Keystone logo
City University of London BSc in International Business
City University of London

BSc in International Business

London, Verenigd Koninkrijk

3 up to 4 Years

Engels

Full time

Aanvraagdeadline

Vraag de vroegste startdatum aan

GBP 9.250 / per year *

Op de campus

* per jaar, UK / EU studenten. Internationaal £ 17.000 - collegegeld is onderhevig aan jaarlijkse wijzigingen.

Beurzen

Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren

Invoering

Voor wie is het?

De International Business Pathway moet vooral u aanspreken als u verwacht te werken in multinationale ondernemingen. Of op andere gebieden waar hedendaagse kwesties van invloed zijn op de manier waarop zaken wereldwijd plaatsvinden. U moet voorbereid zijn om de verschillende impact van managementconcepten in verschillende delen van de wereld te overwegen en deze toe te passen op praktische voorbeelden.

Doelen

Deze cursus geeft u een breed begrip van zaken in een internationale context. Als onderdeel van deze graad moet je enige tijd doorbrengen bij een van onze overzeese partners en deze ervaring gebruiken om bij te dragen aan je begrip van managementconcepten.

Je kunt reflecteren over deze internationale ervaring in je laatste jaarproject. Je zult zaken bespreken die verband houden met de wereldeconomie, en zal worden aangemoedigd om de specifieke impact van managementconcepten in verschillende delen van de wereld te overwegen.

Wat zal ik leren?

Op de International Business-graad, zult u:

  • Krijg een overzicht van de concepten, theorieën en technieken die bijdragen aan een goed begrip van bedrijfsbeheer
  • Leer meer over kwesties van globalisme en lokalisme die van invloed zijn op het internationale zakelijke landschap
  • Begrijp de praktische en conceptuele implicaties van zakendoen in een mondiale omgeving
  • Leer hoe je zaken kunt analyseren in de context van verschillende delen van de wereld
  • Bereid je voor op toekomstige veranderingen in de problemen waarmee internationale bedrijven worden geconfronteerd
  • Herken de ethische kwesties rond het bedrijfsleven en oefen verantwoordelijk management.

Jaar 1

Core modules:

  • Inleiding tot het management

Dit biedt een inleiding tot concepten voor management en organisatie. Je zult bestuderen hoe managementconcepten in de loop der jaren zijn geëvolueerd en bespreken hoe ze relevant zijn voor je eigen toekomstige werk als managers.

Bedrijfseconomie

Dit biedt een basis in de economie. Je leert over een reeks concepten die door economen worden gebruikt en onderzoekt hoe deze belangrijk zijn voor managers in het bedrijfsleven.

Kritisch denken

Dit biedt een training voor het kritisch en zorgvuldig evalueren van de variëteit en het volume van informatie die u als manager kunt verwachten. Je studeert een reeks literatuur die relevant is voor Business Management en je zal worden verondersteld geavanceerde vaardigheden te ontwikkelen om dit te beoordelen en te interpreteren.

Kwantitatieve methoden en analyses

Dit omvat een reeks kwantitatieve en statistische technieken. Je leert de fundamenten van bedrijfsanalyses, je krijgt een grondige basis in statistische technieken en hoe je ze toepast, en je zult de manier bestuderen waarop analytische technieken bedrijven veranderen. Dit zal gaan over het begrijpen van het gebruik van big data, het potentieel voor datavisualisatie en de toepassing van databases.

Operaties en supply chain management

Dit omvat de operationele technieken die het mogelijk maken voor bedrijven om te functioneren. Je leert over de werking van supply chains en leert ook hoe je effectief kunt analyseren hoe de operationele functies van een bedrijf kunnen worden geoptimaliseerd.

Finance en management accounting 1

Dit introduceert u concepten in zowel financiële als management accounting. U leert over het belang van accounts als een manier om informatie over een bedrijf over te brengen. Je bestudeert de principes achter accounting en hoe accounts zakelijke besluitvorming kunnen ondersteunen.

Fundamentals of marketing

Dit biedt een inleiding tot marketing. De nadruk ligt vooral op consumentengedrag, op benaderingen van marketingstrategie en op de samenhang tussen deze gebieden.

Managementlab en zakelijke vaardigheden

Dit bouwt sterke verbanden op tussen managementtheorie, managementpraktijk en vaardigheden die je in je toekomstige carrière moet gebruiken. Je zult onderzoeken hoe managementtheorie kan worden toegepast om het soort problemen aan te pakken dat men tegenkomt in het hedendaagse bedrijfsleven en leert hoe dit te combineren met praktische vaardigheden.

Jaar 2

Core modules:

  • Technologie en innovatiebeheer

Dit zal u voorzien van analytische hulpmiddelen die nodig zijn voor het beheer in een omgeving waar snelle technologische veranderingen een rol spelen. Je leert over de uitdagingen in verband met technologische innovatie en gaat in op de impact van deze uitdagingen op verschillende bedrijfssectoren.

Introductie tot ondernemerschap

Dit geeft je inzicht in wat er wordt verstaan ​​onder ondernemerschap en hoe je een ondernemende benadering van ondernemen kunt aannemen. U leert over bedrijfsplanning en een idee pitchen, en zult ook verschillende ondernemerstijlen en hun impact bestuderen.

Inleiding tot financiën

Dit biedt een grondige basis voor financieringsconcepten. U zult begrijpen hoe u financiële informatie en commentaren moet interpreteren en kunt overwegen hoe u rekening kunt houden met financiën bij beslissingen die u mogelijk moet nemen. Je hebt ook een goede basis voor alle verdere financieringsmodules die je tijdens je opleiding kunt volgen.

Human Resources Management

Dit biedt een inleiding tot een aantal verschillende praktijken die de HRM-functie in een organisatie vormen. Je zult de impact van deze praktijken begrijpen en leren over het belang van HRM binnen een organisatie als geheel.

Bedrijfsstrategieanalyse

Dit biedt een inleiding tot de bedrijfsstrategie en een gelegenheid om na te denken over waarom het belangrijk is en hoe het in de praktijk moet worden gebracht. Je leert over een aantal verschillende perspectieven op strategie en een aantal tools die je kunt toepassen om een ​​strategische analyse van een bedrijf uit te voeren.

Specialistische modules:

  • Internationale zakelijke omgeving

Dit introduceert u in de internationale context waarin bedrijven opereren. U leert over de uitdagingen die gepaard gaan met het opereren over nationale grenzen heen, het gebruiken van verschillende valuta's en het coördineren van problemen tussen operaties in verschillende landen.

Internationale marketing

Dit richt zich op het effect van de internationale omgeving op marketing. Je bestudeert de implicaties van marketing in verschillende landen en regio's en leert hoe je een internationaal marketingplan kunt ontwerpen dat rekening houdt met de vereisten van een reeks locaties.

Jaar 3

Core modules:

  • Project van het laatste jaar of project voor maatschappelijk verantwoord ondernemen

Je verricht een groot stuk onafhankelijk werk waarbij je het geleerde in de cursus kunt toepassen op een probleem met het bedrijfsmanagement dat je interesseert. U moet een onderwerp kiezen dat relevant is voor de stream die u gebruikt. U kunt de optie corporate responsibility aanvragen, waar u naast de afdeling Corporate Social Responsibility binnen een organisatie aan uw project werkt.

Onderzoeksmethoden en data-analyse

Dit geeft je inzicht in een reeks onderzoeksmethoden die je zullen helpen bij het uitvoeren van onafhankelijk werk binnen je opleiding en ook van nut zullen zijn binnen je toekomstige carrière. Je leert hoe je onderzoeksprojecten opzet, hoe je data interpreteert en analyseert en hoe je dit samenbrengt en waardevolle conclusies trekt.

Zakelijk in de samenleving

Dit geeft je een waardering voor de rol van het bedrijfsleven in de samenleving als geheel. Je leert over bredere ethische kwesties en de relaties tussen bedrijven en een breed scala aan belanghebbenden. Je bespreekt ook het doel van bedrijven en hoe ze zich verhouden tot externe factoren. Je onderzoekt de eisen, verwachtingen en potentiële conflicten die uit deze factoren voortvloeien.

Specialistische modules:

  • Internationale bedrijfsstrategie

Toelatingseisen

A-niveau: AAA

BTEC / OCR Cambridge Technical Level 3 Extended Diploma: DDD

Voor kandidaten die een combinatie van A-niveau / BTEC / OCR technische kwalificaties van Cambridge aanvaarden, accepteren wij het volgende:

  • BTEC / OCR Cambridge Technical Diploma met één A-niveau

  • BTEC / OCR Cambridge Technical Subsidiary Diploma met twee A-niveaus.

Extended Project Qualification (EPQ): we verwelkomen applicaties die de EPQ bevatten. Waar relevant, kan dit in ons aanbod zijn opgenomen, wat resulteert in een aanbieding 'A' Niveau verminderd met één cijfer.

IB: 35 punten algemeen met 5 minimum in elk onderwerp

Daarnaast vragen we ook om de volgende GCSE-vereiste:

  • Een minimum van niveau 5 (C) in GCSE Engels en klasse 6 (B) ('A'-niveau en toegang tot hoger-onderwijsaanvragers) of grade 7 (A) (alle andere kwalificatie-combinaties) in GCSE Mathematics.

Als u algemene studies, kritisch denken of een 'A'-niveau in moedertaal studeert, worden deze onderwerpen niet opgenomen in enige aanbiedingsvoorwaarde.

Engelse taalvereisten

Als uw eerste taal geen Engels is, hebben we bewijs van Engelse taalvaardigheid nodig. Minimumeisen zijn:

IELTS: 6.5 met een minimum van 6 in elke eenheid

PTE Academic: 58 overall met een minimum van 51

GCSE: Engelse taalcijfer 5

posities

Studenten van de cursus International Business komen in aanmerking voor een eenjarige betaalde stageplaats die plaatsvindt tijdens het derde jaar van een vierjarige opleiding tot broodjescursus. Studenten genieten van een breed scala aan mogelijkheden op zakelijke gebieden zoals financiën, marketing en human resource management.

Dit betreft de strategische keuzes gemaakt door internationaal opererende bedrijven. Je synthetiseert wat je al hebt geleerd over internationaal zakendoen en over strategie en hebt de mogelijkheid om de praktische problemen die hieruit voortvloeien te bespreken.

Over de school

Vragen

Vergelijkbare cursussen

  • BSc (Hons) Internationaal management
    • Manchester, Verenigd Koninkrijk
  • BA (Hons) in International Business and Communication (top-up)
    • Carlisle, Verenigd Koninkrijk
    • Lancaster, Verenigd Koninkrijk
  • B.Sc. Internationaal ondernemen
    • Santiago de Querétaro, Mexico
    • Jonesboro, Verenigde Staten