MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
AUM American University of Malta Bachelor of Science in Game Development
AUM American University of Malta

Bachelor of Science in Game Development

Cospicua, Malta

4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

Op de campus

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Meer informatie

Invoering

Een carrière in de videogame-industrie is niet alleen vermakelijk, maar ook lonend. De opleiding Game Development van AUM is bedoeld voor mensen die geïnteresseerd zijn in gameprogrammering op het hoogste niveau, waaronder informatica en grafische professionals die zich willen ombouwen voor de game-industrie. Het programma biedt de kennis van het gebruik en het combineren van krachtige multimediaplatforms en animatietechnieken om de visie van de ontwerper te implementeren in complexe virtuele realiteiten.

Met de graad Game Development verwerven studenten uitstekende codeervaardigheden. Game-ontwikkelaars implementeren codes voor games op basis van web, console, pc of mobiele platforms. De graad geeft studenten de beste kennis en kansen om hun carrièrepad te verlichten, of het nu gaat om het maken van toneelstukken voor commerciële doeleinden of voor onderwijs. Studenten kunnen een loopbaan ontwikkelen door hun vaardigheden te gebruiken op het gebied van entertainment, zaken, training of andere toepasselijke gebieden.

Programma details

In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 Amerikaanse studiepunten / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.

Programma leerresultaten

Kennis

Game-ontwikkeling is geen op zichzelf staand programma; het is eerder samengesteld uit elkaar kruisende, complementaire disciplines. Studenten worden blootgesteld aan:

  • Software engineering
  • Computer beelden
  • Kunstmatige intelligentie
  • animatie
  • Software architectuur
  • Netwerken

De inhoud van het programma omvat zowel opkomende trends als bewezen kennis en is altijd relevant en actueel. Deze combinatie van 'beste van twee werelden' stelt studenten in staat het verband te begrijpen tussen gerealiseerde toegepaste systemen en problemen waarmee ze in de komende jaren waarschijnlijk professioneel te maken zullen krijgen.

leerdoelen

  • Studenten zullen bedreven worden in realtime C++ programmeertaal
  • Studenten kunnen realtime netwerken voor games ontwerpen en implementeren
  • Studenten kunnen software-architectuursystemen maken en ontwerpen met behulp van de Design Patterns-techniek
  • Studenten zullen realtime veelhoekige videografieken begrijpen
  • Studenten kunnen een realtime Game Engine ontwerpen en implementeren
  • Studenten kunnen softwareprojecten ontwikkelen in een lokale en mondiale omgeving
  • Studenten zullen in staat zijn om de basisprincipes van informatica te begrijpen
  • Studenten kunnen deelnemen aan het game-ontwikkelingsproces van het eerste concept tot het eindproduct

Onderwijzen en beoordelen

Over het algemeen richt het game-ontwikkelingsprogramma zich op de reële behoeften van de industrie door middel van speciale, op thema's gebaseerde lessen. De cursussen worden gegeven met een mix van theorie en toegepaste praktijk. Pedagogische benaderingen en beoordelingen verschillen echter aanzienlijk van module tot module.

137231_16x4.5StudentsImage3.jpg

Carrièremogelijkheden

  • Full-Stack Game Developer bij een gameontwikkelingsbedrijf.
  • Video Game Critic voor visuele en gedrukte mediakanalen.
  • Augmented Reality Guru bij een hypermodern technologiebedrijf.

Overzicht van 4-jarige opleiding

Jaar 1

Semester I

  • DUT 101 Engels Compositie 1
  • BIO 101 Unity of Life (met lab)
  • ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
  • MAT 101 Inleiding tot gegevensanalyse, waarschijnlijkheid en statistiek
  • Gratis keuzevak

Semester II

  • CSC 210 Inleiding tot C++
  • DUT 102 Engelse Compositie II
  • PHY 101 Inleiding tot het fysieke universum (met lab)
  • MAT 230 Discrete Wiskunde
  • REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE

Jaar 2

Semester I

  • COM 101 Communicatie in een multiculturele setting
  • CSC 220 datastructuren
  • PSY 101 Inleiding tot de psychologie
  • PHI 102 Toegepaste ethiek
  • Gratis keuzevak

Semester II

  • CHE 101 Inleiding tot de algemene chemie (met lab)
  • CSC 240 computersystemen
  • CSC 250 Informaticatheorie
  • Gratis keuzevak

Jaar 3

Semester I

  • SOC 101 Inleiding tot de sociologie
  • CSC 320 Toegepaste Geometrie
  • CSC 330 Geoptimaliseerd C++
  • ECE 340 Inleiding tot gamedesign
  • REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE

Semester II

  • CSC 350 computergraphics
  • CSC 360 spelontwerppatronen
  • CSC 380 niveau-ontwerp
  • CSC 410 Spelaanpassing

Jaar 4

Semester I

  • CSC 370 Game-netwerken
  • CSC 420 3D-ontwerp en -modellering
  • CSC 430-game-engine | Ontwikkeling
  • CSC 440 Game Kunstmatige Intelligentie
  • ECE Tech keuzevak

Semester II

  • CSC 450 Game Engine II-ontwikkeling
  • CSC 460 Spelfysica
  • CSC 470 Wereldwijde softwareontwikkeling
  • CSC 480-gameontwikkelingsproject

Programma resultaat

Carrièremogelijkheden

leerplan

toelatingen

Programma collegegeld

Beurzen en financiering

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • Diploma in software-engineering
    • Seville, Spanje
  • Honours Bachelor of Engineering - Software Engineering
    • Camperdown, Australië
  • Bachelor of Science in software-engineering
    • Nashville, Verenigde Staten