Bachelor in de architectuur
Ras Al Khaimah, Verenigde Arabische Emiraten
DUUR
5 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* 23000 AED / semester
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
architectuur zowel het proces en het product van planning, ontwerp en bouw van gebouwen en andere fysieke structuren.
Carrièremogelijkheden
Banen waar je diploma nuttig zou zijn onder meer:
- building surveyor
- Commercieel / residentiële landmeter
- Hoger onderwijs docent
- Historische gebouwen inspecteur / behoud officer
- Landschaps architect
- Planning en ontwikkeling landmeter
- Production designer, theater / televisie / film
- Bouwkundig ingenieur
- stedenbouwkundige
Jobs die rechtstreeks verband houden met je diploma zijn onder andere:
- Architect
- Architectural technoloog
- Binnenlandse Zaken en ruimtelijk vormgever
Toelatingsvoorwaarden
- Amerikaans / Canadese Diploma
- VAE / GCC / Egyptische Secondary School Certificate
- VAE / GCC / Egyptische Secondary School Certificate
- Britse IGCSE / GCE Leaving School Certificate (A einddiploma moet worden verstrekt, tonen de laatste waardering (jaar) afgerond)
- Iraanse Diploma
- Indiase / Pakistaanse / Bangladesh Higher Secondary School Certificate
- International Baccalaureate Diploma
- Syrische Secondary School Certificate
- Sabis Diploma
- WAEC / NECO
Missie
De Bachelor of Architecture programma aan de Amerikaanse Universiteit van Ras Al Khaimah (AURAK) leidt studenten aan gekwalificeerde architecten die in staat is het genereren van effectieve oplossingen met behulp van architectonische aanpak op het gebied van de architectuur zijn geworden. De afgestudeerden van het programma zal goed thuis zijn in de technologie en in de sociale en milieukwesties.
Architectuur programma studenten eisen principes van de architectuur en de fundamentele wetenschap van toepassing te modelleren, analyseren, ontwerpen en realiseren van fysieke omgevingen, onderdelen of processen; en voor te bereiden studenten om professioneel te werken in de architectonische ruimten. Het programma biedt studenten met een uitstekende basis in de kern technische competenties van de discipline: ontwerp, bouw, en de geschiedenis en theorie van de architectuur met speciale aandacht voor duurzaamheid en groene architectuur. Daarnaast is een reeks van technische keuzevakken aangeboden aan studenten in staat stellen hun Architectural onderwijs af te stemmen op het beste past bij hun carrière. De technische nadruk wordt aangevuld met de thema's in het algemeen onderwijs leidt tot een goed afgeronde lid van de mondiale samenleving.
Doelen en Doelstellingen
Het programma doelstellingen zijn ontleend aan en ondersteuning van de missie van de Amerikaanse Universiteit van Ras al Khaimah. De afgestudeerde van de Architecture programma zal naar verwachting in staat zijn om: 1. Streven naar een succesvolle carrière in de lokale en regionale markten of hogere studies op het gebied van de architectuur.
- Bedenken, ontwerpen, model, analyseren, testen en implementeren Architectural principes en processen gezien hun milieu-impact.
- Professioneel toepassing creatief denken, vaardigheden, historische kennis en experimentele technieken bij het oplossen van praktische problemen.
- Effectief te communiceren en te functioneren in diverse multidisciplinaire omgevingen en deelnemen aan een leven lang leren en professionele ontwikkeling.
- Begrijp de ethische, culturele en ecologische overwegingen van de architectonische beroep.
Programma Resultaten
AURAK heeft de eindtermen ontwikkeld voor de Architectural programma in overeenstemming met de prestaties van leerlingen Criteria (SPC) van Naab (Nationaal Architectuur Accrediterende Board) van de Verenigde Staten van Amerika aangenomen. Volgens SPC, worden de resultaten van het programma onderverdeeld in gebieden gemakkelijker begrijpen van de relatie tussen individuele criteria.
Realm A: kritisch denken en vertegenwoordiging: Architecten moeten de mogelijkheid hebben om abstracte relaties op te bouwen en te begrijpen de impact van de ideeën op basis van onderzoek en analyse van veelvoudige theoretische, sociale, politieke, economische, culturele en ecologische contexten. Dit vermogen omvat faciliteit met de bredere waaier van media die worden gebruikt om na te denken over architectuur, zoals het schrijven, onderzoeksvaardigheden, spreken, tekenen en modelbouw. Students 'learning ambities zijn onder meer: - Wordt breed opgeleide.
- Waarderen levenslange nieuwsgierigheid.
- Communiceren grafisch in diverse media.
- Het herkennen van de beoordeling van het bewijs.
- Het begrijpen van mensen, plaats en context.
- Het herkennen van de uiteenlopende behoeften van de klant, de gemeenschap en de samenleving.
EEN. 1. Communicatieve vaardigheden: Mogelijkheid om te lezen, schrijven, spreken en luisteren effectief.
EEN. 2. Ontwerp denkvaardigheden: Mogelijkheid om duidelijke en precieze vragen te stellen, te gebruiken abstracte ideeën om informatie te interpreteren, overwegen diverse invalshoeken, te bereiken beredeneerde conclusies en alternatieve uitkomsten toetsen aan relevante criteria en normen.
EEN. 3. Visuele Communicatie Vaardigheden: vermogen om de juiste representatieve media, zoals de traditionele grafische en digitale technologie vaardigheden te gebruiken, om essentiële formele elementen in elke fase van de programmering en het ontwerpproces te brengen.
EEN. 4. Technische documentatie: Mogelijkheid om technisch duidelijke tekeningen maken, schrijf overzicht specificaties, en voor te bereiden modellen ter illustratie en het identificeren van de assemblage van materialen, systemen en componenten geschikt voor een gebouwontwerp.
EEN. 5. Investigative Vaardigheden: Mogelijkheid om te verzamelen, te beoordelen, op te nemen, toe te passen, en relatief evalueren relevante informatie binnen architectonische cursussen en ontwerpprocessen.
EEN. 6. Fundamentele Ontwerp Vaardigheden: Mogelijkheid om fundamentele architectonische en ecologische principes effectief te gebruiken in het ontwerp.
EEN. 7. Gebruik van Precedenten: Mogelijkheid om te onderzoeken en te begrijpen de fundamentele beginselen die in relevante precedenten en keuzes te maken met betrekking tot de opname van deze beginselen in de architectuur en stedenbouw projecten.
EEN. 8. Bestelsystemen Vaardigheden: Inzicht in de fundamenten van zowel natuurlijke en formele bestelsystemen en de capaciteit van elk twee- en drie-dimensionale ontwerp op de hoogte.
EEN. 9. Historische tradities en Global Culture: Inzicht in parallelle en uiteenlopende canons en tradities van de architectuur, landschap en stedenbouw met voorbeelden van inheemse, lokaal, lokale, regionale, nationale instellingen van de Oost-, West-, Noord-en Zuid-hemisferen in termen van hun klimatologische , ecologische, technologische, sociaal-economische, volksgezondheid en culturele factoren.
EEN. 10. Culturele Diversiteit: Inzicht in de uiteenlopende behoeften, waarden, gedragsnormen, fysieke capaciteiten en sociale en ruimtelijke patronen die verschillende culturen en individuen en de implicatie van deze diversiteit op de maatschappelijke rollen en verantwoordelijkheden van architecten karakteriseren.
A.11. Toegepast Onderzoek: Inzicht in de rol van toegepast onderzoek bij het bepalen van de functie, vorm en systemen en hun impact op de menselijke omstandigheden en het gedrag.
Realm B: Geïntegreerde bouwpraktijken, technische vaardigheden en kennis: Architecten worden opgeroepen om de technische aspecten van het ontwerp, systemen en materialen te begrijpen en in staat zijn om dat begrip van toepassing zijn op hun diensten. Bovendien moeten zij hun rol bij de uitvoering van ontwerpbeslissingen, en de impact van dergelijke besluiten over het milieu te waarderen. Studenten leren aspiraties zijn onder andere: - Het creëren van gebouw ontwerpen met goed geïntegreerde systemen.
- Het begrijpen van maakbaarheid.
- Integratie van het leven veiligheidssystemen.
- Integratie van toegankelijkheid.
- Het toepassen van principes van duurzaam design.
B. 1. Pre-Design: Mogelijkheid om een uitgebreid programma voor te bereiden op een architecturaal project, zoals het opstellen van een beoordeling van de klant en behoeften van de gebruiker, een inventarisatie van de ruimte en uitrusting, een analyse van de plaatselijke omstandigheden (met inbegrip van bestaande gebouwen), een overzicht van de relevante wetten en normen en de beoordeling van de gevolgen voor het project, en een definitie van de gekozen locaties en design beoordelingscriteria.
B. 2. Toegankelijkheid: Mogelijkheid om ontwerpen websites, installaties en systemen om onafhankelijke en geïntegreerde gebruik door personen met een fysieke (met inbegrip van mobiliteit) te verstrekken, zintuiglijke en cognitieve beperkingen.
B. 3. Duurzaamheid: Mogelijkheid om projecten te optimaliseren, te behouden of te hergebruiken natuurlijke en gebouwde hulpbronnen, zorgen voor gezonde omgeving voor bewoners / gebruikers, en de milieueffecten van de bouw en de exploitatie van de toekomstige generaties door middel van middelen zoals koolstof-neutraal ontwerp verminderen ontwerpen, bioklimaat ontwerp en energie-efficiëntie.
B. 4. Site Design: staat zijn aan sitekenmerken zoals aarde, topografie, vegetatie en mijlpaal in de ontwikkeling van een project ontwerp.
B. 5. Life Safety: De mogelijkheid om de fundamentele principes van het leven-veiligheidssystemen van toepassing met de nadruk op uitgang.
B. 6. Comprehensive Design: Mogelijkheid om een uitgebreide architectonische project dat de capaciteit van elke student om het ontwerp beslissingen te nemen over schalen, terwijl de integratie van de volgende SPC demonstreert produceren: A.2. Design Thinking Skills A.4. Technical Documentation A.5. Investigative Skills A.8. Bestelsystemen A.9. Historische tradities en Global Culture B.2. Toegankelijkheid B.3. Duurzaamheid B.4. Site Design B.5. Life Safety B.8. Environmental Systems B.9. Structurele Systems B. 7. Financiële overwegingen: Inzicht in de fundamenten van de bouwkosten, zoals acquisitiekosten, projectfinanciering en financiering, financiële haalbaarheid, operationele kosten, en de bouw schatten van met de nadruk op life-cycle cost accounting.
B. 8. Environmental Systems: Het begrijpen van de principes van het ontwerp milieu-systemen ', zoals belichaamd energie, actieve en passieve verwarming en koeling, kwaliteit van de binnenlucht, zonne-oriëntatie, dagverlichting en kunstmatige verlichting en akoestiek; inclusief het gebruik van passende prestatie-evaluatie-instrumenten.
B. 9. Structurele Systemen: Inzicht in de basisprincipes van de structurele gedrag in het weerstaan van de zwaartekracht en zijdelingse krachten en de evolutie, het bereik en de juiste toepassing van de hedendaagse structurele systemen.
B. 10. Building Envelope Systems: Inzicht in de basisprincipes die betrokken zijn bij de juiste toepassing van de bouwschil systemen en bijbehorende samenstellingen ten opzichte van de fundamentele prestaties, esthetiek, vochttransport, duurzaamheid, en energie en materiële middelen.
B. 11. Building Service Systems: Inzicht in de basisprincipes en juiste toepassing en de prestaties van het gebouw dienst systemen zoals loodgieterij, elektriciteit, verticaal transport, beveiliging en brandbeveiligingssystemen.
B. 12. Bouwmaterialen en Assemblies: Inzicht in de basisprincipes gebruikt in de juiste keuze van bouwmaterialen, producten, onderdelen en assemblages, op basis van hun eigen kenmerken en prestaties, met inbegrip van hun impact op het milieu en hergebruik.
Realm C: Leadership and Practice: Architecten moeten beheren, advocate en juridisch handelen, ethisch en kritisch voor het welzijn van de cliënt, de samenleving en het publiek. Dit geldt ook voor de samenwerking, zakelijke en leiderschapsvaardigheden. Studenten leren aspiraties zijn onder andere: - Het kennen van maatschappelijke en professionele verantwoordelijkheden.
- Het begrijpen van de business van de bouw.
- Samenwerken en onderhandelen met klanten en consultants in het ontwerpproces.
- Kritische de diverse rollen van architecten en die in aanverwante disciplines.
- Integratie van dienstverlening aan de gemeenschap in de praktijk van de architectuur.
C. 1. Samenwerking: Vermogen om te werken in samenwerking met anderen en in multidisciplinaire teams met succes compleet ontwerp projecten.
C. 2. Human Behavior: Inzicht in de relatie tussen het menselijk gedrag, de natuurlijke omgeving en de vormgeving van de gebouwde omgeving.
C. 3 Opdrachtgever Rol in Architecture: Inzicht in de verantwoordelijkheid van de architect te lokken, te begrijpen en te verzoenen met de behoeften van de klant, eigenaar, gebruikersgroepen, en het publiek en de gemeenschap domeinen.
C. 4. Project Management: Inzicht in de methoden voor het meedingen naar opdrachten, het selecteren van adviseurs en monteren teams, en het aanbevelen van project delivery methoden.
C. 5. Practice Management: Inzicht in de basisprincipes van de architecturale praktijk management zoals financieel management en business planning, time management, risk management, bemiddeling en arbitrage, en het herkennen van trends die praktijk beïnvloeden.
C. 6. Leiderschap: Inzicht in de technieken en vaardigheden architecten gebruiken om samen te werken in het gebouw ontwerp- en bouwproces en op milieu-, sociale en esthetische kwesties in hun gemeenschappen.
C. 7. Wettelijke Verantwoordelijkheden: Inzicht in de verantwoordelijkheid van de architect aan het publiek en de klant, zoals bepaald door de registratie wet, bouwvoorschriften en regels, professionele servicecontracten, zonering en onderverdeling verordeningen, milieuregelgeving, en monumentenzorg en toegankelijkheid wetten.
C. 8. Ethiek en professionele oordeel: Begrip van de ethische kwesties die betrokken zijn bij de vorming van een professioneel oordeel met betrekking tot sociale, politieke en culturele kwesties in de architectonische vormgeving en de praktijk.
C.9. Gemeenschap en Sociale Verantwoordelijkheid: Begrip van de verantwoordelijkheid van de architect aan het werk in het algemeen belang, om historische bronnen te respecteren en om de kwaliteit van leven voor de lokale en mondiale buren te verbeteren
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelors in Architecture and Construction
- Ostrava, Tsjechië
Bachelor of Architecture
- Ajman, Verenigde Arabische Emiraten
Ingenieursdiploma architectuur
- Lublin, Polen