
Bachelorgraad in
Bachelor in reclame Bahcesehir University

Beurzen
Invoering
Advertising
Het doel van de Advertising Department van Bahçeşehir University is om communicators succesvol op te leiden in de creatieve, strategische en onderzoeksvelden in een geïntegreerd formaat. De afdeling Reclame wil aantonen welke advertentie, een belangrijke mediabron die het publiek beïnvloedt, is voor, waarom het nuttig is, hoe het wordt verwerkt in verschillende mediaomgevingen en hoe het is gemaakt. In deze context biedt het advertentiecurriculum studenten de mogelijkheid om de evolutie en verbeteringen in de reclamesector te volgen via cursussen zoals Principles of Advertising, Consumer Behaviors, Case Studies in Advertising en Research Methods in Advertising, Turkey Study in Advertising, Making Advertise, Mediaplanning en multimedia. Naast deze basiscursussen biedt interdisciplinair onderwijs studenten de mogelijkheid cursussen te volgen op gebieden zoals bedrijfskunde, economie, politieke wetenschappen, sociologie, psychologie, kunst en cultuur. Een curriculum dat theorie en praktijk combineert, biedt studenten de mogelijkheid om voorbereid te zijn op professioneel zakelijk leven via projecten voor advertentiecampagnes in hun laatste studiejaar.
Onze afgestudeerden kunnen werken als copywriters, producenten, accountvertegenwoordigers, onderzoekers, strategische planners, consultants en communicatiemanagers in de marketingcommunicatieafdelingen van ondernemingen, reclame- en PR-bureaus en mediaplanningsbedrijven.
Cursusstructuur diagram met credits








- TR-gemarkeerde cursussen worden in het Turks gegeven.
- EN gemarkeerde cursussen worden in het Engels gegeven.
- Daar markeerde TR-EN een deel van cursussen in zowel het Engels als het Turks.



Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Professionele bachelor in marketing en reclame
- Vilnius, Litouwen
Bachelor in public relations, reclame en marketing
- Barcelona, Spanje
Diploma in marketing en reclame
- Lisbon, Portugal