Stage als Game Designer Art & Animation - Optie: Bachelor
Bergisch Gladbach, Duitsland
DUUR
2 up to 3 Years
TALEN
Duits
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 525 / per month *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* per maand.
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Spelontwikkeling is teamwerk en er zijn veel vraag naar experts uit verschillende gebieden. Gameontwerpers ontwikkelen het spelconcept en bepalen de spelregels. Als een game-artiest, werk je nauw samen met de ontwerpers en zorg je voor de optische implementatie, dwz ontwerp je de spelelementen, bijvoorbeeld. Tekens, landschappen, gebouwen en converteert ze naar 3D-modellen. Goede game-artiesten worden gekenmerkt door vindingrijkheid en een creatieve streak.
toelatingseisen
- Fachhochschulreife (academische gedeelte) of de middelbare school
- Bestaan uit bib-aptitude test (logicatest), duur 1 uur
statements
De opleiding tot game designer Art & Animation omvat de volgende kwalificaties:
- Game Designer Art & Animation (bib certificaat)
- Door de staat gecertificeerde ontwerpassistent, gericht op media en communicatie
duur
Onderwijs: 2 jaar
Onderwijsstudies: 3 tot 4 jaar
promotie
De training bij ons kan worden bevorderd door BAföG, KfW student lening of financieringsmodellen.
toepassing
- Sollicitatiebrief, CV, pasfoto
- Getuigenis van de technische hogeschool en de laatste van dit certificaat
inhoud
Ontwerp en realisatie
Ontwerpprincipes voor computerspellen, vorm- en kleurentheorie, etc.
Gameplay en game design
Analyse van spellen, ontwikkeling van eigen spelideeën, conceptie en ontwerp van spelelementen, interactieve verhalen, spelmechanismen, etc.
3D en animatie
Karakterontwerp, modellering, texturering, tuigage, etc.
Concept Art
Visualisatie van ideeën, illustratie, tekentechnieken, etc.
Films ontwerp en
Conceptie en realisatie van gamestrailers, licht / geluidscameratechnologie, film- en geluidsbewerking, visuele effecten, enz.
Basics Game Development
Basisprincipes van game-ontwikkeling; Game-engine (Unitiy), interfaces Gameart / Game-ontwikkeling, etc.
fotografie
Beeldontwerp, cameratechnologie, fotomontage, texturen voor 3d, enz.
Game Publishing / Marketing
Speciale functies van de gamesindustrie, cross-media, bedrijfsmodellen, marketingconcepten, enz.
projectmanagement
Planning, implementatie en controle van projecten, enz.
mediarecht
Auteursrecht, naam, handelsmerk, etc.
mediatechnologie
Beeldbewerking met Photoshop, 3D-modellering en 3D-animatie met 3ds Max, etc.
datacenter praktijk
Na school computersystemen u weekdagen voor oefeningen ter vrije besteding.
praktijk
Op bib International College praktijk telt: zowel in de klas en tijdens enkele maanden van praktische fase. In het laatste derde deel van je training je kunt laten zien in een bedrijf, wat je geleerd hebt. Couple're werken aan een echt project en lost een specifieke taak uit het professionele leven. Al veel van onze afgestudeerden niet hebben ontvangen een aanbod baan tijdens de projectfase.
studie
Training plus studie - de korte wandeling naar bachelor's degree
Met de combinatie van praktische opleiding en een internationaal georiënteerde studie cursus sluit je theorie en praktijk perfect en zeer snel tot een academische graad. Tegen het einde van het eerste semester aan de bib kunt u beslissen of u wilt ook een diploma te verdienen.
Met ons "Fit For University" -programma zorgen we ervoor dat u klaar bent om in het buitenland te studeren. We trainen u in de basis van wetenschappelijk werk en bereiden u voor op de IELTS-test met intensieve Engelse taaltraining.
Mogelijke studielocaties
- Howest University College / Digital Arts and Entertainment (België)
- Glasgow Caledonian University (Schotland)
- Griffith College in Dublin (Ierland)
- Southampton Solent University (Engeland)
duur
Na de 2-jarige training van de bib, de studie duurt
- in Engeland en Ierland: 1 jaar
- in België en Schotland: 2 jaar
Mogelijke diploma's bij partneruniversiteiten
- BA computergames (ontwerp)
- BA computergames (Gameart)
- BA Media Productie
carrièremogelijkheden
Gameontwerpers worden in de professionele wereld gebruikt bij het ontwerpen van computerspellen en bij het ontwerpen van de bijbehorende media. Maar reclamebureaus en aanbieders van mediadiensten worden ook beschouwd als toekomstige werkgevers, die met name uw vaardigheden op het gebied van webanimatie en 3D-virtualisatie waarderen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor in de schone kunsten in tekenen en schilderen
- Toronto, Canada
BA Degree in Animation
- Dublin, Ierland
BA (Hons) Animation and Visual Effects
- Lincoln, Verenigd Koninkrijk