pedagogische benaderingen verschillen echter van module tot module.

Carrièremogelijkheden
- Oprichter van een innovatieve niche-startup.
- Marktonderzoeksanalist bij een merkbeheerbedrijf.
- Advertising Executive bij een reclamebureau.
Overzicht van 4-jarige opleiding
Jaar 1
Semester I
- DUT 101 Engels Compositie 1
- MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- MGT 101 Managementprincipes
- Gratis keuzevak
Semester II
- DUT 102 Engels Compositie 2
- BIO 101 Unity of Life (met lab)
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
- MAT 201 Bedrijfsstatistieken
Jaar 2
Semester I
- ACC 101 Principes van de boekhouding I
- PHI 102 Toegepaste ethiek
- CHE 101 Inleiding tot de chemie (met lab)
- ECO 101 Micro-economie
- Gratis keuzevak
Semester II
- ACC 102 Principes van de boekhouding II
- COM 101 Communicatie in een multiculturele setting
- ECO 103 Macro-economie
- PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
Jaar 3
Semester I
- MGT 301 Operationeel Beheer
- FIN 201 Inleiding tot financiën
- MGT 340 managementinformatiesystemen
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- PHI 101 OF ATH 101 OF REL 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
Semester II
- MGT 310-principes van marketing
- FIN 301 Geld en Markten
- MGT 360 Organisatiegedrag
- SOC 201 Inleiding tot de sociologie
- Gratis keuzevak
Jaar 4
Semester I
- MGT 320 International Business
- MGT 330 Principes van Duurzaamheid
- MGT 350 Consumentengedrag
- PHI 301 Bedrijfsethiek
- Gratis keuzevak
Semester II
- ECO 310 Europese economische geschiedenis
- MGT 410 Ondernemerschap
- MGT 420 Wereldwijd personeelsbeheer
- MGT 450-principes van marktonderzoek
- Gratis keuzevak
Programma resultaat
Kennis
De algemene kennisdoelstelling van dit programma is het verwerven van kennis van de vele functionele gebieden van een bedrijf en de onderlinge relaties tussen de functionele gebieden binnen een bedrijf. In het bijzonder stelt het programma studenten bloot aan de volgende gebieden:
- Een evenwichtige achtergrond in het algemeen onderwijs, met inbegrip van wetenschappen, sociale wetenschappen, schriftelijke en mondelinge communicatie,
- Economie (macro en micro)
- Statistieken
- Financiële boekhouding
- Management accounting
- Financieren en bankieren
- Algemeen management, operationeel management en managementinformatiesystemen
- Bedrijfsethiek
- Organisatorisch gedrag
- Marketing en consumentengedrag
- Internationale aspecten van zakelijke praktijken

Carrièremogelijkheden
- Oprichter van een innovatieve niche startup.
- Marktonderzoeksanalist bij een merkbeheerbedrijf.
- Advertising Executive bij een reclamebureau.
leerplan
Onderwijs & Beoordeling
Over het algemeen worden de modules Bedrijfskunde gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Lezingen, casestudy's en klassikale discussies zijn het primaire pedagogische model. Pedagogische benaderingen verschillen echter van module tot module.

Overzicht van het 4-jarige opleidingsplan
Jaar 1
semester ik
- DUT 101 Nederlands Compositie 1
- MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- MGT 101 Principes van management
- Gratis keuzevak
semester II
- DUT 102 Nederlands Compositie 2
- BIO 101 Eenheid van Leven (met laboratorium)
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Arts/Humanities GE
- MAT 201 Bedrijfsstatistieken
Jaar 2
semester ik
- ACC 101 Boekhoudprincipes I
- PHI 102 Toegepaste ethiek
- CHE 101 Inleiding tot scheikunde (met lab)
- ECO 101 Micro-economie
- Gratis keuzevak
semester II
- ACC 102 Boekhoudprincipes II
- COM 101 Communicatie in een multiculturele omgeving
- ECO 103 Macro-economie
- PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
Jaar 3
semester ik
- MGT 301 Operationeel beheer
- FIN 201 Inleiding tot financiën
- MGT 340 Managementinformatiesystemen
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- PHI 101 OF ATH 101 OF REL 101 Arts/Humanities GE
semester II
- MGT 310 Principes van marketing
- FIN 301 Geld en markten
- MGT 360 Organisatiegedrag
- SOC 201 Inleiding tot de sociologie
- Gratis keuzevak
Jaar 4
semester ik
- MGT 320 Internationaal zakendoen
- MGT 330 Principes van duurzaamheid
- MGT 350 Consumentengedrag
- PHI 301 Bedrijfsethiek
- Gratis keuzevak
semester II
- ECO 310 Europese economische geschiedenis
- MGT 410 Ondernemerschap
- MGT 420 Wereldwijd personeelsbeheer
- MGT 450 Principes van marketingonderzoek
- Gratis keuzevak
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Internationaal bedrijfsmanagement BSc (Hons)
- Coventry, Verenigd Koninkrijk
BSc (Hons) in Business Management (Top-up)
- London, Verenigd Koninkrijk
BSc International Business and Management
- Berlin, Duitsland