
Bachelor of Science in Mechanical Engineering
Cospicua, Malta
DUUR
4 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Mechanische ingenieurs ontwerpen en vervaardigen alles, van kleinere apparaten zoals magnetrons tot grotere systemen zoals auto's en ruimtevaartuigen. Werktuigbouwkunde past wiskunde, natuurkunde en de principes van de materiaalkunde toe op de analyse, het ontwerp, de fabricage en het onderhoud van mechanische systemen. Hiervoor is een breed scala aan vaardigheden nodig, waaronder het vermogen om de mechanica van vaste stoffen en vloeistoffen te modelleren, evenals de stroom van warmte en energie.
Aangezien deze vaardigheden vereist zijn voor vrijwel alles wat wordt gemaakt, is werktuigbouwkunde misschien wel de breedste en meest diverse technische disciplines. Afgestudeerden van Mechanical Engineering-programma's streven naar een loopbaan in een breed scala van sectoren, waaronder de defensie-, biomedische, productie-, mijnbouw- en auto-industrie. Werktuigbouwkundigen spelen een centrale rol in de lucht- en ruimtevaart-, auto-ontwerp- en productie-industrie, maar ook in de biomedische technologie.
Programma details
In de eerste twee jaar zullen de studenten zich concentreren op het voltooien van het algemene onderwijsprogramma van de universiteit (42 studiepunten in de VS / 84 ECTS), dat vijf thematische gebieden introduceert: communicatie, gegevens en kwantitatieve literatuur, wetenschappelijk onderzoek, kunst en geesteswetenschappen en sociale wetenschappen. In het derde en vierde jaar richten de studenten zich op onderwerpen die relevant zijn voor hun major.
Aanvullende toelatingseisen voor diploma's
- MATSEC-certificaat in wiskunde
- Een niveau A2 wiskunde
- BBB op A-niveau
- GSCE: Wetenschap C
- Ten minste één ander wetenschappelijk/technologisch onderwerp (of gelijkwaardige kwalificatie) uit de volgende: elektronica, materiaalkunde, natuurkunde, biologie, scheikunde, geologie, IT, verdere wiskunde, mechanica, dynamiek of algemene techniek.
Programma leerresultaten
De doelstellingen en indicatoren van het Werktuigbouwkundeprogramma zijn:
Doelstelling 1
Afgestudeerden worden praktiserende ingenieurs die bijdragen aan en slagen en vooruitgang boeken binnen hun bedrijven, instituten of agentschappen.
Doelstelling 2
Afgestudeerden slagen in een graduate school in werktuigbouwkunde of andere gebieden die profiteren van de vaardigheden en kennis die ze hebben opgedaan tijdens hun niet-gegradueerde opleiding.
Doelstelling 3
Afgestudeerden houden zich bezig met levenslang leren en verwerven nieuwe kennis en vaardigheden door middel van praktijk en geavanceerd onderwijs om zich tijdens hun loopbaan aan te passen aan de veranderende eisen van de werkomgeving.
Onderwijzen en beoordelen
Modules worden gegeven in traditionele college- en flipped classroom-modellen.
Het flipped classroom-model zal worden toegepast voor ongeveer de helft van het cursuswerk van het programma. Hier zullen studenten, voorafgaand aan het bijwonen van de les, een reeks opgenomen korte lezingen bekijken en quizzen over dat materiaal doen. Het lesmateriaal bevat materiaal voor verschillende leerstijlen en maakt gebruik van de visualisatiemogelijkheden die in deze modus direct beschikbaar zijn.
Studenten zullen dan lessen bijwonen die worden geleid door een instructeur ter plaatse die de zorgen over het materiaal kan verduidelijken. De nadruk ligt echter op het leiden van klassikale oefeningen die geschikt zijn voor verschillende leerlingen door middel van door leerlingen geleide oefeningen (problemen, ontwerpprojecten, instructies over software, discussies). Vaak vinden deze sessies plaats in een collaboratieve leeromgeving waarin studenten in kleine groepen werken. In bijzondere gevallen zorgt de docent voor aanvullend lesmateriaal. Lees- en huiswerkopdrachten buiten de klas worden vervolgens toegewezen, ingeleverd en beoordeeld. Studenten hebben ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een-op-een instructie tijdens kantooruren.
De rest van de cursussen wordt gegeven in een standaard klassikaal model van lezingen met oefeningen buiten de klas, huiswerk en projecten. In deze modus worden tijdens de lesuren colleges gegeven. Lezingen bevatten materialen met verschillende leerstijlen en kunnen voorbeelden bevatten en/of probleemoplossing onder leiding van studenten of docenten. Kantooruren en, voor sommige cursussen, zullen probleemrecitaties worden gehouden om het leren te versterken.

Carrièremogelijkheden
- Werktuigbouwkundig ingenieur bij een biomedisch bedrijf.
- Defensie-aannemer voor elke tak van het leger.
- Automotive Plant Technology Expert in de auto-industrie.
Overzicht van 4-jarige opleiding
Jaar 1
Semester I
- DUT 101 Engels Compositie 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Inleiding tot de algemene chemie (met labo)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- ENR 102 Inleiding tot engineering en technisch ontwerp
Semester II
- DUT 102 Engels Compositie 2
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- BIO 101 Eenheid van Leven (met Lab)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Natuurkunde met Calculus I (met lab)
Jaar 2
Semester I
- MAT 105 Inleiding tot MATLAB 1
- IEE 175 Computerprogrammering voor technische toepassingen
- CIE 214 Statistieken
- MAT 220 Calculus III
- PHY 240 Inleidende elektriciteit en magnetisme (met laboratorium)
- REL 101 religieuze werelden in vergelijkend perspectief
Semester II
- MAT 205 Inleiding tot MATLAB 2
- MEE 250 Dynamiek
- CIE 210 Engineering Graphics
- MEE 207 Elementen van elektrotechniek
- COM 101 Inleiding tot multiculturele communicatie
- MEE 301 Technische Analyse
- MAT 301 differentiaalvergelijkingen
Jaar 3
Semester I
- ATH 101 Kunst van de Middellandse Zee
- MEE 230 Inleiding tot thermodynamica
- MEE 224A Mechanisch gedrag van technische materialen en laboratorium
- MEE 300 Instrumentatie Laboratorium
- MEE 252 Dynamiek van machines
- MEE 313 Werktuigbouwkundig Ontwerplaboratorium
Semester II
- MEE 331 Inleiding tot vloeistofmechanica
- MEE 302 Numerieke methoden
- MEE 324B Ontwerp van technische componenten
- MEE 331R Fundamenteel van materialen voor ingenieurs
- PHI 102 Toegepaste ethiek
Jaar 4
Semester I
- MEE 400 Senior Werktuigbouwkundig Laboratorium
- MEE 432 Warmteoverdracht
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- MEE 460 Mechanische trillingen
- MEE 442 HVAC-systeemontwerp
- MEE 489A Cross-disciplinair ontwerp I
Semester II
- MEE 455 Besturingssysteem Ontwerp
- MEE 445 Hernieuwbare energiesystemen en analyse
- MEE 452 Planar Multibody Dynamics met toepassingen
- MEE 462 Composietmaterialen
- MEE 495S Werktuigbouwkunde Senior Colloquium
- MEE 498B Cross-disciplinair ontwerp II
Programma resultaat
De doelstellingen en indicatoren van het programma Werktuigbouwkunde zijn:
Doelstelling 1
Afgestudeerden worden praktiserende ingenieurs die bijdragen aan en slagen en vooruitgang boeken binnen hun bedrijven, instituten of agentschappen.
Doelstelling 2
Afgestudeerden slagen op de graduate school in werktuigbouwkunde of op andere gebieden die profiteren van de vaardigheden en kennis die ze hebben opgedaan tijdens hun niet-gegradueerde opleiding.
Doelstelling 3
Afgestudeerden houden zich bezig met een leven lang leren en verwerven nieuwe kennis en vaardigheden door middel van praktijk en voortgezet onderwijs om zich gedurende hun hele loopbaan aan te passen aan de veranderende eisen van de werkomgeving.

Carrièremogelijkheden
- Werktuigbouwkundig ingenieur bij een biomedisch bedrijf.
- Defensie Aannemer voor elke tak van het leger.
- Automotive Plant Technology Expert in de auto-industrie.
leerplan
Onderwijs & Beoordeling
Modules worden gegeven in traditionele college- en flipped classroom-modellen.
Het flipped classroom-model wordt toegepast voor ongeveer de helft van de cursussen van het programma. Hier zullen studenten voorafgaand aan het bijwonen van de les een reeks opgenomen korte lezingen bekijken en quizzen over dat materiaal maken. Het lesmateriaal bevat materiaal voor verschillende leerstijlen en maakt gebruik van visualisatiemogelijkheden die in deze modus direct beschikbaar zijn.
Studenten volgen dan lessen die worden geleid door een instructeur ter plaatse die eventuele zorgen over het materiaal kan toelichten. De nadruk ligt echter op het geven van klassikale oefeningen die geschikt zijn voor verschillende leerlingen door middel van door studenten geleide oefeningen (problemen, ontwerpprojecten, lesgeven over software, discussies). Vaak vinden deze sessies plaats in een collaboratieve leeromgeving waarin studenten in kleine groepen werken. In bijzondere gevallen zorgt de docent voor aanvullend collegemateriaal. Lees- en huiswerkopdrachten buiten de klas worden dan toegewezen, ingeleverd en beoordeeld. Studenten hebben ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een-op-een instructie tijdens kantooruren.
De rest van de cursussen wordt gegeven in een standaard klasmodel van lezingen met oefeningen buiten de klas, huiswerk en projecten. In deze modus worden colleges gegeven tijdens de lesuren. Lezingen bevatten materialen met verschillende leerstijlen en kunnen voorbeelden bevatten en/of door studenten of instructeurs geleide probleemoplossing. Er zullen spreekuren en, voor sommige cursussen, probleemrecitaties worden gehouden om het leren te versterken.

Overzicht van het 4-jarige opleidingsplan
Jaar 1
semester ik
- DUT 101 Nederlands Compositie 1
- MAT 120 Calculus I
- CHE 111 Inleiding tot algemene chemie (met lab)
- ZIJN 101 Geschiedenis van de Middellandse Zee
- ENR 102 Inleiding tot techniek en technisch ontwerp
semester II
- DUT 102 Nederlands Compositie 2
- SOC 101 Inleiding tot de sociologie
- BIO 101 Eenheid van Leven (met Lab)
- MAT 130 Calculus II
- PHY 111 Natuurkunde met Calculus I (met lab)
Jaar 2
semester ik
- MAT 105 Inleiding tot MATLAB 1
- IEE 175 Computerprogrammering voor technische toepassingen
- CIE 214 Statica
- MAT 220 Calculus III
- PHY 240 Inleidende elektriciteit en magnetisme (met lab)
- REL 101 Religieuze werelden in vergelijkend perspectief
semester II
- MAT 205 Inleiding tot MATLAB 2
- MEE 250 Dynamiek
- CIE 210 technische grafische afbeeldingen
- MEE 207 Elementen van Elektrotechniek
- COM 101 Inleiding tot multiculturele communicatie
- MEE 301 technische analyse
- MAT 301 Differentiaalvergelijkingen
Jaar 3
semester ik
- ATH 101 Kunsten van de Middellandse Zee
- MEE 230 Inleiding tot de thermodynamica
- MEE 224A Mechanisch gedrag van technische materialen en laboratorium
- MEE 300 Instrumentatielaboratorium
- MEE 252 Dynamiek van machines
- MEE 313 Ontwerplaboratorium Werktuigbouwkunde
semester II
- MEE 331 Inleiding tot vloeistofmechanica
- MEE 302 Numerieke methoden
- MEE 324B Ontwerp van technische componenten
- MEE 331R Grondbeginselen van materialen voor ingenieurs
- PHI 102 Toegepaste ethiek
Jaar 4
semester ik
- MEE 400 Senior laboratorium voor werktuigbouwkunde
- MEE 432 Warmteoverdracht
- PSY 101 Inleiding tot de psychologie
- MEE 460 mechanische trillingen
- MEE 442 HVAC-systeemontwerp
- MEE 489A Cross-disciplinair ontwerp I
semester II
- MEE 455 Ontwerp van besturingssysteem
- MEE 445 Hernieuwbare energiesystemen en analyse
- MEE 452 Planar Multibody Dynamics met toepassingen
- MEE 462 composietmaterialen
- MEE 495S Senior Colloquium Werktuigbouwkunde
- MEE 498B Cross-disciplinair ontwerp II
toelatingen
Programma collegegeld
Beurzen en financiering
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BSc in werktuigbouwkunde
- Szombathely, Hongarije
Bachelor of Science in Engineering Technology - Concentratie in Werktuigbouwkundige Technologie
- Hammond, Verenigde Staten
Werktuigbouwkunde (BS)
- Binghamton, Verenigde Staten