Keystone logo
AUM American University of Malta Bachelor of Science in Industrial Engineering
AUM American University of Malta

Bachelor of Science in Industrial Engineering

Cospicua, Malta

4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

EUR 2.500 / per semester *

Op de campus

* internationale studenten per semester; 1500 EUR - EU-studenten per semester; 1000 EUR - Maltese studenten per semester

Invoering

137230_16x4.5UniImage1-WithText.jpg

Industriële ingenieurs bouwen carrières op die, hoewel ze toegegeven worden, vaak bezig zijn met het drastisch verminderen of zelfs elimineren van onze verspilling van tijd, geld, materialen, energie en andere waardevolle goederen. Industriële ingenieurs nemen belangrijke posities in in sectoren als hightech, productie, entertainment, verzending en logistiek, gezondheidszorg, projectmanagement, transport, systeemmodellering, telecommunicatie, klantenservice en zelfs bij de overheid.

Programma details

In de eerste twee jaar zullen studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 US / 84 ECTS-credits), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.

Aanvullende toelatingseisen voor diploma's

  • MATSEC-certificaat in wiskunde
  • Een niveau A2 wiskunde
  • BBB op A-niveau
  • GSCE: Wetenschap C
  • Ten minste één ander wetenschappelijk/technologisch onderwerp (of gelijkwaardige kwalificatie) uit de volgende: elektronica, materiaalkunde, natuurkunde, biologie, scheikunde, geologie, IT, verdere wiskunde, mechanica, dynamiek of algemene techniek.

Programma leerresultaten

De doelstellingen en indicatoren van het Industrial Engineering Program zijn:

Doelstelling 1

Technische vaardigheid. Afgestudeerden integreren wiskunde, natuurkunde, technische wetenschappen, operationeel onderzoek, toegepaste waarschijnlijkheid en statistiek, productietechnologie, productieplanning en computersimulatie om volledige systemen te modelleren en analyseren die zijn samengesteld uit hun individuele componenten, subsystemen en processen

Doelstelling 2

Professionele groei. Afgestudeerden ontwikkelen en oefenen hun capaciteiten voor levenslang leren uit als middel om hun technische en sociale vaardigheden te verbeteren.

Doelstelling 3

Management vaardigheden. Afgestudeerden ontwikkelen en verfijnen hun management-, communicatie- en professionele vaardigheden om hun effectiviteit als teamleden en teamleiders te vergroten.

Programma educatieve doelstellingen

  • vaardigheid om kennis van wiskunde, wetenschap en techniek toe te passen;
  • vermogen om experimenten te ontwerpen en uit te voeren, en om gegevens te analyseren en te interpreteren
  • vermogen om een systeem, component of proces te ontwerpen om aan de behoeften te voldoen binnen realistische beperkingen
  • vermogen om te functioneren in multidisciplinaire teams
  • het vermogen om technische problemen te identificeren, formuleren en oplossen;
  • begrip van professionele en ethische verantwoordelijkheid
  • vermogen om effectief te communiceren
  • brede opleiding nodig om de impact van technische oplossingen te begrijpen
  • erkenning van de behoefte aan en het vermogen om deel te nemen aan een leven lang leren
  • kennis van hedendaagse vraagstukken
  • het vermogen om technieken, vaardigheden en moderne technische hulpmiddelen te gebruiken die nodig zijn voor de technische praktijk;

(INE-1) Het curriculum moet afgestudeerden voorbereiden op het ontwerpen, ontwikkelen, implementeren en verbeteren van geïntegreerde systemen die mensen, materialen, informatie, apparatuur en energie omvatten. Het curriculum moet diepgaande instructies bevatten om de integratie van systemen te bereiken met behulp van geschikte analytische, computationele en experimentele praktijken.

Onderwijzen en beoordelen

De methode van lesgeven volgt het klassikale model waarin de primaire manier van instructie een flipped classroom-model is. Een reeks korte lezingen die zijn voorbereid door de hoofdfaculteit van AUM, zullen door studenten worden bekeken en quizzen over dat materiaal doen voordat ze naar de les gaan. Studenten volgen dan lessen die worden geleid door een AUM-co-professor ter plaatse. De co-professor zal vervolgens zorgen verduidelijken en klassikale oefeningen leiden (problemen, ontwerpprojecten, instructie over software, discussies). Vaak vinden deze sessies plaats in een collaboratieve leeromgeving waarin studenten in kleine groepen werken.

Laboratoriummodules omvatten twee tot drie uur durende volledig on-site laboratoriumsessies waarin studenten opdrachten voltooien met praktische laboratoriumexperimenten en aanvullende gegevensanalyse, individueel of als onderdeel van groepen. Laboratoria worden beoordeeld aan de hand van schriftelijke labrapporten en/of mondelinge presentaties.

137231_16x4.5StudentsImage3.jpg

Carrièremogelijkheden

  • Industrieel ingenieur bij een ingenieursbureau.
  • Logistics Manager bij een bouwbedrijf.
  • Robotics and Automation Control Coordinator bij een onderzoeksfaciliteit voor kunstmatige intelligentie.

Overzicht van 4-jarige opleiding

Jaar I

Semester I

  • DUT 101 Engels Compositie 1
  • MAT 120 Calculus I
  • CHE 111 Inleiding tot de algemene chemie (met labo)
  • ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
  • ENR 102 Inleiding tot engineering en technisch ontwerp

Semester II

  • DUT 102 Engels Compositie 2
  • SOC 101 Inleiding tot de sociologie
  • BIO 101 Eenheid van Leven (met Lab)
  • MAT 130 Calculus II
  • PHY 111 Natuurkunde met Calculus I (met lab)

Jaar 2

Semester I

  • IEE 175 Computerprogrammering voor technische toepassingen
  • CIE 214 Statistieken
  • MAT 220 Calculus III
  • PHY 240 Inleidende elektriciteit en magnetisme (met laboratorium)
  • REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE

Semester II

  • CHI 112 Algemene Chemie II (met Lab)
  • IEE 250 Inleiding tot systemen en industriële techniek
  • IEE 277 Objectgeoriënteerde modellering en ontwerp
  • COM 101 Inleiding tot multiculturele communicatie
  • IEE 265 Engineering Management I

Jaar 3

Semester I

  • REL 101 OF ATH 101 OF PHI 101 Kunst/Geesteswetenschappen GE
  • IEE 270 Wiskundige grondslagen van systemen en industriële techniek
  • IEE 295S Systemen en industriële techniek Tweedejaars colloquium
  • IEE 305 Inleiding tot technische waarschijnlijkheid en statistiek
  • IEE 377-software voor ingenieurs
  • IEE 367 Engineering Management II

Semester II

  • IEE 340 Deterministisch operationeel onderzoek
  • IEE 410A Menselijke factoren en ergonomie in ontwerp
  • IEE 421 Probabilistische modellen in operationeel onderzoek
  • IEE 383 geïntegreerde productiesystemen
  • IEE 370 ingebedde computersystemen
  • IEE 367 Engineering Management II

Jaar 4

Semester I

  • PHI 102 Toegepaste ethiek
  • IEE 330R Engineering Experiment Design
  • PSY 101 Inleiding tot de psychologie
  • IEE 431 simulatiemodellering en analyse
  • IEE 498A Cross-disciplinair ontwerp

Semester II

  • CIE 301 Engineering Communications
  • IEE 406 Kwaliteitstechniek
  • IEE 464 kostenraming
  • MEE 462 Composietmaterialen
  • MEE 498B Cross-disciplinair ontwerp
  • IEE 462 Analyse van productiesystemen
  • IEE 457 Projectbeheer

137232_16x4.5StudentsImage2.jpg

Programma resultaat

Carrièremogelijkheden

leerplan

toelatingen

Programma collegegeld

Beurzen en financiering

Over de school

Vragen