
Bachelorgraad in
Bachelor in het onderwijs (primair) Edith Cowan University

Invoering
Deze nationaal geaccrediteerde cursus is gewijd aan het produceren van toekomstige leraren die klaar zijn om het lerarenberoep in het basisonderwijs te volgen.
Een belangrijk kenmerk van deze cursus is het bereik en het aantal professionele praktijkervaringen dat wordt aangeboden aan pre-service lerarenopleiding, waardoor ze de essentiële verbinding kunnen maken tussen theorie en praktijk terwijl ze zowel professionele als generieke inzetbaarheidvaardigheden opbouwen in echte leeromgevingen.
Door partnerschappen tussen ECU en meer dan 1.000 scholen en centra voor vroegtijdig leren kunnen leerkrachten in de leerervaring ervaring opdoen in verschillende omgevingen, waaronder openbare, particuliere, grootstedelijke, regionale, landelijke of afgelegen scholen, en werken ze met kinderen van verschillende economische, sociale, etnische en educatieve situatie.
Pre-service leraren hebben ook de mogelijkheid om een formele specialisatie te voltooien in hun kwalificatie in het basisonderwijs. Dit stelt je in staat om een dieper en breder niveau van kennis en begrip te verwerven in een bepaald leergebied op graduate niveau. Er zijn ook eenheden beschikbaar in de mate waarin studenten accreditatie-eisen kunnen voltooien om les te geven in katholieke scholen.
Cursusinvoer
Academische toelatingsvoorwaarden (Band 3)
De volgende cursusspecifieke toelatingsvoorwaarden zijn verplicht en moeten door alle aanvragers worden vervuld. Deze vereisten zijn een aanvulling op of vervangen de minimumvereisten die zijn uiteengezet in het onderstaande gedeelte Academische toelatingseisen.
Alle aanvragers moeten voldoen aan niet-academische criteria, naast aan academische toelatingscriteria. De niet-academische capaciteiten van aanvragers worden beoordeeld op basis van het invullen van een online vragenlijst voor niet-academische vereisten voor lerareninvoer (NARTE).
Alle aanvragers moeten voldoen aan de academische toelatingseisen voor deze cursus. De indicatieve of gegarandeerde ATAR is zoals gepubliceerd (indien van toepassing) of aan academische toelatingsvoorwaarden kan worden voldaan door een van de volgende zaken te voltooien:
- AQF Cert IV;
- Succesvol afgerond 0.25 EFTSL van studie op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig);
- Speciale tertiaire toelatingsproef; *
- Universitaire voorbereidingscursus; *
- Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
- Aboriginal Student Intake Test; of*
- Experience Based Entry Scheme. *
* Meer informatie is te vinden op de Inschrijfpagina van de cursus.
Voor internationale studenten omvatten de vereisten uw middelbare schoolresultaten.
Engelse taalvereisten (Band 5)
Internationale studenten moeten een IELTS Academic behalen met een gemiddeld niveau van 7,5 of meer, verdeeld over de vier componenten luisteren, spreken, lezen en schrijven; geen score onder niveau 7,0 in geen van deze componenten; en een score van 8,0 of meer op de onderdelen spreken en luisteren. Internationaal geschoolde aanvragers kunnen ook verplicht zijn om aan deze vereiste te voldoen.
Minimale Engelse standaardvereisten voor deze cursus kunnen ook worden vervuld met een van de volgende:
- Jaar 12 Engels ATAR / Engelse literatuur ATAR klasse C of beter of gelijkwaardig;
- Speciale tertiaire toelatingsproef; *
- Succesvol afgerond met 1,0 EFTSL studie op bachelorniveau of hoger in het VK, Ierland, de VS, NZ of Canada;
- Universitaire voorbereidingscursus;
- Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
- Aboriginal Student Intake Test; *
- AQF Diploma, Advanced Diploma of Associate Degree; of
- Met succes 0,375 EFTSL studie afgerond op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig).
Notitie:
Als het secundair onderwijs en de diplomastudies binnen een periode van 2 jaar zijn voltooid voordat de inschrijving in Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, het VK of de VS is aangevraagd, hoeven aanvragers geen bewijs van Engelse bekwaamheid te overleggen.
Kandidaten die hun secundair onderwijs in Zuid-Afrika in het Engels hebben afgerond en een bachelordiploma in het Engels hebben behaald aan een Zuid-Afrikaanse universiteit, worden geacht te hebben voldaan aan de Engelse taalvereisten.
Aanvragers uit Seychellen:
Succesvolle afronding van het International General Certificate of Secondary Education (IGCSE) graad C of hoger, PLUS een afgerond 4 jaar nationaal diploma.

cursus details
Beschikbaarheid van semesters
- Semester 1: Voltijds studeren aan Joondalup, Mount Lawley, Zuidwest
Cursusstructuur
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
LIT1200 | Persoonlijke geletterdheid | |
NUM1200 | Persoonlijke rekenvaardigheid |
Studenten moeten de bovenstaande twee eenheden LIT1200 (Personal Literacy) en NUM1200 (Personal Numeracy) voltooien om te voldoen aan de vereisten van de Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studenten die zich vanaf 1 januari 2017 inschrijven voor een geaccrediteerde pre-service lerarenopleiding (niet-gegradueerd en afgestudeerd), moeten met succes tests voltooien over persoonlijke niveaus van geletterdheid en rekenvaardigheid om te slagen. Studenten die zich inschrijven voor de Bachelor of Education (Primary), moeten beide onderdelen van de persoonlijke alfabetiserings- en numerificatietoets voor initiële lerarenopleiding (LANTITE) met succes voltooien om zich boven de 240 studiepunten in hun cursus in te schrijven.
Jaar 1 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
EDL1240 | Inleiding tot lesgeven | 15 |
EDL1250 | Leren en lerenden | 15 |
MAE1250 | Grondslagen van de primaire wiskunde | 15 |
AED1260 | De kunst in het onderwijs 1 | 15 |
Jaar 1 - Semester 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
EDL1260 | Groei, ontwikkeling en leren van kinderen | 15 |
LAN1260 | Gesproken taal op de basisschool | 15 |
SCE1260 | Wetenschappelijk onderwijs op basisscholen 1 | 15 |
PPA1260 | Professionele ervaring 1 | 15 |
Jaar 2 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
HPE2240 | Gezondheid en lichamelijke opvoeding op basisscholen | 15 |
LAN2240 | Engels in de beginjaren van de basisschool | 15 |
MAE2250 | Onderwijzen en leren in de primaire wiskunde 1 | 15 |
HSS2240 | Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen op basisscholen 1 | 15 |
Jaar 2 - Semester 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
HSS2260 | Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen op basisscholen 2 | 15 |
EDU2260 | Positieve leeromgevingen | 15 |
AED2240 | De kunst in het onderwijs 2 | 15 |
PPA2360 | Professionele ervaring 2 | 15 |
Jaar 3 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
SCE3240 | Wetenschappelijk onderwijs op basisscholen 2 | 15 |
EDF3101 | Werken met inheemse Australische kinderen, jongeren en hun gezinnen | 15 |
EDS3240 | Inclusief kinderen met speciale onderwijsbehoeften | 15 |
LAN3280 | Engels op de middelbare en hogere basisschool | 15 |
Jaar 3 - Semester 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
EDU3265 | Leren evalueren en evalueren | 15 |
MAE3270 | Onderwijzen en leren in de primaire wiskunde 2 | 15 |
LAN3240 | Engels voor sprekers van andere talen of dialecten | 15 |
PPA3260 | Professionele ervaring 3 | 15 |
Jaar 4 - Semester 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
TPA4100 | Beoordeling van onderwijsprestaties | 15 |
ATP4440 | Beroepservaring 4 - Assistant Teacher Program | 30 |
Eenheid van specialisatie | x 1 | 15 |
Jaar 4 - Semester 2
Studenten moeten een van de volgende opties selecteren:
Optie 1
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
DTM4260 | Materiaalontwerp en technologie | 15 |
Eenheid van specialisatie | x 3 | 45 |
Optie 2
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
EDU4226 ^ | Schoolgebaseerd project | 60 |
Optie 3
Eenheidscode | Eenheidstitel | Kredietpunten |
EDU4227 ^ | Stage | 60 |
^ Core Option
Cursus leerresultaten
- Pas brede discipline kennis toe op een reeks theoretische en praktische situaties in het basisonderwijs.
- Communiceer disciplinaire (basisonderwijs) kennis en waarden in professionele en publieke contexten.
- Demonstreer een brede en coherente hoeveelheid kennis in de onderliggende filosofieën, theorieën, principes en leerprocessen, inclusief hoe deze zich verhouden tot de praktijk en de rol van leraren, vanuit een mondiaal perspectief.
- Demonstreer een wereldwijde kijk met respect voor culturele diversiteit, inclusief inheemse culturele competentie.
- Demonstreer autonomie, verantwoordelijkheid en oordeel voor eigen leren en beroepspraktijk.
- Demonstreer een brede en samenhangende kennis met diepgang in de onderliggende principes en concepten in het basisonderwijs.
- Demonstreer kennis van sociaal-culturele achtergronden, inclusief inheemse en hun impact op de leerbehoeften van studenten (1,12).
- Denk creatief na om uitdagingen te anticiperen en specifieke onderwijsoplossingen / antwoorden te genereren.
- Denk kritisch na om complexe problemen in het lager onderwijs te analyseren, interpreteren en te conceptualiseren.
- Gebruik digitale technologieën en geletterdheid om relevante informatie uit meerdere bronnen te openen, te evalueren en samen te stellen.
- Werk samen en toon initiatief om sociale, duurzame en ethische waarden te implementeren.
Professionele erkenning
Geaccrediteerd door: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)
Carrièremogelijkheden
Succesvolle afronding van de cursus geeft afgestudeerden de expertise die nodig is om aan de slag te gaan als uitstekende leraren, uitgerust met de kennis en vaardigheden om een positief verschil te maken in het leven van jongeren en les te geven in een eigen klaslokaal.
Mogelijke toekomstige functietitels
Basisschoolleraar.
toelatingen
leerplan
cursus details
Beschikbaarheid van het semester
- Semester 1: studeer fulltime in Joondalup, Mount Lawley, Zuidwest
Cursusstructuur
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
LIT1200 | Persoonlijke geletterdheid | |
NUM1200 | Persoonlijke rekenvaardigheid |
Studenten moeten de bovenstaande twee eenheden LIT1200 (persoonlijke geletterdheid) en NUM1200 (persoonlijke gecijferdheid) voltooien om te voldoen aan de vereisten van de taal- en rekenvaardigheidstoets voor studenten initiële lerarenopleiding (LANTITE). Alle studenten die zich vanaf 1 januari 2017 inschrijven voor een geaccrediteerde lerarenopleiding (bachelor en master) moeten met succes tests afleggen over hun persoonlijke niveaus van lees- en rekenvaardigheid om af te studeren. Studenten die zich inschrijven voor de Bachelor of Education (Primary) moeten beide onderdelen van de persoonlijke taal- en rekenvaardigheidstoets voor studenten initiële lerarenopleiding (LANTITE) succesvol afronden om meer dan 240 studiepunten binnen hun cursus te kunnen inschrijven.
Jaar 1 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
EDL1240 | Inleiding tot het lesgeven | 15 |
EDL1250 | Leren en lerenden | 15 |
MAE1250 | Grondslagen van de primaire wiskunde | 15 |
1260 AED | Kunst in het onderwijs 1 | 15 |
Jaar 1 - Semester 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
EDL1260 | Groei, ontwikkeling en leren van kinderen | 15 |
LAN1260 | Gesproken taal op de basisschool | 15 |
SCE1260 | Wetenschappelijk onderwijs op basisscholen 1 | 15 |
PPA1260 | Beroepservaring 1 | 15 |
Jaar 2 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
HPE2240 | Gezondheid en lichamelijke opvoeding op basisscholen | 15 |
LAN2240 | Engels in de eerste jaren van de basisschool | 15 |
MAE2250 | Onderwijzen en leren in de primaire wiskunde 1 | 15 |
HSS2240 | Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen in het basisonderwijs 1 | 15 |
Jaar 2 - Semester 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
HSS2260 | Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen in het basisonderwijs 2 | 15 |
EDU2260 | Positieve leeromgevingen | 15 |
2240 AED | Kunst in het onderwijs 2 | 15 |
PPA2360 | Beroepservaring 2 | 15 |
Jaar 3 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
SCE3240 | Wetenschappelijk onderwijs op basisscholen 2 | 15 |
EDF3101 | Werken met inheemse Australische kinderen, jongeren en hun gezinnen | 15 |
EDS3240 | Waaronder kinderen met speciale onderwijsbehoeften | 15 |
LAN3280 | Engels op de middelbare en bovenbouw van de basisschool | 15 |
Jaar 3 - Semester 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
EDU3265 | Leren beoordelen en evalueren | 15 |
MAE3270 | Onderwijzen en leren in de primaire wiskunde 2 | 15 |
LAN3240 | Engels voor sprekers van andere talen of dialecten | 15 |
PPA3260 | Beroepservaring 3 | 15 |
Jaar 4 - Semester 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
TPA4100 | Beoordeling van onderwijsprestaties | 15 |
ATP4440 | Beroepservaring 4 - Programma voor assistent-leraren | 30 |
Eenheid van specialisatie | x 1 | 15 |
Jaar 4 - Semester 2
Studenten moeten een van de volgende opties selecteren:
Optie 1
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
DTM4260 | Materiaalontwerp en technologie | 15 |
Eenheid van specialisatie | x 3 | 45 |
Optie 2
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
EDU4226 ^ | Schoolproject | 60 |
Optie 3
Eenheidscode | Titel van de eenheid | Kredietpunten |
EDU4227 ^ | Stage | 60 |
^ Kernoptie
Programma resultaat
Cursus leerresultaten
- Pas brede disciplinekennis toe op een reeks theoretische en praktische situaties in het basisonderwijs.
- Communiceer disciplinaire (basisonderwijs) kennis en waarden in professionele en publieke contexten.
- Demonstreer een brede en samenhangende hoeveelheid kennis in de onderliggende filosofieën, theorieën, principes en leerprocessen, inclusief hoe deze zich verhouden tot de praktijk en de rol van leraren, vanuit een mondiaal perspectief.
- Demonstreer een wereldwijde kijk met respect voor culturele diversiteit, inclusief inheemse culturele competentie.
- Demonstreer autonomie, verantwoordelijkheid en beoordelingsvermogen voor het eigen leren en de professionele praktijk.
- Demonstreer een brede en samenhangende kennis met diepgang in de onderliggende principes en concepten in het basisonderwijs.
- Demonstreer kennis van sociaal-culturele achtergronden, inclusief inheems en hun impact op de leerbehoeften van studenten (1,12).
- Denk creatief om op uitdagingen te anticiperen en voor het basisonderwijs specifieke oplossingen/antwoorden te genereren.
- Denk kritisch na om complexe problemen in het basisonderwijs te analyseren, te interpreteren en te conceptualiseren.
- Gebruik digitale technologieën en geletterdheid om toegang te krijgen tot relevante informatie uit meerdere bronnen, deze te evalueren en samen te vatten.
- Werk samen en toon initiatief om sociale, duurzame en ethische waarden te implementeren.
Carrièremogelijkheden
Carrièremogelijkheden
Succesvolle afronding van de cursus biedt afgestudeerden de expertise die nodig is om een baan als uitstekende leraren aan te nemen, uitgerust met de kennis en vaardigheden om een positief verschil te maken in het leven van jonge mensen en les te geven in een eigen klaslokaal.
Mogelijke toekomstige functietitels
Basisschoolleraar.