
Marketing Management BA (Hons) aanvulling
City of London, Verenigd Koninkrijk
DUUR
1 up to 2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time, Deeltijd
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Sep 2025
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Onze vervolgopleiding Marketing Management BA (Hons) is ontworpen om je een duidelijk pad te geven naar een marketing- en managementcarrière en om je te ontwikkelen tot een professionele marketingmanager die klaar is voor de toekomst.
Cursus overzicht
Verwerf de kennis en managementvaardigheden om succesvol te zijn in een wereldwijde marketingomgeving die momenteel een reeks fundamentele en ingrijpende sociale en technologische veranderingen ondergaat.
- Ontwikkel de specialistische kennis en innovatieve denkpatronen die je nodig hebt om je carrièrevooruitzichten te verbeteren.
- Kritische kennis en competenties ontwikkelen op het gebied van strategisch marketingmanagement, PR en communicatie en digitale marketing.
- Profiteer van de uitgebreide ervaring van ons onderwijzend personeel (personeel kan onderhevig zijn aan wijzigingen).
Waarom je deze cursus zou moeten volgen
- Ervaring in de echte wereld
Het praktijkgerichte karakter van deze cursus, samen met de mogelijkheid om stage te lopen2, is erop gericht om je werkklare vaardigheden te geven die je moeten helpen om sneller en gemakkelijker de overstap naar je professionele carrière te maken. - Locatie Londen
Londen is een van 's werelds toonaangevende centra voor marketing, mediacommunicatie en public relations. Veel van 's werelds toonaangevende professionele marketingcommunicatiebureaus en strategische adviesbureaus hebben een belangrijke basis in Londen. Je vindt er ook een gevarieerd aanbod van boeiende bedrijven, van innovatieve start-ups tot grote multinationals. Vanuit onze campus in de City of London krijg je de kans om je onder te dompelen in deze wereld en te netwerken met marketeers (afhankelijk van beschikbaarheid). Je wordt ook aangemoedigd om je eigen leermogelijkheden te creëren. - Inzicht in de industrie
Je krijgt les van ervaren en inspirerende docenten, van wie velen ervaring hebben in de industrie in zowel academische als professionele contexten. Velen van hen hebben een sterke achtergrond op het gebied van business, marketing, digitale marketing, analytics, onderzoek en PR en beschikken over uitgebreide netwerken van marketingcontacten, waarvan velen in de buurt gevestigd zijn. Deze netwerken kunnen ze gebruiken om studenten de kans te geven om te mixen met professionele marketeers uit verschillende sectoren. Houd er rekening mee dat het personeel kan veranderen. - Internationale leerervaring
Deze cursus wordt bekeken vanuit een wereldperspectief, met als doel je voor te bereiden op je carrièrevooruitzichten na succesvolle afronding en is ontworpen om je te helpen internationale marketingmanagementkwesties te begrijpen. Het is de bedoeling dat je de internationale bedrijfspraktijken, culturen en wettelijke kaders weerspiegelt, zodat je vertrouwen ontwikkelt in de omgang met diverse mensen en organisaties over de hele wereld. - Bereid je voor op je toekomst
Je moet je cursus afronden met een duidelijk idee van de carrièremogelijkheden die je hebt op het gebied van marketing, hetzij intern bij een bedrijf, binnen een agentschap of als ondernemer. Als je geïnteresseerd bent in het starten van je eigen bedrijf, kun je advies en ondersteuning krijgen van onze Enterprise Hub.
Onze sterke wereldwijde zakelijke connecties bieden studenten toegang tot echte werkervaring, zodat je je vaardigheden in de praktijk kunt brengen en connecties kunt leggen in de wereld van het werk.
toelatingen
leerplan
Dit academische jaar is ontworpen om u te helpen uw begrip van, en blootstelling aan, de professionele wereld van marketing en strategisch marketingmanagement te vergroten. U zult ook kijken naar de internationale en culturele contexten van marketing, wat u de mogelijkheid biedt om uw wereldwijde perspectief te verbeteren. Tegelijkertijd krijgt u kansen om uw zakelijke vaardigheden en praktijkmanagementoordeel te ontwikkelen.
Aan het begin van het jaar richt u zich op managementperspectieven die u aanmoedigen om de intellectuele en professionele eigenschappen te ontwikkelen die nodig zijn voor strategische analyse. Deze basis zou u het hele jaar door moeten helpen terwijl u onderzoekt hoe u evenwichtige keuzes kunt maken tussen alternatieve strategieën, inclusief de mogelijkheid om de uitdagingen van het ontwikkelen van strategische plannen te beoordelen. U wordt ook geïntroduceerd in de concepten van het implementeren van marketingstrategieën met behulp van marketingprogramma's en campagneplannen, en krijgt de kans om de relevantie van traditionele en innovatieve marketingtechnieken te overwegen met behulp van data-analyse en digitale marketingtools.
Je moet begrip en vaardigheden opbouwen tijdens je cursus, die deze kennis moeten consolideren door de nadruk te leggen op toepassing door oplossingen te creëren voor echte bedrijfsproblemen. Je kijkt naar de bredere context van marketingproblemen en krijgt de kans om uitgebreide marketingstrategieën te creëren met behulp van een reeks kanalen en marktsectoren. Daarnaast onderneem je een marketingsimulatie; een verplicht project waarin je de kans krijgt om gangbare concepten en theorieën toe te passen en huidige ontwikkelingen te verkennen.
Deze vakken zijn ontworpen om u te helpen een marketingprofessional te worden met een breed scala aan vaardigheden en competenties, na succesvolle afronding.
Alle onderstaande modules zijn verplicht:
modules
- Strategisch management
- Marketing- en digitale strategie
- Strategisch marketingmanagement
- Hedendaagse kwesties in mondiale marketing
- Strategische PR en Communicatie
- Marketingsimulatie
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Na succesvolle afronding kunt u:
- marketinggerelateerde modellen, concepten en benaderingen begrijpen en toepassen, en de dimensies van marketingmanagement verwoorden
- de juridische, ethische en multiculturele dimensies van wereldwijd marketingmanagement begrijpen
- de kansen en uitdagingen van de digitale arena waarderen
- een hoog niveau van numerieke en digitale geletterdheid aantonen
- kritisch evalueren van bewijsmateriaal verzameld uit verschillende bronnen
- rationele en analytische benaderingen toepassen op probleemoplossing, met name digitale oplossingen
- informatie en presentaties effectief presenteren aan verschillende doelgroepen
- omgaan met de verwachtingen van verschillende belanghebbenden binnen diverse organisaties
- ethische principes toepassen en tegelijkertijd sociaal, cultureel en mondiaal bewustzijn tonen
- goed zelfstandig kunnen werken, verantwoordelijkheid nemen voor je eigen acties en constructief samenwerken in teamverband.
Waar onze afgestudeerden werken
Er zijn veel opties voor je beschikbaar als je afstudeert. Je kunt ervoor kiezen om een rol in marketing op je te nemen, of je kunt je vaardigheden toepassen op een andere bedrijfsfunctie, zoals sales, productontwikkeling of de toeleveringsketen. Je kunt ook een gerelateerd veld ingaan, zoals journalistiek of consultancy, of je kunt je eigen bedrijf of agentschap starten.
U kunt een functie aannemen bij een privébedrijf, of in de publieke sector of voor een non-profitorganisatie zoals een liefdadigheidsinstelling. U kunt zich aansluiten bij een gespecialiseerd bureau dat specifieke diensten levert aan bedrijven, bijvoorbeeld als strateeg, creatief of accountmanager. Soorten bureaus zijn onder meer branding, reclame, PR, marktonderzoek, SEO, media-inkoop, design, digitaal, videoproductie en sociale media.
Verdere studie
Na het succesvol afronden van onze Marketing Management top-up cursus, wil je misschien verder studeren op postdoctoraal niveau. Dat kan hier bij Coventry University London, met onze International Marketing MBA. Je kunt voortbouwen op wat je hebt geleerd, en de huidige theorieën over strategie, leiderschap en financiën verder verkennen, evenals specialistische kennis over marketingmanagement en -technieken. Je krijgt volop mogelijkheden om in de praktijk kennis te maken met de wereld van marketing, je kennis toe te passen om je praktische vaardigheden aan te scherpen en klaar te zijn voor een carrière tegen de tijd dat je afstudeert.
We bieden ook alternatieve postdoctorale graden aan als u besluit een iets andere route te nemen. U kunt al uw opties verkennen met behulp van onze postdoctorale cursuszoektool. U hebt mogelijk recht op een alumnikorting op uw collegegeld als u besluit uw tijd bij ons te verlengen door van bachelor- naar postdoctorale studie te gaan.
Voorzieningen
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
BCom / BCom Hons in marketingmanagement
- Johannesburg, Zuid-Afrika
BA (Hons) Business Management (Marketing) met Foundation Year
- Berlin, Duitsland
Bachelor in bedrijfsbeheer en marketing
- Vilnius County, Litouwen