
Graad in marketing
Valencia, Spanje
DUUR
4 Years
TALEN
Spaans
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
EUR 7.800 / per year
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Officiële graad: graad in marketing
Duur / ECTS: 4 jaar / 240 ECTS
Plaatsen / campus: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Gedoceerd: Spaans
Leerresultaten
Wat maakt ons anders?
1. De student employability in het centrum
We zijn geobsedeerd met de student sprong in het werk in de beste omstandigheden. Daarom is ons curriculum verbonden met de inzetbaarheid van de toekomst: internationalisering, innovatie en creativiteit in het beheer en de strategische richting van de middelen.
2. De internationale dimensie
- gratis aanvullende opleiding in het Engels van de eerste tot de vierde naar het startpunt niveau te verbeteren.
- Onderwerpen binnen het curriculum dat taalvaardigheid te versterken: in het Engels of Engels voor technisch gebruik.
- International Ruilen: met onze gecoördineerd met de Erasmus mobiliteit in verschillende Europese landen, dus je kunt een semester of een cursus in een ander land te studeren.
- Kansen voor de internationale praktijk.
3. Direct contact met de beroepsgroep
Omdat we begrijpen dat met het oog op een goede manager in het bedrijf te worden moet je in contact van de eerste met de beste professionals. Daarom articuleren wij uw training van twee belangrijke mijlpalen:
- We hebben gastprofessoren, belangrijke relevante beroepsorganisaties, die elk jaar komen om hun ervaringen te delen met studenten.
- Tijdens de bezoeken plus graad of andere opleidingsactiviteiten ze zijn gepland bedrijven om contact met de realiteit van elke sector te maken.
4. Werkwijze case
We gebruiken deze methode als een instrument voor cross-learning:
- Het geldt in alle cursussen van het eerste leerjaar.
- Ze zijn betrokken van alle vakken in de loop. Zodat de student zich bewust wordt van het belang van elk van de onderwerpen zij hem en de wisselwerking tussen hen geleerd.
- Bezoeken zijn gepland om bedrijven te bestuderen en gesprekken met degenen die verantwoordelijk zijn voor hen.
5. Dubbelklik graden verdubbelt specialist graden
U kunt twee universiteit te gaan tijdens het racen schema's compatibel met alle klassen in dezelfde faciliteiten en, natuurlijk, zonder twee keer te betalen. Zo zijn de tweepersoonskamers specialist graden van de Universiteit in dubbele graden.
- Marketing Double Degree in reclame en public relations
- Double Degree in Business Marketing
leerplan
algemene vaardigheden
- CG 1. Dat studenten een ethische betrokkenheid bij de samenleving verwerven bij het uitvoeren van hun activiteiten./Het bereiken van deze competentie impliceert het verwerven van criteria die ons in staat stellen de huidige samenleving en cultuur te begrijpen en te waarderen, door de studie van de historische wortels ervan, om zo de macht te versterken de afgestudeerde om kritische oordelen te vellen over de verschillende aspecten van de sociale realiteit en voorstellen voor verbetering te doen vanuit het prisma van constitutionele principes en de sociale leer van de kerk.
- CG 2. Dat studenten vaardigheden verwerven in het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën. Het bereiken van deze competentie impliceert het kennen, begrijpen en beheren van de informatie- en communicatietechnologieën die nodig zullen zijn voor de ontwikkeling van de professionele toekomst van de student.
- CG 3. Dat studenten het vermogen verwerven om autonoom te werken om ervoor te zorgen dat ze ondernemers zijn in hun activiteiten. Het bereiken van deze competentie houdt in dat je op een professionele en gekwalificeerde manier een werkplan kunt ontwerpen en de voltooiing ervan met doorzettingsvermogen en flexibiliteit kunt uitvoeren - anticiperen op en overwinnen van de moeilijkheden die zich voordoen bij de ontwikkeling ervan en de wijzigingen integreren die de toekomst vereist.
- CG 4. Dat studenten een houding hebben ten aanzien van: Grondrechten en gelijkheid tussen mannen en vrouwen; Respect en bevordering van de mensenrechten; Non-discriminatie en universele toegankelijkheid voor mensen met een handicap; Respect voor de waarden van een cultuur van vrede en democratische waarden.
Specifieke competenties
- CE.1. Vermogen om problemen te identificeren, formuleren en op te lossen door professionele criteria toe te passen en de competitieve en institutionele locatie van de organisatie te begrijpen, en de sterke en zwakke punten ervan te identificeren.
- CE.2. Vermogen om een bedrijf effectief en efficiënt te beheren en te besturen vanuit het perspectief van Marketing Management als onderdeel van de waardeketen van een bedrijf.
- CE.3. Vermogen om kritische analyses uit te voeren in kwantitatieve en kwalitatieve termen, inclusief data-analyse, interpretatie en extrapolatie naar de concrete zakelijke realiteit en van verschijnselen die kunnen worden behandeld vanuit het marketingveld.
- CE.4. Luister-, onderhandelings-, overtuigings- en effectieve schriftelijke communicatieve vaardigheden, waarbij gebruik wordt gemaakt van traditionele middelen uit de zakenwereld, zoals het opstellen en presenteren van rapporten over specifieke bedrijfssituaties, markten, concurrenten, trends en prognoses.
- CE.5. Vermogen om informatietechnologieën te gebruiken en relevante informatiebronnen te identificeren die worden gebruikt op het gebied van marketing en marktonderzoek.
- CE.6. Leiderschapscapaciteit en ondernemerszin, evenals het vermogen om een bedrijf te runnen en deel uit te maken van werkteams.
- CE.7. Vermogen tot zelfkritiek en gevoeligheid voor de diversiteit van mensen, culturen en bedrijven die op de een of andere manier de marketingstrategie van organisaties beïnvloeden.
- CE.8. Ken en begrijp het belang van gebieden als duurzaamheid, globalisering, maatschappelijk verantwoord ondernemen, diversiteit en innovatie. bij het nemen van zakelijke beslissingen.
- CE.9. Vermogen om een nationaal of internationaal marketingplan te ontwerpen, gebruikmakend van alle tools en variabelen die verband houden met de marketingmix, na een proces van onderzoek, planning, uitvoering en controle van strategische beslissingen die effectief zijn aangepast aan de omgeving en de organisatie.
- CE.10. Vermogen om te observeren en zich aan te passen aan de omgeving, een proactieve houding te behouden en creatieve oplossingen voor te stellen voor nieuwe marktbehoeften en trends.
- CE.11. Vermogen en initiatief om commerciële problemen van organisaties op te lossen en met voldoende kennis de besluitvorming over commercieel beleid op zich te nemen, waarbij het belang van de transversaliteit van deze beslissingen binnen het raamwerk van de productieprocessen van bedrijven wordt benadrukt.
Galerij
Carrièremogelijkheden
werk
Carrièremogelijkheden
Graadstudies in marketing geven toegang tot meerdere professionele kansen, zowel op het gebied van het particuliere bedrijfsleven als in het openbaar bestuur of via de autonome uitoefening van het beroep. Je zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
- Key Account Manager
- Hoofd Commerciële Administratie
- merchandising chief
- Hoofd Klantenservice
- Marktonderzoekstechnicus
- Communicatie technicus
- product Manager
- marketing Director
- Externe marketing consultant
- Technicus exporteren
- Head of Sales
- marketing manager
- Logistiek directeur