
Bachelor of Science in Game Development
Cospicua, Malta
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Een carrière in de videogame-industrie is niet alleen vermakelijk, maar ook lonend. De opleiding Game Development van AUM is bedoeld voor mensen die geïnteresseerd zijn in gameprogrammering op het hoogste niveau, waaronder informatica en grafische professionals die zich willen ombouwen voor de game-industrie. Het programma biedt de kennis van het gebruik en het combineren van krachtige multimediaplatforms en animatietechnieken om de visie van de ontwerper te implementeren in complexe virtuele realiteiten.
Met de graad Game Development verwerven studenten uitstekende codeervaardigheden. Game-ontwikkelaars implementeren codes voor games op basis van web, console, pc of mobiele platforms. De graad geeft studenten de beste kennis en kansen om hun carrièrepad te verlichten, of het nu gaat om het maken van toneelstukken voor commerciële doeleinden of voor onderwijs. Studenten kunnen een loopbaan ontwikkelen door hun vaardigheden te gebruiken op het gebied van entertainment, zaken, training of andere toepasselijke gebieden.
Programma details
In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 Amerikaanse studiepunten / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.
Programma leerresultaten
Kennis
Game-ontwikkeling is geen op zichzelf staand programma; het is eerder samengesteld uit elkaar kruisende, complementaire disciplines. Studenten worden blootgesteld aan:
- Software engineering
- Computer beelden
- Kunstmatige intelligentie
- animatie
- Software architectuur
- Netwerken
De inhoud van het programma omvat zowel opkomende trends als bewezen kennis en is altijd relevant en actueel. Deze combinatie van 'beste van twee werelden' stelt studenten in staat het verband te begrijpen tussen gerealiseerde toegepaste systemen en problemen waarmee ze in de komende jaren waarschijnlijk professioneel te maken zullen krijgen.
leerdoelen
- Studenten zullen bedreven worden in realtime C++ programmeertaal
- Studenten kunnen realtime netwerken voor games ontwerpen en implementeren
- Studenten kunnen software-architectuursystemen maken en ontwerpen met behulp van de Design Patterns-techniek
- Studenten zullen realtime veelhoekige videografieken begrijpen
- Studenten kunnen een realtime Game Engine ontwerpen en implementeren
- Studenten kunnen softwareprojecten ontwikkelen in een lokale en mondiale omgeving
- Studenten zullen in staat zijn om de basisprincipes van informatica te begrijpen
- Studenten kunnen deelnemen aan het game-ontwikkelingsproces van het eerste concept tot het eindproduct
Onderwijzen en beoordelen
Over het algemeen richt het game-ontwikkelingsprogramma zich op de reële behoeften van de industrie door middel van speciale, op thema's gebaseerde lessen. De cursussen worden gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Pedagogische benaderingen en beoordelingen verschillen echter aanzienlijk van module tot module.

Carrièremogelijkheden
- Full-Stack Game Developer bij een gameontwikkelingsbedrijf.
- Video Game Critic voor visuele en gedrukte mediakanalen.
- Augmented Reality Guru bij een hypermodern technologiebedrijf.
Overzicht van 4-jarige opleiding
Jaar 1
Semester I
- DUT 101 Engels Compositie 1
- BIO 101 Unity of Life (met lab)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
- Gratis keuzevak
Semester II
- CSC 210 Inleiding tot C++
- DUT 102 Engelse Compositie II
- PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
- MAT 230 Discrete Wiskunde
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
Jaar 2
Semester I
- COM 101 Communicatie in een multiculturele setting
- CSC 220 datastructuren
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- PHI 102 Toegepaste ethiek
- Gratis keuzevak
Semester II
- CHE 101 Inleiding tot de algemene chemie (met lab)
- CSC 240 computersystemen
- CSC 250 Informaticatheorie
- Gratis keuzevak
Jaar 3
Semester I
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- CSC 320 Toegepaste Geometrie
- CSC 330 Geoptimaliseerd C++
- ECE 340 Inleiding tot gamedesign
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
Semester II
- CSC 350 computergraphics
- CSC 360 spelontwerppatronen
- CSC 380 niveau-ontwerp
- CSC 410 Spelaanpassing
Jaar 4
Semester I
- CSC 370 Game-netwerken
- CSC 420 3D-ontwerp en -modellering
- CSC 430-game-engine | Ontwikkeling
- CSC 440 Game Kunstmatige Intelligentie
- ECE Tech keuzevak
Semester II
- CSC 450 Game Engine II-ontwikkeling
- CSC 460 Spelfysica
- CSC 470 Wereldwijde softwareontwikkeling
- CSC 480-gameontwikkelingsproject
Programma resultaat
Kennis
Game-ontwikkeling is geen op zichzelf staand programma; het bestaat eerder uit kruisende, complementaire disciplines. Studenten worden blootgesteld aan:
- Software-engineering
- Computer beelden
- Kunstmatige intelligentie
- Animatie
- Software architectuur
- Netwerken
De inhoud van het programma, dat zowel opkomende trends als bewezen kennis behandelt, is altijd relevant en actueel. Deze combinatie van 'het beste van twee werelden' stelt studenten in staat om het verband te begrijpen tussen gerealiseerde toegepaste systemen en problemen waarmee ze waarschijnlijk in de komende jaren op professioneel gebied te maken zullen krijgen.

Carrièremogelijkheden
- Full-stack game-ontwikkelaar bij een game-ontwikkelingsbedrijf.
- Videogamecriticus voor visuele en gedrukte media.
- Augmented Reality Guru bij een geavanceerd technologiebedrijf.
leerplan
Onderwijs & Beoordeling
Over het algemeen richt het game-ontwikkelingsprogramma zich op de echte behoeften van de industrie door middel van speciale, op onderwerpen gebaseerde lessen. Cursussen worden gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Pedagogische benaderingen en beoordelingen verschillen echter aanzienlijk van module tot module.

Overzicht van het 4-jarige opleidingsplan
Jaar 1
semester ik
- DUT 101 Nederlands Compositie 1
- BIO 101 Eenheid van Leven (met laboratorium)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
- Gratis keuzevak
semester II
- CSC 210 Inleiding tot C++
- DUT 102 Nederlands Compositie II
- PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
- MAT 230 Discrete wiskunde
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Arts/Humanities GE
Jaar 2
semester ik
- COM 101 Communicatie in een multiculturele omgeving
- CSC 220 gegevensstructuren
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- PHI 102 Toegepaste ethiek
- Gratis keuzevak
semester II
- CHE 101 Inleiding tot algemene chemie (met lab)
- CSC 240 computersystemen
- CSC 250 Computerwetenschapstheorie
- Gratis keuzevak
Jaar 3
semester ik
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- CSC 320 toegepaste geometrie
- CSC 330 Geoptimaliseerde C++
- ECE 340 Inleiding tot gamedesign
- REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Arts/Humanities GE
semester II
- CSC 350 computergraphics
- CSC 360 Game-ontwerppatronen
- CSC 380 niveauontwerp
- CSC 410 spelaanpassing
Jaar 4
semester ik
- CSC 370 Game-netwerken
- CSC 420 3D-ontwerp en -modellering
- CSC 430-game-engine | Ontwikkeling
- CSC 440 Spel kunstmatige intelligentie
- ECE Tech keuzevak
semester II
- CSC 450 Game Engine II-ontwikkeling
- CSC 460 spelfysica
- CSC 470 Wereldwijde softwareontwikkeling
- CSC 480-spelontwikkelingsproject
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Diploma in software-engineering
- Seville, Spanje
Honours Bachelor of Engineering - Software Engineering
- Camperdown, Australië
Bachelor of Science in software-engineering
- Nashville, Verenigde Staten