Bachelor of Science in de civiele techniek
Cospicua, Malta
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 2.500 / per semester *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* internationale studenten per semester; 1500 EUR - EU-studenten per semester; 1000 EUR - Maltese studenten per semester
Invoering
Civiel ingenieurs plannen, ontwerpen, implementeren en beheren projecten voor de aanleg of reparatie van alle aspecten van infrastructuur, zoals gebouwen, wegen en stroomvoorzieningen. Dit zijn basisfuncties die in elke samenleving nodig zijn.
Civiel ingenieurs worden door de samenleving vertrouwd om oplossingen te bieden die duurzaam en veerkrachtig zijn en de kwaliteit van leven verbeteren. Ze organiseren en beheren milieu- en natuurlijke hulpbronnen, zijn innovatieve gebruikers van technologie, beheren risico's en onzekerheid en zijn leiders in discussies en beslissingen bij het vormgeven van openbaar, milieu- en infrastructuurbeleid. Het toekomstige werk van Civiel Ingenieurs omvat het aanpassen van de gebouwde omgeving en infrastructuur aan nieuwe civieltechnische materialen, autonome voertuigen, groene infrastructuur en technologieën.
Civiel-ingenieurs kunnen zich specialiseren in funderingsanalyse, bouw- en constructie-inspectie, landmeetkunde, geomatica en gemeentelijke planning. Civiel-ingenieurs zijn in dienst van technische adviesbureaus, op alle overheidsniveaus, door bouwbedrijven en in veel andere industrieën, of ze kunnen als zelfstandige werken.
Programma details
In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 studiepunten in de VS / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.
Aanvullende toelatingseisen voor diploma's
- MATSEC-certificaat in wiskunde
- Een niveau A2 wiskunde
- BBB op A-niveau
- GSCE: Wetenschap C.
- Ten minste één ander wetenschappelijk/technologisch onderwerp (of gelijkwaardige kwalificatie) uit de volgende: elektronica, materiaalkunde, natuurkunde, biologie, scheikunde, geologie, IT, verdere wiskunde, mechanica, dynamiek of algemene techniek.
Programma leerresultaten
De doelstellingen en indicatoren van het programma Civiele Techniek zijn:
- Technische vaardigheid: Voortbouwend op fundamentele kennis zullen afgestudeerden technische vaardigheden ontwikkelen binnen en tussen disciplines in civiele techniek en/of in nauw verwante gebieden.
- Professionele groei: Afgestudeerden zullen hun capaciteiten voor levenslang leren ontwikkelen en uitoefenen als een middel om hun technische en niet-technische vaardigheden te verbeteren.
- Managementvaardigheden: Afgestudeerden zullen hun kennis en vaardigheden op het gebied van management, communicatie en beroepsethiek ontwikkelen en verfijnen.
Onderwijzen en beoordelen
Technische disciplines vereisen sterke wiskundige vaardigheden. Assessments (klassikale examens, huiswerk en individuele en teamprojecten) zullen op die vaardigheden gericht zijn. Over het algemeen worden cijfers toegekend op basis van de prestaties van die beoordelingen.
Modules worden gegeven in traditionele college- en flipped classroom-modellen.
Het flipped classroom-model zal worden toegepast voor ongeveer de helft van het cursuswerk van het programma. Hier zullen studenten, voorafgaand aan het bijwonen van de les, een reeks opgenomen korte lezingen bekijken en quizzen over dat materiaal doen. Het lesmateriaal bevat materiaal voor verschillende leerstijlen en maakt gebruik van de visualisatiemogelijkheden die in deze modus direct beschikbaar zijn.
Studenten zullen dan lessen bijwonen die worden geleid door een instructeur ter plaatse die de zorgen over het materiaal kan verduidelijken. De nadruk ligt echter op het leiden van klassikale oefeningen die geschikt zijn voor verschillende leerlingen door middel van door leerlingen geleide oefeningen (problemen, ontwerpprojecten, instructies over software, discussies). Vaak vinden deze sessies plaats in een collaboratieve leeromgeving waarin studenten in kleine groepen werken.
De rest van de cursussen zal worden gegeven in een standaard klassikale modus van lezingen met buiten de klas oefeningen, huiswerk en projecten. In deze modus worden tijdens de lesuren colleges gegeven.
Laboratoriumcursussen omvatten twee tot drie uur durende laboratoriumsessies waarin studenten opdrachten voltooien met praktische laboratoriumexperimenten en aanvullende gegevensanalyse, individueel of als onderdeel van groepen. Laboratoria worden beoordeeld aan de hand van schriftelijke labrapporten en/of mondelinge presentaties.
Carrièremogelijkheden
- Bouwmanager bij een bouwbedrijf.
- Civiel of constructeur voor een architectenbureau.
- Landschapsarchitect voor een stedelijk verfraaiingsproject.
Overzicht van 4-jarige opleiding
Jaar 1
Semester I
- DUT 1013 Engels Samenstelling 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Inleiding tot de algemene chemie (met labo)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- ENR 102 Inleiding tot techniek en Eng. Ontwerp
Semester II
- DUT 102 Engels Compositie 2
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- BIO 101 Eenheid van Leven (met Lab)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Natuurkunde met Calculus I (met lab)
Jaar 2
Semester I
- ENR 212 Technische economie
- CIE 210 Engineering Graphics
- CIE 214 Statistieken
- MAT 220 Multivariabele Calculus
- PHY 240 Inleidende elektriciteit en magnetisme (met laboratorium)
- REL 101 of ATH 101 of PHI 101 Arts/Humanities GE
Semester II
- MAT 105 Inleiding tot MATLAB1
- CIE 215 Mechanica van materialen
- COM 101 Inleiding tot multiculturele communicatie
- CIE 310 Kansrekening en statistiek voor civiele techniek
- CIE 251 Elementaire landmeetkunde (met laboratorium)
- MAT 250 differentiaalvergelijkingen
Jaar 3
Semester I
- REL 101 of ATH 101 of PHI 101 Arts/Humanities GE
- CIE 310 Engineering Communications
- CIE 303 Numerieke analyse voor civiel ingenieurs
- CIE 218 Mechanica van vloeistoffen (met laboratorium)
- CIE 333 Elementaire structurele analyse
- ENR 211 Dynamiek
Semester II
- CIE 323 Waterbouwkunde en ontwerp
- CIE 334 constructief ontwerp in staal
- CIE 335 Structureel ontwerp in beton
- CIE 343 Grondmechanica
- CIE 389 Materiaaltestlaboratorium
- PIL 102 Toegepaste ethiek
jaar 4
Semester I
- CIE 363 Transporttechniek en bestratingsontwerp
- CIE 381 Bouwtechniek Management
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- CIE 408A Problemen in de praktijk van civiele techniek
- CIE 427 Computertoepassingen in hydrauliek
Semester II
- CIE 408B Civiele techniek Senior sluitsteenontwerp
- CIE 440 Funderingstechniek
- CIE 442 Grondverbetering
- CIE 463 Verkeersstroom- en capaciteitsanalyse
- CIE 482 Planning, planning en controle van bouwprojecten
Programma resultaat
De doelstellingen en indicatoren van het programma Civiele Techniek zijn:
- Technische vaardigheid: Voortbouwend op fundamentele kennis, zullen afgestudeerden technische vaardigheden ontwikkelen binnen en tussen disciplines in de civiele techniek en / of in nauw verwante gebieden.
- Professionele groei: afgestudeerden zullen hun capaciteiten voor levenslang leren ontwikkelen en oefenen als een middel om hun technische en niet-technische vaardigheden te verbeteren.
- Managementvaardigheden: afgestudeerden zullen hun kennis en vaardigheden voor management, communicatie en beroepsethiek ontwikkelen en verfijnen.
Carrièremogelijkheden
- Bouwmanager bij een bouwbedrijf.
- Burgerlijk of Bouwkundig Ingenieur voor een architectenbureau.
- Landschapsarchitect voor een stadsverfraaiingsproject.
leerplan
Onderwijs & Beoordeling
Technische disciplines vereisen sterke wiskundige vaardigheden. Beoordelingen (in-class examens, huiswerk en individuele en teamprojecten) zullen op die vaardigheden gericht zijn. Over het algemeen worden cijfers toegekend op basis van de prestaties op die beoordelingen.
Modules worden gegeven in traditionele college- en flipped classroom-modellen.
Het flipped classroom-model wordt toegepast voor ongeveer de helft van de cursussen van het programma. Hier zullen studenten voorafgaand aan het bijwonen van de les een reeks opgenomen korte lezingen bekijken en quizzen over dat materiaal maken. Het lesmateriaal bevat materiaal voor verschillende leerstijlen en maakt gebruik van visualisatiemogelijkheden die in deze modus direct beschikbaar zijn.
Studenten volgen dan lessen die worden geleid door een instructeur ter plaatse die eventuele zorgen over het materiaal kan toelichten. De nadruk ligt echter op het geven van klassikale oefeningen die geschikt zijn voor verschillende leerlingen door middel van door studenten geleide oefeningen (problemen, ontwerpprojecten, lesgeven over software, discussies). Vaak vinden deze sessies plaats in een collaboratieve leeromgeving waarin studenten in kleine groepen werken.
De rest van de cursussen wordt gegeven in een standaard klassikale vorm van lezingen met oefeningen buiten de klas, huiswerk en projecten. In deze modus worden colleges gegeven tijdens de lesuren.
Laboratoriumcursussen omvatten laboratoriumsessies van twee tot drie uur waarin studenten opdrachten uitvoeren met praktische laboratoriumexperimenten en aanvullende gegevensanalyse, hetzij individueel of als onderdeel van groepen. Laboratoria worden beoordeeld aan de hand van schriftelijke labrapporten en/of mondelinge presentaties.
Overzicht van het 4-jarige opleidingsplan
Jaar 1
semester ik
- ENG 1013 Engelse compositie 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Inleiding tot algemene chemie (met lab)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- ENR 102 Inleiding tot techniek en Eng. Ontwerp
semester II
- DUT 102 Nederlands Compositie 2
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- BIO 101 Eenheid van Leven (met Lab)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Natuurkunde met Calculus I (met lab)
Jaar 2
semester ik
- ENR 212 Technische economie
- CIE 210 technische grafische afbeeldingen
- CIE 214 Statica
- MAT 220 Multivariabele Calculus
- PHY 240 Inleidende elektriciteit en magnetisme (met lab)
- REL 101 of ATH 101 of PHI 101 Arts/Humanities GE
semester II
- MAT 105 Inleiding tot MATLAB1
- CIE 215 Mechanica van materialen
- COM 101 Inleiding tot multiculturele communicatie
- CIE 310 Waarschijnlijkheid en statistiek voor civiele techniek
- CIE 251 elementair landmeten (met lab)
- MAT 250 Differentiaalvergelijkingen
Jaar 3
semester ik
- REL 101 of ATH 101 of PHI 101 Arts/Humanities GE
- CIE 310 technische communicatie
- CIE 303 Numerieke analyse voor civiel ingenieurs
- CIE 218 Mechanica van vloeistoffen (met laboratorium)
- CIE 333 Elementaire structurele analyse
- ENR 211 Dynamiek
semester II
- CIE 323 Waterbouwkunde en ontwerp
- CIE 334 Constructief ontwerp in staal
- CIE 335 constructief ontwerp in beton
- CIE 343 Grondmechanica
- CIE 389 Materiaaltestlaboratorium
- PIL 102 Toegepaste ethiek
Jaar 4
semester ik
- CIE 363 Transporttechniek en bestratingsontwerp
- CIE 381 Constructietechnisch management
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- CIE 408A-problemen in de praktijk van civiele techniek
- CIE 427 Computertoepassingen in de hydrauliek
semester II
- CIE 408B Senior Capstone-ontwerp voor civiele techniek
- CIE 440 Funderingstechniek
- CIE 442 Grondverbetering
- CIE 463 Verkeersstroom- en capaciteitsanalyse
- CIE 482 Planning, planning en controle van bouwprojecten
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Beurzen op basis van drie soorten: verdienste (hoge academische prestaties) of atleet of financiële behoefte.